Seda Gür.
Bu evden kaçmanın bir yolunu bulmalıydım.En azından kendim değil kızım için.O adam korkunçtu.Benden hayatımı çalmıştı.Belki de hayatımın tek iyi yanı varsa kızımdı.Hayatta kalma sebebim diyebiliriz.
Bu adama susmam için bir sebep gerekiyordu zaten.+Ades, hadi bitanem.Herşey hazır mı?
Yan odadan gelen sesini duyabiliyorum.Hadi ama umarım birşey kırmamıştır.
-İyiyim anne.Bavullar hazır merak etme.
Derin bir nefes aldım.Bu evden kurtuluyorduk.Adese doğru döndüm ve ellerini tutarak koltuğa oturdum.
+Güzelim eğer gitmek istemi-
-Hayır anne gerçekten gitmek istiyorum.O adam sana ve bana çok kötü davranıyor.Başka bir şehire gidip hayatımızı kurtarabilirken neden burada kalalım?
+Eğer o adama yakalanırsak B planını biliyorsun.
Hızlıca kafasını salladı.
-Telefonumu alıp 155'i arıyorum eğer telefon yanımda yoksa en yakın karalola gidip polislerden yardım istiyorum.
+Evet bitanem.Hadi gidelim burdan.
Ayağa kalktım.Kızıma baktığımda yüzümde büyük bir gülümseme vardı.Erken yaşta anne olabilirdim ama o olmasa ne yapacağımı bilemezdim.Her koşulda birbirimizin yanındaydık.Ergenliğe girmişti ama bu hiç de belli olmuyordu.Benim yüzümden erken olgunlaşmıştı...
Ya da şöyle mi demeliyim,ben hayatımın gerçeklerini öğrenemeden bir tecavüze kurban gitmiştim ve yanımda kimse yoktu.O hayatın gerçeklerini öğrenip hayata devam etmeliydi,her koşulda.
Çünkü ben olmazsam o hayatta kalmalıydı.Ne yazık ki tek başına.Bu devirde kimseye kolay güvenemezdik.Benim ondan başka kimsem yoktu.Bunu biliyordu bu bana yeterdi.
Gözyaşlarımı hırkamla silip bavulları elime aldım.Adese baktığımda sırt çantasını ve benim çantamı almış geliyordu.
-Anne kaç saate Ankara'da oluruz?
Evet Ankara'ya gidiyorduk.Kaçak yollarla zor da olsa üniversitemi bitirmiştim.
+Aşkım tahmini olarak 21 saat ama molaları da dikkate alırsak bir gün geçer gibi.İstasyona erkenden gidip numaralarımızı değiştirmemiz gerekiyor.
-Eski numaralar nolacak peki?
+Oraya satarız bitanem bunları kafaya takma.Ankara'ya gittiğimizde sana da güzel bir okul bulursak tamamdır.
Derin bir nefes çekti içine.
-Umarım güzel arkadaşlarım ve güzel bir lise hayatım olur anne.
+Ben sana güveniyorum aşkım.Yolda acıkırsan diye birşeyler hazırladım yersin.
Mutlulukla gülümsedi.Gülümsemesi dünyalara bedeldi.
İstasyona yarım saatlik bir sürede gelmiştik.
+Ades yoruldun mu güzelim?
-Çok değil buradan kurtulalım yeter.Ben burada oturuyorum anne numaralarımızı hallet gel bekliyorum.
İlerlerken öpücük attım.
+Hemen geliyorum.
Koşa koşa ,hızlı davranarak numaralarımızı değiştirdim.Adesimin dediği gibi kurtusak yeterdi.
_______________
Yaklaşık 6 saat sonra benzincide bir mola vermiştik.
+Annecim ben ihtiyaçlarımızı alıyorum sende lavaboya git işini hallet hemen otobüse gel.
-Tamam annee.
Otobüsten indim ve benzincide bulunan marketin içine girdim.Birçok yemek için atıştırmalık aldıktan sonra kasada çok tatlı anahtarlıklar gördüm ve kendime Tom Ades'e de Jerry olanı aldım.Aldıklarımı ödedikten sonra otobüse doğru ilerlemeye başladım.
Ağzıma örtülen bir bezle kenara doğru çekildim.Hayır bu kadar hazırlıksız yakalanamazdım.
Petrolün kolonunun oradaki kameraya dönüp yardım işareti yaptım ve bezi koklamadan nefesimi tuttum.
Yaklaşık yarım dakika sonra bezi indirmişti ağzımdan.Kendimi ona doğru bırakmıştım anlamaması için.Sadece tek kişi olduğunu düşünüyordum.Kolumdaki eli gevşeyince hızla koştum ve büyük bir çığlık bastım.
+İMDAT!YARDIM EDİN!
Çok korkuyordum Allah kahretsin çok korkuyordum.
Selamın aleyküm genclikk
Nabersinizz
Uzun zaman sonra bir kurgu yayınlıyoree
İnanır mısınız arka planda saçma sapan kurgularım varr🙈Başlama tarihinizi alayım mıı
Bakalım Seda o adamdan kurtılabilecek mii
Sizce Ades annesinin yokluğunu farketti mii
Karakterlerimiz hakkında ne düşünüyorsunuzzz bakimm✨
Hadi ben kactımm
@kitaplar_sarkilar_44 : Instagram hesabımm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ades
ChickLitGenç yaşta anne olan bir kadının, genç kızıyla beraber yeni bir hayat kurma mücadelesi 🦋