ahmet kaya fan club
uisepph
yura kac gune aktif olursun
tahminen?minika
olmaz benceuisepph
dogru
mugeanli
yuracigimiz yine depresyonda
anlasilanminika
amk kizin depresyonda
olmadigi zaman yok
sacma sapan seylere uzuluyor
gel sana bi herif bulalim diyoruz
diyor ki yok benim kocam var
diyorumki sonunda birini bulmus
mutlu oluyorum yanliz kalmadi diye
sonra kocasida kedisi cikiyoruisepph
hayatimda su olaya
guldugum kadar
hicbir seye gulmemistimmugeanli
ya bi de asosyal kari
bizden baska arkadasida yokuisepph
ya yazdigini gorseydi net
robloxda da arkadaslarim var
derdi eminim bakminika
bu kiz baska bi seviye harbiden ya
asosyallikte sinir tanimiyormugeanli
kizlar dayanamayacagim ben artik
mikie teyzeyi arayacagim
annesi degil mi sonucta
biliyordur ne yapiyoruisepph
ara muge ara arkandayizminika
ya suna gore bi tane
cocuk bulalim amk
gitsin konussunuisepph
ay senin tanidik falan yok mu
monika yaminika
bakayimda
okulun kralicesi ui hazretlerinin
bildigi illaki biri vardiruisepph
yikma la benim basima su isiminika
askim kusuruma bakma ama
bunun standartlari cok yuksek
allahima annemizi siker atar bu kizuisepph
dogruvallaminika
askim en kisa yol
yuraya birakmak
ama masallah
kendisini beklersek
hepimiz coktan mezarda olmus oluruzuisepph
sonra ben neden yalnizim
gergedan kafa yuraminika
😟😟uisepph
ya mugede gelemedi bi
acmadi mi acaba mikie teyzeminika
kotu enerji yayma
sus
acmistiruisepph
aha yaziyor mugemugeanli
kizlar
aradimminika
ay biliyoruz orasiniuisepph
hizli yaz kari
sicarim bacaginamugeanli
ya ustume gelmeyin
yazamiyorum
sesli mesaj atcm
durunminika
HEMEN!mugeanli
sesli mesaj*
*"kizlar ben iste aradim baya sonra actilar,iste dediki mikie teyze yura sadece oyun oynuyor hicbir sey yapmiyor bende bilmiyordum sizinle konusmadigini iste gelin konusun isterseniz falan dedi bende memnun degilim odasindan disari cikmiyor falan dedi"*uisepph
kizlar hazirlanin yuralara gidiyoruzminika
ok😜mugeanli
tmknk•
•
•Yura Nishimiya
—"Ya,Yura!"
Yanımdan gelen Monika'nın sesiyle irkilmiştim.Monika,Muge ve Ui dik dik bana bakıyordu.Bu bakışların nedenini az çok anlıyordum.
—Ui:"Bakma bize öyle masum masum.Yine yolda gördüğün kedi için üzülmemişsindir umarım."
—"Ya!Dertlerimi hafife almayın lütfen."
—Monika:"Yuracığım,seni kurtarmak için beyaz atlı prensinin gelmesini beklemeyerek,en azından yalnız kalmaman için büyü yapmaya başlayacağız artık harbiden."
—"Muge,HEYP Mİ!"
—Muge:"Heyp mi falan deme,bu sefer seni ben bile kurtarmam."
—Ui:"İşte Muge,senden beklediğimiz performans bu!"
—Muge:"Siz isteyin yeter ki,Ui Hanımcığım."
—Monika:"Kızlar,az ciddiyet."
Ui ve Muge birbirlerine bakarak güldüler.
—Monika:"Pekala,bunu da istemiyorum.Yeter ki dinleyin ve kraliçenizden gelen bir emir edasıyla uygulayın!"
Monika'nın sözü bittikten sonra elimi alnıma getirerek;
—"Emredersiniz Efendi Monika Hazretleri!" demiş bulundum.Monika bana "Aslında kızgın değilim,ama kızgın olduğumu varsay."
bakışı attıktan sonra,duruşunu düzelterek uzun uzun "tam bana göre" olan bir arkadaşını anlattı.Ardından bana "o" arkadaşının Instagram'ını açarak birkaç fotoğrafını gösterdi.
*fotograflarini farkli bi bolumde atmaya calisacagim,size karakterlerin nasil hissettirdigini yorumlarda yazabilir misiniz?onlarin verdigi vibelarida eklemek istiyorum.bir sure kendi aklinizda hayal etmeniz gerekecek*—Monika:"Nasıl?"
—Ui:"Ya niye soruyorsun amına koyayım.Beğensin bi zahmet paşam."
—Monika:"Doğru da riyıl bi love için karşılıklı birbirlerini beğenmeleri gerek."
—Muge:"Kanka iyi hoşta,biz birbirlerini beğenmeleri için yapmıyoruz ki bunu."
—Monika:"Mugeciğim o nasıl söz?Ömürlük izdivaç yapıyoruz biz burada.Tabii beğenmeleri için yapıyoruz.En azından yirmi beşinde görücü usulü sevmediği hayvanat bahçesi kaçağı biriyle olacağına dünyalar yakışıklısı arkadaşcığımla sevmeyerek olur,ki bundan da her halükarda kârlı çıkar.Ama bizim hedefimiz severek olmaları.Temeli sağlam atmamız lazım."
—Ui:"Ben ikna oldum."
—"O beni beğeniyor muymuş ki?'
—Monika:"Beğendirtiriz."
—Muge:"Kararımı verdim.Bu işte bende varım,sende var mısın Ui kardeşim?"
—Ui:"Varım Muge kardeşim!"
Muge ve Ui yine kahkahalara boğulmuştular.Bende kendimi daha fazla tutamadım ve içimden cin çıkarmışcasına güldüm.Monika'nın ayıplayan teyze bakışları arasında biraz ciddi durmaya çalışarak kendimi tuttum ve lafa giriştim.
—"Çocuk fena değil ama kızlarım benim hiç yabancıya gidecek tipim var mı?"
—Ui:"Aşkım sanki seni karsa gelin göndereceğiz.Çekilmez kaynana falan.Daha basitinden "Halilişko'nun annesi" olmazsın yani.Merak etme sana "koğğcam" dedirtmeyiz.
—"Uiciğim,konuşmuşluğum bile yok çocukla."
—Muge:"Aşkım,fark etmediğini varsayıyorum.Çocuk bizim sınıfta ve senin yanında oturuyor.Benle bile konuşuyor çocuk, düşün yani."
—"NE?!"
—Monika:"En azından çocuğu tanırsın sanmıştım.Bu kadarda olmaz yani Yura.Bu kadarda ilgisiz olamazsın."
—"Ya,kusuruma bakmayın ama harbiden tanımadım ve o çocuk sadece sizinle "Yura dışarı çıktı,Yura kantine gitti" falan demek için konuşuyor.Derste de sadece uyuyor.Saçma bi char."
—Muge:"Ağır oldu bu."
—Ui:"Arkadaşız sanmıştım 'bizimle sadece Yura dışarı çıktı demek için konuşan çocuk'."
—Monika:"Zaten Yura.Hiçbirimizle arkadaş değil ve sadece seninle ilgili bir şey olduğunda konuşuyoruz.Ama seninle en azından sıra Ayrıca sınıftaki herkesten daha çok seninle konuşuyor."
—"Sadece sıra arkadaşım oldugu için."
—Muge:"Bence öyle değil.Hiç öyle bir vibe vermiyor.Sonra dersiniz Muge demişti diye."
—Ui:"Aşkım öyle olursa falcılığa terfi edecek."
—Muge:"Önümde secde edeceksiniz faniler."
—"Ya oyun bozmuş gibi olmasın ama ben yokum.Olmaz o çocukla,hödüğümsü düz bi tip.Hiç benim statümde gibi duruyor mu o çocuk sizce?"
—Monika:"SIÇTIRTMA STATÜNE, OLACAKSINIZ O ÇOCUKLA!İTİRAZ KABUL ETMİYORUM.
—"Ne?"
—Ui:"Kaçış yok, Yura."
—"YA UF!İSTEMİYORUM AMA İ-S-T-E-M-İ-Y-O-R-U-M."
—Muge:"'İtiraz yok' dememiş miydin sen Monika ya?"
—"Okay okay.Tamamım ben.Olay çıkmasın şimdi."
—Monika:"İşte benim yavrucaklarım.Annelerinin kuzuları!"