garip rüyalar 🔮⃝⃤

44 4 5
                                    

𝐒𝐞𝐥𝐚𝐦 𝐨̈𝐫𝐝𝐞𝐤𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦 𝐛𝐢𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐛𝐢𝐫𝐚𝐳 𝐠𝐞𝐜̧ 𝐠𝐞𝐥𝐝𝐢 𝐚𝐦𝐚 𝐢𝐥𝐡𝐚𝐦 𝐲𝐨𝐤𝐝𝐮 𝐭𝐚𝐝ı𝐦 𝐝𝐚 𝐲𝐨𝐤𝐝𝐮 𝐚𝐦𝐚 𝐧𝐞𝐝𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐛𝐮𝐠𝐮̈𝐧 𝐚𝐤𝐥𝐢𝐦𝐚 𝐠𝐞𝐥𝐝𝐈̇  𝐡𝐚𝐝𝐢 𝐡𝐢𝐤𝐚𝐲𝐞 𝐛𝐚𝐬̧𝐥𝐚𝐬ı𝐧𝐧

𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑠𝑎𝑏𝑎ℎ 𝑐̧ı𝑔̆𝑙ı𝑔̆ı 𝑖𝑙𝑒𝑛 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟'𝑢 𝑢𝑦𝑎𝑛𝑑ı𝑟𝑚ı𝑠̧𝑑ı 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝑏𝑎𝑠𝑘ı𝑛 𝑦𝑎𝑝𝑎𝑟 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑙𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟ı𝑛 𝑜𝑑𝑎𝑠ı𝑛𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑑𝑖 𝑣𝑒 𝑛𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑛𝑢 𝑠𝑜𝑟𝑑𝑢
𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟ı𝑛 𝑔𝑜̈𝑧𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑦𝑎𝑣𝑎𝑠̧ 𝑏𝑖𝑟 𝑦𝑎𝑠̧ 𝑎𝑘ı𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑎𝑚𝑎 𝑔𝑒𝑟𝑐̧𝑒𝑘 𝑚𝑖𝑦𝑑𝑖 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙 𝑚𝑖𝑦𝑑𝑖 𝑏𝑒𝑙𝑙𝑖 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙𝑑𝑖
𝑳𝒖𝒄𝒊𝒇𝒆𝒓; 𝑘𝑎𝑏𝑢𝑠 𝑔𝑜̈𝑟𝑑𝑢̈𝑚..
𝑨𝒍𝒂𝒔𝒕𝒐𝒓:𝑛𝑒 𝑔𝑜̈𝑟𝑑𝑢̈𝑛?
𝑳𝒖𝒄𝒊𝒇𝒆𝒓;𝑐𝑒𝑛𝑛𝑒𝑡.. 𝐶𝑒𝑛𝑛𝑒𝑡𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑖𝑠̧𝑖 𝑔𝑜̈𝑟𝑑𝑢̈𝑚 𝑏𝑖𝑟 𝑚𝑒𝑙𝑒𝑘 𝑣𝑒 𝑒𝑙𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑐̧𝑜𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑚𝑎 𝑐̧𝑜𝑜𝑜𝑘 𝑢𝑧𝑢𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑛𝑜𝑡
𝐴𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝑏𝑎𝑠̧ı𝑛ı 𝑠𝑎𝑙𝑙𝑎𝑦𝑎𝑟𝑎𝑘 𝑜𝑑𝑎𝑑𝑎𝑛 𝑐̧ı𝑘𝑑ı 𝑣𝑒 𝑠𝑎𝑙𝑜𝑛𝑎 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑑𝑢 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑢𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑣𝑒 𝑦𝑎𝑛ı𝑛𝑑𝑎 𝑘𝑢̈𝑐̧𝑢̈𝑘 𝑜𝑟𝑡𝑎 𝑏𝑜𝑦𝑙𝑎𝑟ı𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑝 𝑔𝑜̈𝑟𝑑𝑢̈ 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑝 𝑘𝑎𝑙ı𝑛𝑑ı 𝑣𝑒 𝑐𝑒ℎ𝑒𝑛𝑛𝑒𝑚𝑑𝑒 𝑏𝑜̈𝑦𝑙𝑒 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑝 𝑜𝑙𝑎𝑚𝑎𝑧𝑑ı 𝑐̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑐𝑒𝑛𝑛𝑒𝑡𝑒 𝑎𝑖𝑡 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑑𝑢𝑟𝑢𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝑡𝑎𝑚 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑏ı 𝑎𝑐̧ı𝑐𝑎𝑘𝑘𝑒𝑛 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑠𝑎𝑙𝑜𝑛𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑑𝑖 𝑣𝑒 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑏ı 𝑎𝑙𝑑ı 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑙𝑎𝑚ı𝑠̧𝑑ı 𝑜 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑝𝑑𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑠̧𝑒𝑦𝑙𝑒𝑟 𝑣𝑎𝑟𝑑ı 𝑣𝑒 𝑏𝑎𝑘𝑚𝑎𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑎𝑚𝑎 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑏𝑎𝑘𝑡ı𝑟𝑚𝑎𝑚𝑎𝑘𝑑𝑎 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑟𝑙ı𝑦𝑑ı 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑘𝑜𝑛𝑢𝑠̧𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑏𝑎𝑠̧𝑙𝑎𝑑ı
𝑳𝒖𝒄𝒊𝒇𝒆𝒓;𝑏𝑢 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑏ı 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑚𝑒 ℎ𝑎𝑑𝑖 𝑘𝑎𝑙𝑘 𝑠𝑜𝑓𝑟𝑎𝑦𝑎 𝑘𝑎ℎ𝑣𝑎𝑙𝑡ı ℎ𝑎𝑧ı𝑟
𝐴𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝑘𝑎𝑓𝑎𝑠ı𝑛ı 𝑠𝑎𝑙𝑙𝑎𝑑ı 𝑣𝑒 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑖𝑙𝑒𝑛 𝑠𝑜𝑓𝑟𝑎𝑦𝑎 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑑𝑢𝑙𝑎𝑟 𝑠𝑜𝑓𝑟𝑎 𝑢𝑧𝑢𝑛𝑑𝑢 𝑣𝑒 𝑘𝑎𝑟𝑠̧ı𝑙ı𝑘𝑙ı 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑑𝑢𝑙𝑎𝑟 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑦𝑒𝑚𝑒𝑘 𝑦𝑒𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑏𝑎𝑟𝑑𝑎𝑔̆ı 𝑖𝑙𝑒𝑛 𝑠̧𝑢 𝑖𝑐̧𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑔𝑜̈𝑧𝑢̈ 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑏𝑎 𝑘𝑎𝑦𝑑ı 𝑘𝑎𝑠̧𝑙𝑎𝑟ı𝑛ı 𝑐̧𝑎𝑡𝑚ı𝑠̧𝑑ı  𝑎𝑚𝑎 𝑘ı𝑧𝑔ı𝑛 𝑏𝑎𝑘𝑚ı𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑏ı 𝑎𝑙ı𝑝 𝑎𝑐̧𝑡ı 𝑣𝑒 𝑖𝑐̧𝑖𝑛𝑑𝑒𝑘𝑖𝑙𝑒𝑟𝑖 𝑜𝑘𝑢𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑏𝑎𝑠̧𝑙𝑎𝑑ı 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 ℎ𝑎𝑙𝑎 𝑑𝑢̈𝑠̧𝑢̈𝑛𝑢̈𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑎𝑐𝑎𝑏𝑎 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑏ı𝑛 𝑖𝑐̧𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑛𝑒 𝑣𝑎𝑟𝑑ı 𝑘𝑖? 𝐶𝑒𝑛𝑛𝑒𝑡𝑒 𝑚𝑖 𝑎𝑖𝑡𝑑𝑖? 𝑌𝑜𝑘𝑠𝑎 𝑇𝑎𝑛𝑟ı𝑑𝑎𝑛 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟'𝑎 𝑔𝑜̈𝑛𝑑𝑒𝑟𝑖𝑙𝑚𝑖𝑠̧ 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑢𝑡𝑠𝑎𝑙 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑝 𝑚ı𝑦𝑑ı?(𝐾𝑢𝑟'𝑎𝑛-ı 𝑘𝑒𝑟𝑖𝑚 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙 𝑎𝑟𝑘𝑙𝑎𝑟 𝑦𝑎𝑛𝑙ı𝑠̧ 𝑎𝑛𝑙𝑎𝑚𝑎𝑦ı𝑛)
𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑎𝑦𝑎𝑔̆𝑎 𝑘𝑎𝑙𝑘𝑑ı 𝑒𝑛𝑑𝑖𝑠̧𝑒𝑙𝑖𝑦𝑑𝑖 𝑠𝑜𝑓𝑟𝑎𝑑𝑎𝑛 𝑘𝑎𝑙𝑘𝑡ı 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝑖𝑠𝑒 𝑏𝑖𝑡𝑖𝑟𝑚𝑖𝑠𝑑𝑖 𝑣𝑒 𝑜𝑑𝑎 𝑘𝑎𝑙𝑘𝑡ı 𝑖𝑘𝑖𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑑𝑎𝑙𝑎𝑟ı𝑛𝑎 𝑐̧𝑒𝑘𝑖𝑙𝑑𝑖𝑙𝑒𝑟 𝑎𝑚𝑎 𝑏𝑖𝑙𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟𝑙𝑎𝑟𝑑ı 𝑘𝑖 𝑐𝑒𝑛𝑛𝑒𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑐𝑒ℎ𝑒𝑛𝑛𝑒𝑚𝑒 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑏𝑖𝑟 ℎ𝑎𝑏𝑒𝑟𝑐𝑖 𝑔𝑜̈𝑛𝑑𝑒𝑟𝑖𝑙𝑒𝑐𝑒𝑔̆𝑖𝑛𝑖 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑘𝑎𝑝ı 𝑠𝑒𝑠𝑖𝑛𝑖 𝑑𝑢𝑦𝑑𝑢 𝑢̈𝑠𝑡𝑢̈𝑛𝑢̈ 𝑔𝑖𝑦𝑖𝑛𝑖𝑝 𝑠̧𝑎𝑝𝑘𝑎𝑠ı𝑛ı 𝑡𝑎𝑘𝑚ı𝑠̧𝑑ı 𝑣𝑒 𝑎𝑠̧𝑎𝑔̆𝑖𝑦𝑎 𝑖𝑛𝑖𝑝 𝑘𝑎𝑝ı𝑦𝑎 𝑏𝑎𝑘ı𝑐𝑎𝑘𝑑ı 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝑎𝑟𝑘𝑎𝑠ı𝑛𝑑𝑎𝑦𝑑ı 𝑣𝑒 𝑘𝑎𝑝ı𝑦ı 𝑎𝑐̧ı𝑛𝑐𝑎 𝑚𝑒𝑙𝑒𝑔̆𝑖 𝑔𝑜̈𝑟𝑢̈𝑛𝑐𝑒 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑡𝑒𝑟𝑙𝑒𝑟 𝑖𝑐̧𝑖𝑛𝑑𝑒𝑦𝑑𝑖 𝑐̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟𝑢𝑛 𝑜̈𝑔̆𝑟𝑒𝑛𝑚𝑒𝑚𝑒𝑠̧𝑖 𝑙𝑎𝑧ı𝑚𝑑𝐼̇ 𝑒𝑔̆𝑒𝑟 𝑜 𝑚𝑒𝑙𝑒𝑘 𝑜̈𝑙𝑢̈𝑟𝑠𝑒 4 𝑘𝑒𝑟𝑒 𝑚𝑒𝑙𝑒𝑘 𝑜𝑟𝑑𝑢𝑠𝑢 𝑔𝑜̈𝑛𝑑𝑒𝑟𝑖𝑙𝑖𝑟  𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑚𝑒𝑙𝑒𝑔̆𝑖 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑠𝑖 𝑖𝑙𝑒 𝑏𝑖𝑟𝑙𝑖𝑘𝑑𝑒 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖 𝑜𝑑𝑎𝑠ı𝑛𝑎 ı𝑠̧ı𝑛𝑙𝑎𝑑ı 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝑟𝑎𝑑𝑦𝑜 𝑦𝑎𝑦ı𝑛ı 𝑣𝑒𝑟𝑚𝑒𝑘 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑒𝑣𝑑𝑒𝑛 𝑐̧ı𝑘ı𝑐𝑎𝑘𝑑ı 𝑎𝑚𝑎 𝑛𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢 𝑏𝑖𝑙𝑚𝑒𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑜 𝑦𝑢̈𝑧𝑑𝑒𝑛 𝑑𝑢̈𝑠̧𝑢̈𝑛𝑒 𝑑𝑢̈𝑠̧𝑢̈𝑛𝑒 𝑘𝑎𝑝ı𝑦ı 𝑎𝑐̧𝑡ı𝑚𝑣𝑒 𝑦𝑎𝑦ı𝑛 𝑦𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑔𝑖𝑡𝑡𝑖 𝑚𝑒𝑙𝑒𝑘 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟'𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑛𝑜𝑡 𝑣𝑒𝑟𝑑𝑖 𝑏𝑎𝑦𝑎 𝑢𝑧𝑢𝑛𝑑𝑢 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑚𝑒𝑙𝑒𝑔̆𝑖 𝑢𝑔̆𝑢𝑟𝑙𝑎𝑑ı𝑘𝑑𝑎𝑛 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 𝑜𝑑𝑎𝑠ı𝑛𝑑𝑎𝑛 𝑔𝑜̈𝑧𝑙𝑢̈𝑔̆𝑢̈𝑛𝑢̈ 𝑎𝑙𝑑ı 𝑣𝑒 𝑠𝑎𝑙𝑜𝑛𝑎 𝑔𝑒𝑐̧𝑡𝑖 𝑎𝑘𝑠̧𝑎𝑚𝑎 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑜𝑘𝑢𝑚𝑢𝑠̧𝑑𝑢 𝑏𝑒𝑙𝑘𝑖 𝑎𝑦𝑛ı 𝑠̧𝑒𝑦𝑖 3 𝑘𝑒𝑟𝑒 𝑏𝑖𝑙𝑒 𝑜𝑘𝑢𝑚𝑢𝑠̧𝑡𝑢 𝑎𝑘𝑠̧𝑎𝑚 𝑜𝑙𝑚𝑢𝑠̧𝑑𝑢 𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝑦𝑎𝑦ı𝑛𝑑𝑎𝑛 𝑔𝑒𝑙𝑚𝑖𝑠̧𝑑𝑖 𝑠𝑎𝑙𝑜𝑛𝑎 𝑔𝑒𝑐̧𝑡𝑖 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑜𝑛𝑢𝑛 𝑔𝑒𝑙𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑙𝑒 𝑑𝑢𝑦𝑚𝑎𝑚ı𝑠̧𝑑ı 𝑑𝑎𝑙𝑔ı𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑠̧𝑒𝑘𝑖𝑙𝑑𝑒 𝑘𝑎𝑔̆ı𝑑𝑎 𝑏𝑎𝑘ı𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟'𝑎 𝑏𝑎𝑘𝑑ı 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑑𝑎 𝑜𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑘𝑑ı 𝑖𝑘𝑖𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑏𝑖𝑟𝑎𝑧 𝑘ı𝑧𝑎𝑟𝑚ı𝑠̧𝑑ı 𝑘𝑎𝑓𝑎𝑙𝑎𝑟ı𝑛ı 𝑔𝑒𝑟𝑖 𝑐̧𝑒𝑘𝑡𝑖𝑙𝑒𝑟 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑘𝑎𝑔̆ı𝑑ı 𝑎𝑙ı𝑝 𝑚𝑢𝑡𝑓𝑎𝑔̆𝑎 𝑔𝑖𝑡𝑡𝑖 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝑖𝑠𝑒 𝑑𝑢𝑠̧ 𝑎𝑙𝑚𝑎𝑘 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑚𝑒𝑟𝑑𝑖𝑣𝑒𝑛𝑙𝑒𝑟𝑑𝑒𝑛 𝑐̧ı𝑘ı𝑔̆ 𝑏𝑎𝑛𝑦𝑜𝑦𝑎 𝑔𝑖𝑡𝑡𝑖 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑙𝑎 𝑠̧𝑎𝑠̧𝑘ı𝑛𝑑ı 𝑐̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑏𝑢 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑢𝑧𝑢𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑛𝑜𝑡𝑎 𝑘ı𝑠𝑎 𝑐𝑒𝑣𝑎𝑝 𝑣𝑒𝑟𝑒𝑚𝑒𝑧𝑑𝑖 𝑖𝑙𝑙𝑎 𝑜𝑟𝑎𝑦𝑎 𝑔𝑖𝑑𝑖𝑐𝑒𝑘𝑑𝑖 𝑎𝑙𝑎𝑠𝑡𝑜𝑟 𝑑𝑢𝑠̧𝑢𝑛𝑢 𝑎𝑙𝑚ı𝑠̧𝑑ı 𝑜𝑑𝑎𝑠ı𝑛𝑎 𝑔𝑖𝑡𝑡𝑖 𝑘ı𝑦𝑎𝑓𝑒𝑡𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑖 𝑔𝑖𝑦𝑑𝑖 𝑣𝑒 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟'ı𝑛 𝑦𝑎𝑛ı𝑛𝑎 𝑔𝑖𝑡𝑡𝑖 𝑠𝑎𝑑𝑒𝑐𝑒 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑢𝑦𝑜𝑑𝑢𝑚 𝐿𝑢𝑐𝑖𝑓𝑒𝑟 𝑏𝑖𝑟 𝑐̧𝑜̈𝑧𝑢̈𝑚 𝑏𝑢𝑙𝑚𝑢𝑠̧𝑑𝑢 𝑜𝑟𝑎𝑦𝑎 𝑔𝑖𝑑𝑖𝑝 𝑘𝑒𝑛𝑑𝑖𝑠𝑖 𝑘𝑜𝑛𝑢𝑠̧ı𝑐𝑎𝑘𝑑ı 𝑝𝑒𝑘𝑖 𝑦𝑎 𝑜𝑟𝑎𝑦𝑎 𝑔𝑖𝑡𝑡𝑖𝑔̆𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑛𝑒𝑙𝑒𝑟 𝑠𝑜̈𝑦𝑙𝑖𝑦𝑒𝑐𝑒𝑘 𝑣𝑒 𝑛𝑒𝑙𝑒𝑟 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑠𝑒𝑐̧𝑒𝑘𝑑𝑖...???????


➶➶➶➶➶➷➷➷➷➷➶➶➶➶➶ ➷➷➷➷

Bence çok güzel oldu hem öbürkünden biraz da olsa iyi olsun ve birazcık uzun oldu  böyle 1-2 gün arayla yapsam olur mu bende fikir aramaya çalışıyorum iyi okumalar ördeklerim mmm🦆🦆🦆✨✨✨✨

445 kelime 🦆

✭✩oluşabilen aşklar✭✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin