1

219 22 2
                                    

.
.
.

Hande

Ebrar, Zehra ve ben otele dönmek için çağırdığımız uberi beklerken yolun kenarında, motorun üstünde garip hareketler yapan kahverengi, hafif kıvırcık saçlı ve kahküllü bir kız gözüme çarptı. Motor kaskını kafasına takmaya çalışıyordu bir süre uğraştıktan sonra kaskı yere fırlattı ve söylenmeye başladı.

Ebrar ürküp sesin geldiği yöne baktı. "Ne yapıyor bu deli." Ebrar'ın dediğini ile Zehra da motorlu kıza baktı. "Sarhoş sanırım." Dedi. "Güzel kız mış..." Diye mırıldandığım da Zehra sırıtarak bana baktı. Ona göz devirdim ve kızın yanına adımlayan Ebrar'ı takip ettim. Peşimdende Zehra geldi.

"Bacım kafan mı iyi?" Kız Ebrar'ı baştan aşağı süzdü ve aptal bir ifadeyle "Ne?" Dedi. "Diyorum ki içtin mi? Sarhoş musun?" Ebrar sağır dede ile konuşur gibi söylediği cümle ile kahkaha attım. Zehra da bana katılırken kız konuştu. "Klik yok."

"Klik ne" dedi Ebrar. "Var ya Klik Klik işte." Kızın kapı açar gibi yaptığı el hareketi ile anahtarı kastettiğini anladım motorun tekerleğinin yanına düşmüş anahtarı alıp kızın gözünün önünde salladım. Anahtarı yüzünün önünden ittirip bana baktı.

Hayran hayran bakışlarını küçük bir tebessümle izlerken kız Ebrar'ın kolunu çekiştirip. "Oha çok güzel. Baksana!" Dedi peltek sesiyle. Ben ona gülerken. Sırıtarak "Aşık oldu Handan bu sana." diyen Ebrar'a göz devirdim.

"Adın ne?" Dediğim ile kız motordan kalkmak için hareketlendi. En sonunda indiğinde karşıma geçti. Daha dik bile duramazken elini uzattı. "Adım...'' elini çenesinin altına alıp biraz düşündükten sonra tekrar uzattı. "Hatırlamıyorum... ama sen bana Aşkım diyebilirsin."

"Ne saçmalıyorsun ya."

Ebrar ve Zehra gülmekten yerlere düşerken olduğu yerde ileri geri sallanan kızı durdurmak için elimi beline koydum. O kafasına omzuma yasladığında kafasını yavaşça ittirdim. Anlamadığım şeyler mırıldandı. Ben "Evine nasıl gidecek bu kız" diye düşünürken elini gamzemin üstüne koydu. "Gazın var senin..." Dedi Sarhoş sesiyle. "Gamze olmasın o?" Dedim.

"Öpim mi minnacık?" Dedi eliyle minik işareti yaparken yanağımı işaret etti.

(Benim betimlemeler sokk 🤏 < bunu kastettim))

"Hayır." Dediğimle kaşlarını çattı ve benden uzaklaştı. Geri adımlarken gülmekten yere düşmüş olan Ebrar'ın ayağına takıldı ve yere düştü. Ebrar gülmekten ölmek üzereydi. Hala gülen Zehra kızı yerden kaldırmaya çalıştı ama kahkahaları buna engel oldu.

"Akıllısıda bizi bulmaz zaten." Diye sinirle mırıldanırken yerde kollarını ve bacaklarını açmış gökyüzüne bakan kızın yanına yaklaştım. Onun görüş açısına girdiğimde gözlerini kıstı. Hemen dibimizde ki sokak lambası yandığında kızın aydınlık yüzüne baktım çok hafif çilleri vardı.

Kız yüzüne vuran ışığı engellemek için elini gözünün önüne tutu. "Oha güneş misin sen?" Ne kadar göz devirsem de gülmeme engel olamadım. Kızı koltuk altından tutup ayağa kaldırdım. Destek olmak için yine belini tutarken "Buse!" Diye bir ses duydum.

Siyah saçlı esmer bir kız koşar adımlarla yanımıza yaklaştı. Yerde nefes almaya çalışan Ebrar'a bir bakış atıp bana baktı. "Arkadaşımın kusuruna bakmayın siz. "Allah bilir sarhoşken neler demiştir size." Ebrar hala kahkahasını tutmaya çalışırken yerden kalktı. "Bize birşey demedide Handan'a kalbini kaptırdı heralde."

Kız tekrardan özür diledi. "Bu arada ben Zeynep. Arkadaşım da Buse. Kendinizi tanıtmaya gerek yok tabiki sizi tanıyorum." Güldüm garip bir gündü.

"Sen bu halde motor mu sürmeye çalıştın Deliha." Derken Buse'yi yavaşça kendine çekti. "Zeyn... Çok güzel bir kız gördüm." Dedi Buse, Zeynep'e gözleri ile beni işaret ederken. "Çaktırmadan baksana." Demesiyle kafasını bana çeviren Zeynep güldü. "En iyisi gidelim biz iyi geceler size." Derken motorun arkasındaki Mercedes marka arabaya ilerlediler.

"Ya! Bırak beni pis kadın!" Sarhoş Buse Zeynep'i kendinden uzaklaştırmaya çalıştı.

"Rahat dursana be! Adam mı kaçırıyorum sanki."

"Atam gençlik elden gidiyooor." Dedi ve bir anda yere bakıp dondu kaldı. Ağlamaya başladığında yanınına yaklaşıp elimi omzuna koydum. "İyi misin?"

Yaşlı gözleriyle bana baktı. "Ben katil değilim ki!" Dedi daha çok ağlamaya başlarken.

Ebrar ve Zehra'nın gülmekten nefes alamazken ben ne dediğini anlamaya çalışarak Buse'ye baktım.

Yerde bastığı böceği işaret ederek ağladı.

"Deli misin kızım bin arabaya."

Zeynep arabanın kapısını açtığında Buse bana döndü. "Seversin dimi ama?" Dedi. Sarhoş sesi çok tatlı çıkmıştı. "Katil oldum hapishanede ziyaret et beni." Dedi ve daha çok ağlamaya başladı. "Ben pis hapishanelerde giremem ki!" Dedi.

Zeynep onu arabanın içine itti ve ayaklarını içeri soktu. "Sizi rahatsız ettik çok özür dilerim normalde böyle değildir." Sonunda kahkahaları sonlanan Zehra yanıma gelip elini omzuma attı. "Hiç sorun yok. Ama başka bir gün birdaha takılmak isteriz ama." Zeynep arabanın camından kıyafetini çekiştiren Buse'nin elini itip konuştu. "Ben sana numaramı veriyim haberleşiriz o zaman."

Zehra telefona numarayı eklediğinde kız arabaya bindi ve uzaklaştı. Arabanın camından bana bakan Buse'ye son bir bakış atıp Zehra'ya döndü. "Ne alıyorsun kızın numarasını be!'' Zehra göz devirerek hala gülen Ebrar'ı koluna taktı ve uber'e yürüdü

"Sanki istemedin de."

Zehra'nın dediklerini duymazdan gelerek bende uber'e bindim ve otele gittik.

.
.
.

Evvvvet ilk bölüm
Yorumlarınız beklenir



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SarhoşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin