miyaw

9 1 8
                                    

Selamlar sizce kim bilmem kaç saat bölüm yazıp yayınlayıp beğenmeyince sildi.TABİKİ BEN.ha bu arada yeni bir kitaba daha başlamak istiyorum Remus ile ilgili.

Medya/ameliayı gören pati😻

YAZARDAN

HERKES SUSUP MARCUS NOTT'A BAKIYORDU ÇÜNKÜ SALAK MALFOY'LA KAVGA ETMİŞTİ.

DİNADAN:

Marcus yanımıza geldi ve oturdu tam o sırada dumbi reis kürsüye çıktı

Dumbi:1 hafta boyunca size tatil çünkü bugün perşembe.

Bugün cumay.Bu adam kafayımı sıyırdı diye düşünürken gryffindor masasından beni çağıran canım arkadaşım Arthur Weasley nin yanına gittim.onunla sohbet ederken bana balkabağı suyunu içmeyeceğini istersem içebileceğimi söyledi bende onu kırmadım,tadı biraz değişikti fakat sorgulama gereği duymadım.

Jamesden:

Bir HASSS çektim çünkü canım arkadaşım Arthura şaka yapmak için sokakta bulduğumuz cins bir kediden kopardığımız tüyle ç.ö.i yapıp onun içeceğine katmıştık fakat onu SALAK DİNA İÇTİ.

Pati ve aylakla minik bir bakışma yaşadıktan sonra ortak salona gitmeye karar verdik.Biz NE BOK YİYECEĞİZ diye düşünürken bir öğrenci bizi mcgonnogal'ın çağırdığını söyledi

Mcgonnogal'ın yanında iyi bir azar işitmiştik ve bize ceza olarak eski haline dönene kadar dinaya bakacaksınız dedi.Dina pati ile bana tıslayarak baktığı için biricik arkadaşım aylak onu kucağına aldı ve yatakhaneye ilerledik.

Draycanikolardan:

Dina uzun süredir dönmemişti ve onun için endişelenmeye başlamıştık bu yüzden prof. Mcgonnogal'a gitmeye karar verdik.profesör onun ailesinde yaşanan bir olaydan dolayı uzun bir süre burada olmayacağını söyledi ve bizi odadan kovdu(acıdım gel bizde kal).

AşkımcanımbalımbirtanemminikkurtumRemus'dan:

Yatakhaneye çıktığımızda oturup düşünüyorduk ve yanıma oturtduğum Diana bize 'mal mı bunlar mk'(evet) der gibi bakıyordu.Bir süre sonra SİRİUS-GERİZEKA-BLACK Diana'ya elini uzatıp ben Sirius-MÜKEMMEL-Black demişti,Diana ise patisini elinin üstüne koyup MEOW MİYAW MEOW demişti.(?)

Akşam olduğunda yemeğe inmeliydik bu yüzden Diana'yı kucağıma aldım,çünkü Pete ondan korkuyordu,Sirius ve james'da ölmek istemiyor gibilerdi.Yemeğe indik ve masaya oturduk tam o sırada yanımdaki kız "Yiaaagğgggg nieğ tatlııı adı neee Remmy" dedi ben bakışlarımı Diana'ya çevirdim ve onun DECCAL gibi kıza baktığını gördüm.

Salak Sirius adının Moon olduğunu söyleyince kız bana dönüp "Hayvan sever olman çok hoş REMMY sevebilir miyim?" dedi.Ben kızı onayladım fakat keşke onaylamasaydım kızın eli Diana'ya değdiği anda Diana kızın suratına tırmık atıp kafasına zıpladı ve kafasını tırmıklarken saçını yoldu kız çığlık çığlığa bağırırken Diana buna sinirlenmiş olacak ki hemen kızın kucağına atladı ardından ona patileriyle tokat atmaya başladı Diana kızı dövmeyi bırakıp bacağıma oturunca ağzından kelimeler döküldü "MİAW MİYAW MEOW MAUW"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Last KissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin