Yeni bolumden merhaba
Bu arada bisey soylemek istiyorum
Ben bu kitabi 15 veya 16. Bolumde final yapicam
Cunku fici uzatmaya gerek yok bir de ilk ficim oldugundan dolayi cok fazla ilerletemiyorum artik
Yine de okuyanlara tesekkur ederimMinho psikiyatri kliniğine gelmişti. Danışmandaki kadın ona 2 dakika beklemesini söylemişti. Bekleme odasında otururken biraz endişeside vardı çünkü ilk defa kliniğe gelmişti. Kliniğe Yeji'de gelmişti. Yeji, Minho'yu görünce, "Minho? Senin burada ne işin var?" dedi ve Minho başını kaldırıp, "Ruby'e randevum vardı. Sen?" diye sordu
"Ruby dün bizim eve gelmiş. Bir kaç şeyini unutmuştu. Senin burada olduğundan kardeslerinin haberi-"
Minho, "Yeji, kimse bilmiyor. Lütfen kimseye söyleme. Jisung da dahil. Sadece ben sen ve abin bilecek." diyince Yeji başını sallayıp, "Tamam o zaman. Sonra görüşürüz, Minho.." diyip kızlarla gitti. Minho sırası gelince içeri girdi. Ruby ayağa kalkıp, "Hoşgeldiniz Bay Lee.." diyip elini uzattı. Minho elini sıktı ve oturdular.
Ruby gülümseyip, "Buraya gelmenize çok sevindim. Hyunjin sizden biraz bahsetmişti. İyi anlaşacağımızı düşünüyorum." dedi. Minho sadece başını sallamakla yetindi. Minho, "Nereden başlayayım..?" dedi. Ruby, "Şimdi şöyle ki belli bir yerden başlamayın. Size ne rahatsa oradan başlayın. İsterseniz kendinizden bahsedin, hobileriniz nelerdir? Ne yapmaktan hoşlanırsınız? Öncelik sizin rahatlığınız. Sonuçta siz buraya rahatlamak için geldiniz." dedi.
Minho, "O zaman kendimi tanıtayım," derken biraz gergindi ama biraz da rahatlamıştı. "Lee Minho ben.." dedi ve sonra ne diyeceğini bilemeyince Ruby daha şaka yoluyla ona ulaşmaya başladı, "Yarışmamıza nereden katılıyorsunuz, Bay Lee?" dedi. Minho gülüp, "Seul'den."
"Seul... Bay Lee, dişli bir rakip gibi görünüyorsunuz ama unutmayın rakibiniz sizin azminize bağlı yenilecek. Biraz sizden konuşalım, yarışmacıların hobilerini hep merak etmişimdir. Hobileriniz?" dedi Ruby.
Minho, "Hobilerim... Dans etmeyi severim, yemek yapmayı severim. Felix ve Jeongin ile uğraşmayı severim... Jisung'la konuşmayı severim." derken aklına Jisung geliyordu. Ruby, "Dans etmeyi biliyor musunuz? Çok etkileyici. Bence yarışmayı hemen kazanacaksınız gibime geliyor. Bu arada yemek yapmayı bilen erkek hep çekicidir. Jisung şanslı o zaman." dedi.
Minho gülüp başını salladı. İlk seansta Minho cidden eğleniyordu. Seans bitiminde Ruby, "İlk raund kazanıldı. Sonraki raundta görüşeceğiz. Bu arada saka bir yana sizinle tanıştığım için tekrar çok memnun oldum." dedi. Minho, "Bende çok memnun oldum. Hyunjin'in sizin gibi bir akrabası nasıl var bilmiyorum." dedi. Ruby, "Bende öyle düşünüyorum. İstediğiniz zaman gelin"
Daha sonra Minho klinikten çıktı. İçi biraz rahatlamıştı. 1 saat bile olsa ilk defa bir derdi yoktu. Bir an "Neden daha önce psikiyatriste gitmedim ki?" dedi içinden.
Kareoke grubu
Jisung:
Seungmin
Seungmin
Seungmin
Kim seungmin
Seungmin kimSeungmin:
Ne var
Yine bisey isticeksin
Hem bu grup neJeongin:
Bizi karaokeye goturJisung:
Kimse bizimle gelmiyoooFelix:
Lutfeeennn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twins | Hyunlix/Minsung
FanfictionPlatonik olarak Felix'e aşık olan Hyunjin yaptığı post yorumunda Felix'in psikopat abisine yakalanır. Bu sayede Hyunjin'in oda arkadaşı Jisung'da Felix'in psikopat abisine aşık olur.