Εισαγωγή

498 45 18
                                    

Όχι όχι όχι όχι. Κοιμήθηκα μαζί του; Ας είναι ψέμα.

Κουνιέται ρε φίλε. Πάλι βλακεία έκανα. Αχ, γιατί δεν σταμάτησα μετά το τέταρτο Mai Tai;

Ααααα με αγκάλιασε. Τώρα τι κάνω; Ανοίγω τα μάτια μου και τρέχω κατοστάρι πιο γρήγορα και από τον Μπόλτ ή συνεχίζω να το παίζω κοιμισμένη και μόλις πάει στο μπάνιο, την κοπανάω με ελαφρά πηδηματάκια;

Ρε πάει καλά ο τύπος; Με χουφτώνει ενώ κοιμάμαι; Τι να κάνω; Δεν μπορώ ούτε να διακτινιστώ, αφού ποτέ δεν έλαβα γράμμα από το Χόγκουαρτς. Γκαντέμω και σε αυτό όπως και σε όλα στη ζωή μου. Μια ξενέρωτη Μάγκλ.

Ρε, σαν πολύ θάρρος έχει πάρει ο τύπος. Το χέρι του από την κοιλιά μου όλο και κατεβαίνει και πλησιάζει επικίνδυνα το αιδοίο μου. Επειδή πηδήχτηκα μεθυσμένη μαζί του από το πρώτο βράδυ, σημαίνει ότι έχει το δικαίωμα να με χουφτώνει; Θα φάει τώρα έναν συγυρισμένο μπάτσο να έρθει στα ίσα του.

Αχ, ρε φίλε αυτός είναι καλός. Έχω καυλώσει τώρα. Δε θα τον αφήσω να με πηδήξει όμως. Είμαι Κυρία με κάππα κεφαλαίο. Επειδή έκανα ένα λάθος χθες, δε σημαίνει ότι μμμμ ίσως λίγο δαχτυλάκι δε βλάπτει. Τι ψυχή έχει ένα δαχτυλάκι;

Μπήκε και δεύτερο δάχτυλο μέσα μου και ο αντίχειρας του παίζει με την κλειτορίδα μου. Αχ είναι πολύ καλός. Αλλά δεν έχει σεξ σήμερα. Χθες ήταν ένα λάθος. Ο τύπος έχει συλλογή, όλα τα red flags που κυκλοφορούν. Λίγο θα απολαύσω τα δαχτυλάκια και την κάνω.

Με το ζόρι συγκρατώ τον εαυτό μου να μην αρχίσω τα αχ και τα βαχ. Θα κάνω πως κοιμάμαι και ύστερα θα τον βρίσω που δε σεβάστηκε κοιμισμένη γυναίκα και θα έχω και δικαιολογία να φύγω χωρίς πολλές εξηγήσεις. Λίγο μόνο να το απολαύσω η καψερή. Πέντε μήνες κόντεψα να πιάσω αράχνες εκεί κάτω.

Πω πω τι καύβλες έχω. Τα δάχτυλά του, με έχουν σχεδόν φτάσει στην κορύφωση. Λίγο ακόμη θέλω και όχι όχι γιατί σταμάτησε τώρα ο άχρηστος; Γιατί έβγαλε τα δάχτυλά του;

"Ααααααχ" βγάζω ένα βογκητό και ανοίγω διάπλατα τα μάτια μου. Έχει μπει όλο του το παλαμάρι μέσα μου, έτσι χωρίς προειδοποίηση. Αυτός με πηδάει με μαεστρία. Μέσα έξω με όλο και αυξανόμενη ταχύτητα. Κουνιέμαι κι εγώ στο ρυθμό του και χτυπάω το αιδοίο μου πάνω του, να μπει όλος μέσα με δύναμη. Δεν αντέχω πολύ και έρχομαι σε οργασμό πιέζοντας τα νύχια μου στην γυμνασμένη του πλάτη.

Με κοιτάζει με μάτια αυτάρεσκα και συνεχίζει να με σφυρικοπάει. Γιατί να είναι τόσο τέλειο το σεξ από τον βλάκα;
Σε δευτερόλεπτα τραβιέται από μέσα μου και τελειώνει μέσα στο προφυλακτικό του. Πάλι καλά που έβαλε, ο βλαμμένος. Γυρνάει, ξαπλώνει πλάι μου και ακούγονται οι γρήγορες ανάσες μας ανακατεμένες.

"Σε τρέλανα μωρό. Στο είπα ότι δεν έχεις πάει με καλύτερο." Μου λέει και μου παίζει ένα ελαφρύ σκαμπίλι στο αιδοίο μου.

Πόσο βλάκας θεέ μου!

Σηκώνεται και πηγαίνει στο μπάνιο. Εγώ θέλω τόσο πολύ να κατουρήσω και να πλυθώ, αλλά θέλω περισσότερο να φύγω από εδώ μέσα. Οπότε ντύνομαι όσο πιο γρήγορα και αθόρυβα μπορώ, παίρνω τα πράγματα μου και άντε γειά.

Εσύ πότε θα παντρευτείς;Where stories live. Discover now