Κεφάλαιο 1

391 37 25
                                    

Φτάνω σπίτι φορώντας τα χθεσινοβραδινά ρούχα, πράγμα που συχαίνομαι. Όπως επίσης συχαίνομαι, το ότι δεν έκανα μπάνιο μετά το σεξ. Ξεκλειδώνω και μπαίνω βιαστικά μέσα και όπως τρέχω προς το μπάνιο τα χώνω στη Ζαμπέτα.

"Εσύ φταις, που με άφησες μόνη μου χθες. Αφού ξέρεις πως μετά από μια επίσκεψη στη γιαγιά μου, δεν είμαι στα καλά μου και κάνω βλακείες. Έπρεπε να με σταματήσεις."

Στο μπάνιο βγάζω τα ρούχα μου και δεν τα βάζω στα άπλυτα, να βρωμίσουν το καλάθι μου. Τα βάζω σε μια τσαντούλα προτού τα ρίξω μέσα. Είμαι τόσο συχασιάρα που απορώ ώρες ώρες με τον εαυτό μου, πως γίνεται και το ξεχνάω όταν μπει στην εξίσωση λίγο αλκοόλ και λίγο σεξ.

Κάτω από το νερό, νιώθω πάλι ο εαυτός μου. Αφού έχω σαπουνιστεί και ξεπλυθεί καλά καλά, πάω στο υπνοδωμάτιο μου να ντυθώ. Ντυμένη πλέον κάθομαι στον καναπέ μου και πιάνω το κινητό μου να χαζέψω λίγο. 78 μηνύματα στην ομαδική μας.

"Ωωωω ποιος τις ακούει τώρα αυτές ρε Ζαμπέτα;"

Οι κολλητές μου στην ομαδική ρωτάνε για το χθεσινό ραντεβού. Τι να τους πω; Ότι πάλι έκανα βλακεία; Θα με χέσουν.

<<Ο μαλακομαγνήτης δούλεψε για ακόμη μια φορά.>> Απαντάω

Ταυτόχρονα ζητάνε και οι τρεις παραπάνω πληροφορίες.

<<Θα σας τα πω από κοντά.>> Γράφω.

Εξάλλου έχουμε ραντεβού σε λίγο για καφέ.

Όταν έρχεται η ώρα να πάρω την τσάντα μου να φύγω να συναντήσω τα κορίτσια, γυρνάω μια τελευταία φορά στη Ζαμπέτα.

"Πάλι μόνη μου με αφήνεις; Ξινός θα μου βγει ο καφές."

Στην καφετέρια κλασικά φτάνω πρώτη. Ένα λεπτό μετά φτάνει και η Ρία. Με φιλάει και πιάνει συζήτηση για άσχετα όσο περιμένουμε τις άλλες. Κλασική Ρία, περιμένει από τις άλλες να κάνουν όλες τις ερωτήσεις. Για ένα δεκάλεπτο η συζήτηση είναι ευχάριστη και τότε φτάνει και η Μίκα.

"Συγνώμη που άργησα. Έκαναν μια ώρα να ετοιμαστούν ο άντρας μου και τα βάσανά μου για να με φέρουν." Η Μίκα είναι η μοναδική στην παρέα που ενώ έχει δίπλωμα δεν οδηγάει και την πηγαίνει παντού ο άντρας της.

"Κάτσε να έρθει και το αργοπορημένο να μας τα πεις όλα. Πρώτα έναν καφέ να ξελαμπικάρω. Ο μικρός πρωί πρωί κατούρησε μέσα στη λεκάνη με τα πλυμένα ρούχα και ο μεγάλος έσπασε το τηλεκοντρόλ. Με έσκασαν."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 06 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Εσύ πότε θα παντρευτείς;Where stories live. Discover now