~2.rész~

6 1 0
                                    

Maddy Louis:
- Nagy fej fájással ébredtem de az tünt fel hogy nem otthon vagyok. Felpattantam az ágyról,azt észre vettem hogy a tegnapi bulizós ruhámba vagyok. Probálok vissza emlékezni a dolgokra de csak arra emlékszem hogy egy férfi elkábitott.. Bassza meg elraboltak. A kezemet a kilincsre helyeztem mikor le nyomtam a kilincset az ajtó ki nyílt de az a férfi jött be aki a tegnap elrabolt. Ne ne ne...

- Hát felkeltél Csipkerózsika?- kérdezte mély hangon,nem rég kelhetett mivel még borzos a haja de iszonyat jól áll neki. Én választ nem adva hallgattam.

- Kérdeztem valamit!- emeli fennebb a hangjàt mire össze rezzentem. Féltem-e? Igen.

- I-gen.- válszoltam.

- Helyes,tudod ki miatt vagy itt?- sétál felém mire én automatikusan hátrálni kezdtem.

- N-nem.- szerintem mindenki örülne ha ilyen helyes férfival találkozna de én félek tőle nagyon is..

- Matt Perez.- na bazdmeg az exem.- ismerőa a név cukorbaba?- Cukorbaba??,mi ez a becenév.

- Mit akar tőlem?- kérdeztem majd kezeimet a melkhasam előtt össze fontam,amit nem kellet volna mert a szeme elidőzött a mellemen...

- Megboszulom amit Matt tett velem. Persze még a tested is kell.- Mondja perverz mosollyal,mit is számítottam? Az ilyennek csak a szex kell.

- Először is nem veszek ebben a mocskos játékban részt. Màsodszor nem fogod a testem meg kapni,az ilyen "férfiaknak" úgyis sok a kurvája.- Mosolyogtam lehet ezeket nem kellet volna mondanom....

- Cukorbaba megnézném hogy ha itt most megbasználak akkor is ilyen nagy szàd lenne? - UNDORÍTÓ FÉREG.

- MAGA IS CSAK EGY UNDORÍTÓ FÉREG!.- ordítottam

- FOGD VISSZA MAGAD TE KIS KURVA SENKIT NEM ÉRDEKELNE HA AZ UTCÀN MEGBASZNÀLAK!-ezzel a mondattal otthagyott egyedül én pedig csak sírtam,eltelt egy óra két óra és hàrom óra... Senki nem keress lehet igaza van az elrablómnak. A sírás kőzben el aludtam.

---------------------------------------------------------
Hàt itt van az új rész egy picit rövid de remélem tetszik 😊.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A maffia szerelmeWhere stories live. Discover now