Annem eteğimi vermedi!
Sen erkeksin olmaz dedi!
.
.
.
.
(Daniele Tramet bakış açısı)
"Sikeyim yaz kıza ya da erkeğe" İlo ile güldüler. "Daha cinsiyetini bilmiyorsun dostum!" Diyen Vitto'ya baktım. "İnan cinsiyet sikimde değil. Erkek olsa bile.. buluşmak istiyorum sohbeti çok güzeldi." Vitto bana bakıp taklitimi yapınca üçümüzde birden gülmeye başladık. "Şimdi yaz o kişiye. İçinden me geliyorsa."Telefon elimdeydi ve hesabını kapattığı için ona e-mail atmak zorundaydım. Sıkıntı ile nefesimi verince cama döndüm ve dışarı baktım. "Sikeyim.. birine neden bağlandım ki?" Fısıldıyaraak kendimle konuşmaya devam ettim. "Sadece birkaç lanet sikik mesaj." Alnımı ovaladım. "Neyse yap şu işi Daniele. Bitsin artık."
Telefonun klavyesini açarak çocuğa ya da kıza e-mail yazmaya başladım. "Özür dilerim.. E-mail'i attığımda sana aşırı kızmıştım ve aşırı kırılmıştım. Sadece şuan erkek bile olsan buluşmak istiyorum.. Lütfen." Bir süre mesaja baktım ve sinirle nefes alıp mesajı komple silip telefonu yanıma fırlattım.
"Ne güzel mesaj attın ama" diyen Vitto'ya döndüm. "Kes sesini ahmak!" İkiside güldü "Birileri aşık olmuş sanırım." Sinirle cama baktım. "Aşık olmadım. Sohbetimiz mükemmeldi ve ben ona bağlandım. Sikeyim seni Daniele sana yüzünü atmayan birine niye bağlanırsın ki!" Yavaşça alnıma vurdum.
Bana uzatılan esrara baktım. "Al benden olsun." Vitto'nun elindeki esrarı aldım ve yaktım. Şuan bana iyi gelecek şey buydu sanırım. Esrarımı içerken aniden üçümüzün telefonuna aynı anda bildirim geldi. Hızlıca elimize aldık telefonları.
Bildirime bakınca üçümüzde çıldırdık. Ünlü olmuştuk. Şarkımız tutmuştu. Lanet bir şarkıydı ama çok sevilmişti.
Bunu arabada kutladıktan sonra beni evime bırakmışlardı. Zaten Vitto ile aynı apartmanda oturuyorduk. Apartmana zıplaya zıplaya girmiştik. "Artık ünlüyüz amına koyayım!!"
İkimizde dairelerimize girince derin bir nefes aldım. Hızlıca banyıya girip hızlı bir duş aldım ama aklım hala o kişideydi. Kız veya erkek olduğunu bilmediğim kişide.
Duştan çıkınca odama girmiştim ve yatağıma uzanmıştım. Telefonumda bir haftadır açık olan o ekran açıktı yine. O kişinin e-mail ekranı.
Derin bir nefes aldım. Evet onunla görüşmek istiyordum. Ama bir taraftan da erkek çıkarsa ne yapacağımı bilmiyordum. Sıkıntı ile nefes verip emin bir ifade ile e-maik yazmaya başladım. "Özür dilerim.. E-mail'i attığımda sana aşırı kızmıştım ve aşırı kırılmıştım. Sadece şuan erkek bile olsan buluşmak istiyorum.. Lütfen. Sikeyim! Erkek bile olsan görüşmek istiyorum senle."
Yine mesaja baktım. Ama bu sefer emindim. Kendime söz vermiştim bu sefer atacaktım o mail'i. Elim gönderme tuşuna gitti titreyerek. Basamadım ama hep yaklaştı. En sonunda nefesimi tuttum ve gönder tuşuna bastım.
Lanet olsun evet ben öyle bir mail gösterdim. Ama.. ne bileyim ya sohbeti aşırı sarıyordu. Konuştuklarımız.. konuştuklarımız çok güzeldi. Beni değerli hissettiriyordu. Onu kaybetmek istemiyordum. Bir erkek olsa bile arkadaş olabilirdik! Sadece bana,beni değerli hissettirecek biri lazımdı. O kişi de olabilirdi.
Bugün cidden stresli geçmişti benim için. Bir sürü olay üst üste gelmişti. Şimdi ise yatağımda uzanmış kişiden mesaj bekliyordum. Ama uyumuş olacakki bir yanıt atmadı. Bende fazla dayanamadım ve kendimi uykuya teslim ettim.
(Andrea Muore bakış açısı)
Marco'ya anlatmam gereken şeyler vardı bu yüzden onu uyandırmaya çalışıyordum ama uyanmıyordu. Bugün tüm aileme eşcinsel olduğumu açıklamıştım. Sıra ikizim Marco'daydı ancak uyanmıyordu. "Hadi ama Marco! Uyansana!" Marvo ise mızmızlanıp diğer tarafa dönünce kıkırdadım.Aniden telefonuma gelen bildirimle Marco'yu boşverip telefonu odaklandım.
Kimden:Daniele Tramet
Kime:No_One_Knows_Me"Özür dilerim.. E-mail'i attığımda sana aşırı kızmıştım ve aşırı kırılmıştım. Sadece şuan erkek bile olsan buluşmak istiyorum.. Lütfen. Sikeyim! Erkek bile olsan görüşmek istiyorum senle."
Mesaj karşısında soklara girmiştim. Bu neydi şimdi? Buna kesinlikle utanırdım ama Raffa'nın sözleri aklıma geldi:
"Eğer kimliğinden utanacaksan neden o kimliği seçtin ki! Gay olmayı sen tercih ettin Andrea. Tanrı bizi yaratandır ama kimi seveceğimize karışmaz. Eğer sen Gay olmayı seçtiysen kendin ve özgür iradenle seçtin. Bundan utanman seni daha büyük bir bunalıma sokacaktır. Bu yüzden ona erkek olduğunu ve gay olduğunu söylemen en iyisi olacaktır. Umarım anlatabildim. Derse girmem lazım sonra konuşuruz."
Derin bir nefes aldım ve e-mail'e "Lanet olsun.. ne yazacağım şimdi.." Stresten tırnak etlerimi yemeye başladım. Odamızın balkonuna çıktım ve yere oturdum. Bir süre sonra cidddn her şeyi anlatmam gerektiğini fark ettim. E-mail gönderme yerine girdim ve Daniele'e cevap vermeye başladım.
"Hiç Ninfa parkına gittin mi Daniele? Orda buluşalım ve sana şimdiden söylemem gerek doğrular var. Evet düşündüğün gibi her şey.. Kız Değilim Erkeğim."
E-mail'i gönderdim ve stresli bir şekilde odama tekrar girdim. Yatağıma oturdum ve Daniele'den cevap bekledim. Ancak vermedi. Bende bu yüzden yatağıma uzandım ve zihnimde o olacak şekilde derin bir uykuya teslim oldum.
---------------------------------------------------------
Slm cnmler wow!
Ay bir şey dicem ben bu diziye aşık oldum😻
Şimdiden şunu söylemeliyim dizidem sadece başlangıçı ve karakterleri alıcam onun dışında tamamen benim fikrim olucak
Umarım bu kitap yanlış kişilerin eline düşmez..
Dani'mm😻
Neyseeee iyiiyyiyi gecoslarr
700 kelime!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkeğim/Daniele E Andrea
Fanfiction"Sikeyim! Erkeksen bile seninle görüşmek istiyorum." "Hiç Ninfa parkına gittin mi Daniele? Orda buluşalım ve sana şimdiden söylemem gerek doğrular var. Evet düşündüğün gibi her şey.. Kız Değilim Erkeğim."