3.hikaye hikayedeki "친 소진" benim

4.8K 19 1
                                    

Slm ilk olarak tiktoktan buraya gelenlere teşekkür ediyorum kitap okunuyor ama bir türlü beğeni almiyor sadece 8 yıldız var lütfen bunu arttıralım ayrıca 2. Hikayeyi devam ettirmeyeceğim çünkü beğenilmedi ve okunmadıda hikayeye artık yazdığım şiirlerle başlamak istiyorum tabi (ç)alınmassa hadi hikayeye geçelim.

♪'•°'★'•°'♪'•°'★'•°'♪'•°'★'•°'♪'•°'★'•°'♪'•°'

"Bırak,bırakın yalvarırım bırakın."

"Aptal! Anla artık seni bana baban sattı anla!."

"H- hayır! Hayır babam böyle bir şey yapmaz. Hayır!."

'yada belkide aptal alkolik ayyaş tabii ki elindeki para bitince tekrar almak isteyecekti. Oda para bulma umuduyla beni bu aptal maymuna sattı!.(İdolüme hakaret etmek içinden gelmiyor yaa)'

Evin kapısı açıldı ve çakma sarı saçlı yakışıklı bir adam elinde jon' un leşiyle içeri girdi (jon üvey baban) ve onu benim önüme fırlattı adamlar bana bakarken bende jon'un kafasının üntüne bastım ve birkaç kez zıpladım adamlat beni geri çektiğinde jon'un kafası ezilmiş ve içe çökmüştü.

" Yalvarırım beni bırakın.Bu oruspu evladının leşini köpeklere yediriyim,leşini birkaç kişiye siktiriyim sikik piçin kıçı büyük gelen giden sik-"

" SUS! lan bu senin baban değilmi ne ettin amına koyim."

" Sikik beni sizin gibi sirk maymunu melmeletsizlere satsın bende affediyim öylemi!."

" Sen dur jon'un leşini kimse sikine takmaz ben seni istiyorum 소진."

"Siktir git daha adını bilmiyorum."

"Tamam  ben Yoongi, Min Yoongi. Sende 칭 소진."

" Evet."

"İyi şimdi eve gidelim."

"Elbiselerim"

"Ben hallettim hadi"

"Pekii"

Elimi tuttu ve depodan çıkarıp arabaya bindirdi arabaya bindiğimizde elini uzatıp telefonumu aldı ardından ormanlık bir alana saptı ve  lüks bir eve geldi ev siyahlarla donanmıştı pencereler beyaza boyanmıştı ev iki katlıydı yavaşça kapoyı açtım ve arabadan indim ardından Yoongi geldi bileğimden tutum odaya getirdi ve

"Elbiseler bu dolapta giyin  20 dk sonra aşağıda ol"

"Tamam"

Dolabı açtım ve elbiselere baktım ama bunlar çok açıktı istemiye istemiye bir ekbise hayır, gelcelik aldım
↓↓↓

Aşağıdan Yoongi'nin sesi gelince yavaşça aşağı indim ve sofraya oturdum Yoongi'nin sandalyeyi aniden kendine çekmesiyle ufak bir çılık attım ve Yoongi'nin yüzüne batığım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıdan Yoongi'nin sesi gelince yavaşça aşağı indim ve sofraya oturdum Yoongi'nin sandalyeyi aniden kendine çekmesiyle ufak bir çılık attım ve Yoongi'nin yüzüne batığım.Baktığım anda dudağımı öpmeye başladı o kadar güzel öpüyordu ki bende karşılık vermeye başladım yavaşça kalçalarımdan tuttu ve merdivenleri çıkmaya başladı çıkmayı bitirince onun kucağından indim ellerimi onun boynun sardım oda ellerini belime sardı ve beni duvara yasladı ellerini belimden çekip göğüslerimi sıkmaya başladı ve yavaşça bir odaya girdik ama bu odada sadece bir kotuk vardı. Yavaşça koltuğa geçtik Yoongi alttaydı bende onun üstündeydim Yoongi'nin üstünde yavaşça türtünmeye başladım birden Yoongi boynumdaki kolyeyi tuttu ve jendine çekti ben onun süstünde sürtünürken o ise kısık kısık inliyordu altta Yoongi'nin sertleşmiş penisini hissediyordum birden Yoongi'yle yerlerimiz değişti Yoongi boynuma eğildi ve öpmeye başladı bir kaç dakika sonra boynumu iki dudağının arasına alıp kendine ait izler çıkarmaya başladı ardından göğüslerimi emmeye başladı ve yavaşça aşşağı indi ve ayağa kalkıp pantolonunu çıkarttı ve islanmış amcığımı (bana söyleneni yazıyorumm) bana baktı ardından sırıttı ve içime girdiği anda sırtım yay misali gerildi Yoongi içimde hızlı bir şekilde gel git yaparken ben inliyor ve tırnaklarımı sırtına geçiriyordum bir süre sonra ikimizde boşalmıştık. Yoongi yatakta kanı görüp güldü ve "demek ilkini aldım" dedi bende zor çıkan sesimle "evet"dedim ve düşünmeye başladım 'bir şey nasıl bu kadar zevk verip aynı zamanda acıta bilir?' Yoongi yavaşça üstümden kalkıp ve benide kuvağına aldı ve banyoya götürdü ardından hem beni yıkadı  hemde duş aldı ve tekrar beni yatağa bırakıp tekrar banyoya girdi gözlerim kapanırken son hissettiğim şey yatağın aşağıya çökmesiydi.

Slm kitap 12 oy oldu çokkkk teşekkürler diyer ficlerimi sildim ve yeni bir fic yazıcam elimden geldikçe yazmaya çalışıyorum veeee bu fic 5 bin okundu bunun için tekrar teşekkür ederim ve bu hikayeye 20 oy gelene kadar bölüm yazmıyıcağım ayrıca çok mutluyum çünküüü lgs açıklandı puanım 385 yğzdelik dilimim ise 15 çok mutuyum lütfen HEDİYE  OLARAK oy atın öptüm mucuk bölüm 600 kelime bay bay

SEX HİKAYELERİ+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin