Most egy szobában, egy székhez kötözve vagyok. Nem tudom hogyan kerültem ide. Arra emlékszem, hogy futottam, nagyon sokáig, majd egyszer csak fáradni kezdtem, de ekkor valaki kilépett egy kis utcából, és altatós kendőt nyomott az arcomra. Innentől volt képszakadás, és most a hangokból ítélve egy raktárszerüségben lehet, egy székhez kötve. Lábaim is a székhez vannak kötve, a szám előtt még mindig kendő van.
***
- Most mit csináljunk vele? A főnök mit mondott? -kérdezte egy férfi hang gondolom az egyik fogvatartóm.
- Őszintén? Nem tudom - válaszol a másikra.
Az nem tűnt fel nekik, hogy már ébren vagyok, mert lehajtottam a fejemet és becsuktam a szemem. Közelebb jöttek körbeálltak, és valamilyen furcsa sugallás miatt gondoltam egyet, és felcsaptak a fejemet. Mind a kettőt eltaláltam, de csak az egyiket sikerült kiütnöm. A másik egy kis ideig szédelgett, majd valami tűt szúrt belém, és elkezdtem szédülni, elhomályosodott az amúgy is teljesen sötét helyiségben, megint képszakadás.
***
- Főnök! Felkelt a kislány - mondta a nem kiütött fogvatartóm. "Még hogy én kislány. Na majd megmutatom én neki, hogy ....."
Itt félbeszakították a gondolatmenetemet, mert leszedte az előbb említett 'főnök' a számról a kendőt, és a lábamról is leszedte a kötelet. A kezemet nem engedte el, gondolom nem bízott meg bennem. Jól is teszi.
- Bántottak? - legnagyobb meglepetésemre ezt mondta, nem mást. Nem tudtam megszólalni, ezért csak bólogattam. - Mit csináltak?
- Egy pár órája felkeltem, de nem vettem észre, én megijedtem, hogy hol vagyok, és amikor körém jöttek, lefejeltem őket - ez után egy kicsit hallgattam, a hatás kedvéért, majd újra megszólaltam. - Aztán az egyik, fogta magát, és valamit belém nyomott egy tűből, ami után max 1 perc telt el, de már nem voltam magamnál.
beszélgettünk egy kicsit, nem is olyan nagyon félelmetes embernek ez a John. Kiderült róla, hogy egy maffia vezér, és én megtudtam valamit róluk, ezért kellett elkapniuk. Két lehetőség közül választhattam. Vagy elengednek, de akkor továbbra is szemmel tartanak, vagy pedig beállok közéjük és átköltözünk hozzá, és akkor szabad kimenőm van minden nap. Természetesen nem csak edzésre, meg szórakozni stb.. mehetek majd el, hanem a suli utolsó fél évet, még kötelező lesz kijárnom. Mivel eddig kollégéumban laktam, vágytam egy kicsit több szabadságra, mert ott csak napi 4 óra kimenő van. Edzés meg más külön elfoglaltság mellett csak 2,5 óra a kimenő. Jól jött volna ez a szabadabb élet. Viszont itt volt még valami. Mivel idén érettségizek, ezért legkésőbb egy év múlva meg kell házasodnom. Pontosabban nem nekem, hanem Johnnak. És én lennék akkor az a lány, akit feleségül vesz. Emiatt egy kicsit jobban elgondolkoztam rajta, de nem tartottam vészesnek.
- Na, melyiket választod? -Kérdezte John, egy kis gőzzelmességgel a hangjában.
- Legyen. Hozzád költözöm, de akkor átmehetek majd egyszer-egyszer a barátnőmnél aludni - szabtam meg a feltételemet. - És még nem volt barátom, úgyhogy légyszi, ne legyél majd velem olyan, mint a többi fiú, aki csak a kinézetemért szeretne maga mellé.
- Rendben. Minden reggel én viszlek majd be a suliba, és én megyek érted, ha csak nem valami más elfoglaltságod lesz suli után, vagy a barátnőddel elmentek valamerre. De ne messze.
- Oké. Megegyeztünk. De most légyszi engedj el - kértem meg rá, a friss 'barátomat'. El is engedett, és elvitt a koleszomhoz, hogy iratkoztak ki, meg pakoljam össze a cuccaimat.
***
Jelenleg a kanapén ülök a nappaliban, egy bögre csokis kávét szürcsölgetve, karácsonyi film nézése közben. John körbe vezetett, és megmutatta a szobámat. Igen, a szobámat, mivel csak az érettségi után költözhetek át hozzá. De nekem nem is baj, hogy külön szobám van. Aminek nagyon örültem, hogy nagy gardróbot kaptam, saját fürdővel. Imádom. És az egyész ház egy hatalmas luxus.
Szobám:
A gardrób mögött a fürdőm:
És a KÜLÖN wc:
Nagyon boldog voltam. Csak egy karácsonyi pizsamában voltam, és úgy ültem a kanapén.
Pizsim:
Vége lett a filmnek amit néztem, viszont most jött a Reszkessetek Betörők című film, ami nem a kedvencem, úgyhogy megyek lezuhanyozni, és aludni.
___________________________
Sziasztok kedves olvasóim. Tudom, nem régen kezdtem el írni a könyvet, de azért remélem tetszik. Legyen szép napotok, és további jó olvasást!
By: Blani
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A rossz út
Любовные романыA nevem Elena. Elena Cost. És ezt a történetet sohasem fogod elfelejteni. Izgalmak, fordulatok, és még sok más. Remélem tetszik majd. Ahogy címet is látjátok, nem fog túl jól indulni, de nem akarok spoilerezni, ezér inkább olvassátok el. Jó szórakoz...