1.Bölüm: Yeni Okul

11 0 0
                                    

*Neşe kızım hadi uyan okula geç kalacaksın.* Evet bugün yeni okulumda ilk günüm. Ve evet annem beni böyle uyandırıyor. Ben Neşe salkım. Evet soy adım Salkım iğrenç bir şey gerçekten. *Anne saat daha 06:12 gerçekten bu saate niye kalkıyorum.* şey ilk ders saat 07:00 da başlıyordu *Neşe hadi çok konuşmada kalk geç kalacaksın.* gerçekten mi bunu farkındayım zaten *Tamam anne.* 

                                                                                                :-*-:

Ve evet okuldayım. FİNAL OKULLARI  yazısıyla karşı karşıya gelince içimi bir heyecan bastı... *Ee ben şimdi ne yapacağım hiç arkadaşım yok.* Evet bu güne kadar hep arkadaşlarımla aynı okula gittim. Tam o anda arkadan bir ses duydum. *Merhaba ben Eylül Sancak tanışa bilir miyiz.* He bu arada sanırım belirtmeyi unuttum sınıfa gelmiş yalnız  bir şekilde duvar kenarında ki son sırada oturuyordum. Adının eylül olduğu öğrendiğim kıza bakarken *Merhaba ben Neşe Salkım tanıştığıma memnun oldum.* çok iyi bir ilk konuşma cidden. *Bende tanıştığıma memnun oldum.* tam o sırada zil sesi duyuldu ve adının Eylül olduğunu öğrendiğim kız bana gülümsedikten sonra yerine geçti o sırada yanıma bir erkek oturdu ve bana * Merhaba ben Deniz Gece.* Cidden mi çocuk resmen yanıma oturur oturmaz tanışmak istediğini belli etti. *Merhaba ben de Neşe Salkım tanıştığıma memnun oldum...* *Merhaba çocuklar.* Ve evet hoca geldi..

                                                                                   :-*-:

Ve son dersteyiz ve ben bu Deniz deden çocuğa çok uyuz olmuştum sürekli yanıma *Yer cücesi nasılsın.* diyor ve bu çok sinirimi bozuyor en sonunda ona *UYUZ ŞEYYY!!!!.* Diye bağırdım yani ne var boyum 1.58 se tamam yani ben çok kısa olabilirim ama oda çok uzun yani çocuk  1.90 falan ne yapabilirim yani oda o kadar uzun olmasaymış. Sinem hoca ders anlatırken benim aklım asla onda değildi. *Şş  yer cücesi ne düşünüyorsun öyle kara kara.* Evet bu uyuz Denizdi. *Sana ne be uyuz şey.* Evet bunu yüzüne söyledim. *Oo sakin ol be prenses hem dersteyiz hoca duyacak şimdi* prenses mi ciddi misin. *Umarım şaka yapıyorsundur sence prenses e benzer bir halim var mı.* Çünkü bence yok. * Aa öyle deme ama tam bir prenses sin.* Şakamı bu ciddi mi bu uyuz çocuk. * UYUZ ŞEYY!!!!!!!.* Ve zil çaldı ve ben ona dil çıkararak adeta koşarcasına sınıftan ayrıldım. Tam okuldan çıkarken Eylülün *Neşe.* diyen sesini duydum arkamı döndüğüm de yanında kumral saçlı bir kızla bana doğru ilerlediğini gördüm. *Efendim canım.* Evet Eylül ile bir gün içerisinde çok yakın olmuştuk. *Seni biriyle tanıştırmak istiyorum bu Mina benim çocukluk arkadaşım.* Oha kız çok güzel lan. *Merhaba Mina ben Neşe Salkım bu arada soy adın neydi.* Ve gülmeye başladılar neye gülüyor bunlar komik birşey mi dedim. *Niye gülüyorsunuz ya.* Tövbe  Bismillah ne oluyor ya. *Şey Mina nın soy ismi Köylü.* Ve bunu söyler söylemez gülmeye başladım...

Geçmişten SaklanmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin