Bölüm 6- İnsanların bize iftira atması ⭐️

12 7 2
                                    

Tepki : Ekipteyiz, Emre'yle sevgiliyiz ve iftira atılıyor

Emre'yle sevgili olalı yaklaşık 2 hafta olmuştu ancak takipçilerinize daha bunu açıklamamıştınız. Emre'nin evine beraber yemek yapmak için gelmiştin. Emre geldiğinizden beri size bir şey söyleyecek gibiydi. Söylesin diye gözlerinizi kısıp Emre'ye bakmaya başladınız. Emre derin nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı. "Artık sevgili olduğumuzu açıklayalım. Seni başka insanlarla yakıştırmalarından bıktım." gülümsediniz. Emre'nin böyle bir şey demesini beklemiyordunuz. "Ben iyiydim ya böyle." Söylediğiniz şeyle beraber Emre garip bir şekilde size bakıyordu.  Bu halini görünce sırıttınız ve yanağından öptünüz. "Senin şu şakaların yok mu." dediğinde tekrar güldünüz. "Sevdiğim birine ayak uydurmaya çalışıyorum.."

Vakit biraz geçtiğinde Emre'yle hem sevgili olduğunuzu açıklama hem de onedio testi çözmek için kameranın başına geçtiniz. Video da ikiniz de rahattınız sanki üstünüzde ki yük gitmiş gibi. Bol gülmeli bi video olduktan sonra videoyu bitirdiniz. 

Emre videoyu hemen  editleyip, yayınlamak isteyince kabul ettiniz. Emre videoyu yayınladıktan sonra yorumları okumak için telefonunuzu açtınız. Gördükleriniz kesinlikle hayal ettiğinizden farklıydı. İnsanlar Emre'yle parası için birlikte olduğunuzu, sırf bu yüzden onlara katlandığınızı söylüyordu. Siz şaşırmış telefona öylece bakarken Emre sizin bu halinizi farketmişti. nolduğunu sorduğunda illaha göreceğini bildiğiniz için telefonunuzu Emre'ye verdiniz. Emre her yorumu okuduğunda kaşları çatılıyordu. "Yok, deliricem ben en sonunda. Sikicem hepsini bir bir. Bokunu çıkardılar bu işin. Siktirticekler belalarını." Emre durdu. "Amk sen benim hangi param için kullanıcaksın ki beni?" Emre sinirden kahkaha atınca sizde attınız. Gözünüzün önüne bir ara eve yatak alamadığınız için bankta sızdığınız aklınıza gelince daha fazla gülmeye başladınız. 

Tam o anda Aliler eve gelince olayı anlattınız ve onlarda bir süre kahkaha attı. Yaklaşık 2 saate yakın böyle şeyler yazan insanları her yerden banladınız.

Bu olayı konuşmak için yayın açtınız ve Emre 4 dakika kadar böyle şeyler yazanlara sövdükten sonra duraksadı..

Ve bu iftira aranızda şaka konusu olmuştu. Size artık Prim hanım diyorlardı..

 Size artık Prim hanım diyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 10 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ekip Tepki | Mentor VersionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin