02|𝘁𝘄o

9 3 0
                                    

                             02|two                       Love square

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

02|two
Love square

𝗟𝗮𝗹𝗶𝘀𝗮 𝗣𝗢𝗩'𝗦‼️

Jennie'nin odasından çıkmadan önce iç çektim. "Lisa, neden ona itiraf etmiyorsun?" Jisoo önerdi. Başımı salladım, "Hayır, anlamıyor." dedim soğuk bir tavırla. "Neden denemiyorsun?" Jisoo bana özür dileyen bir bakış attı. "Denedim... ama kalbimi daha da çok kırdı."

Flashback🌟.

"Lalisa! Buradasın!" Jennie bana o sevimli gülümsemesini sundu. Gülümsemeden edemedim, Tanrım bu gülümseme türünün tek örneği. Hızla ona doğru yürüdüm ve karşısına oturdum. "Yani konuşmak istedin?" Çayından bir yudum aldı.

Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım, işte bu Lisa. İçini doldurursan gidersin.

"Eğer gerginsen neden sana bir sır vermiyorum?" Jennie yaklaştı.

"T-tabii ki."

"Sanırım Park Chaeyoung'u seviyorum." Jennie Kızardı.

Kalbim parçalandı.

"Lisa. Kes şunu."

Flashback the end

"Unuttum" diye söylendim

"Unut gitsin." Uzaklaştım ama Jisoo bileğimi yakaladı. "Neden bu kadar sinirlendin?" Jisoo sinirli bir sesle konuştu. "Yardımına ihtiyacım yok!" Elimi onun elinden çektim. "Neden benden o kadar çok nefret ediyorsun ki?" Jisoo'nun gözleri yaşlarla doldu. "Jisoo, bu kadar masum davranma, benden hoşlandığını biliyorum." "Bunda bu kadar yanlış olan ne?" Ben de karşılık verdim. "Çünkü yoluma çıkıyorsun." Bana baktı.

"Sanırım bu tek taraflı bir aşk."



Jisoo üzümlü kekim😭😭😭😭
Lisa kırıcısın askisi🤏🏼
Neyse zaten Lisa Jennie'yi seviyor ama jen onu sevmiyor birazda Lisa sürünsün🤏🏼💋😝

into•𝖼𝗁𝖺𝖾𝗇𝗇𝗂𝖾Where stories live. Discover now