1. Bölüm

65 5 6
                                    

Red'den~

Color Gang ile parkta oturuyorduk, Green Yellow'un gözlüğünü kırdı, Yellow'da intikam olarak Green'nin kulaklığını kırdı şimdi birbirlerine girdiler, Tsc onları ayırmaya çalışıyor, bizde Blue ile cips yiyerek onları izliyoruz.

Blue: Off, Green bunu yapmayacaktı.

Red: Baksana nasıl tırmalıyor.

Yellow: LAN MAL GÖZLÜK NEYE YARAR SENCE!!??

Green: Görmeye-

Yellow: LAN MADEM BİLİYORSUN NİYE KIRIYORSUN KAÇ DOLAR HABERİN VAR MI Kİ SENİN O GÖZLÜK AMINA KODUĞUMUN PEZEVENGİ!!

Green: Tm Apla alcam ben sana yenisi-

Yellow: Apla ne lan.

Green: Cnm istedi.

Yellow: Şimdi de kız olduk amq.

Green: Kalksana üstümden gerizekalı.

Tsc Yellow tek hamlede Green'de uzaklaştırır.

Tsc: Birdaha birbirinize girerseniz sizi bağlarım sonrada sikerim. İkinizde gidin şimdi alın birbirinize kulakla gözlük sizle mi uğraşcam?

Red: Aha şimdi üçlü kavga ediyorlar-

Blue: Seni de ittiyim mi?

Red: Nereye lan?

Blue beni de hemen aralarına ittirdi ve ne güzel ki Tsc'nin üstüne düştüm.

Tsc: Noluyor amq

Red: Şey- Blue beni itti.

Tsc: Lan Blue dörtlü yaparız.

Blue: Pardon api

Tsc: Adam olun böyle amq

Daha sonra bir ağacın yanında dizlerini kendine çekmiş ağlayan bir çocuk gördüm hemen onun yanına gittim, çocuk bizimle yaşıt gibi gözüküyordu, onun yanına yaklaştım.

Red: Şey merhaba iyi misin?

Çocuk bana bakmak için kafasını kaldırdığında ağlıyordu.

Red: Sorun ne! Niye ağlıyorsun?

???: Ş-şey, benim sadece kişisel sorunlarım bana çok yük oldu da....

Red: Anlıyorum...

???: Anlayamazsın, seni arkadaşlarınla gördüm, çok mutluydun

Red:Haklısın ama bizimle arkadaş olmaya ne dersin?

???: C-cidden mi?

Çocuğun gözleri mutlulukla parıldadı, bende gülümseyerek başımı salladım.

Red: Neden olmasın?

???: Ben Purple..

Red: Bende Red! Tanıştığıma memnun oldum Purple

Purple: Bende.

Hemen Purple'ın elini tuttum ve ayağa kaldırdım ve onu süzdüm, üstünde açık lila sade ama çok güzel bir gömlek tarzı birşey vardı, altında pantolonumsu taytımsı siyah bir şey vardı, ayakkabı olarak hafif topuklu uzun koyu kahverengi ve mor tonlarında bir bot vardı, ve Yellow ile aynı eldivenleri giymişti, orta parmağında yüzük gibi birşey vardı onun dışında parmaksızdı ve dirseğine kadar geliyordu, ve zaten gömleğinin kollarını dirseğine kadar çekmiş, çok güzeldi..

Red: Çok güzelsin!

Purple: Ah, teşekür ederim sadece kendim olmaya çalışıyorum-

O daha lafını bitiremeden onu Color Gang'ın yanına sürükledim.

Alan Becker Fanmade HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin