Medyadaki Asu ' nun kaplanı. BLOOD
Ahu 'nun kaplanı da var onu da bölümün arasında göreceksiniz
Bu bölümden sonra alıntı atmaya başlayabilirim.( kesin değil.)
Geçmiş zamanda yazılanları istediğiniz şarkıyla okuyabilirsiniz ama 'Kara Sevda- Anlatamam ' şarkısını dinlersiniz daha iyi olur.
Günümüz de yazılanlarları ise ' Him & I ve Bad Blodd ' şarkılarıyla okuyabilirsiniz.
🩸❤️
Ahu " EVETTT' diye bağırdı. Sarp eliyle ağzını kapatıp susturmaya çalışsa da çok geçti.
Çünkü asker uyanmıştı!
***
Karşısında ki askere korku dolu gözlerle bakıyordu 4 arkadaş. Önde Ahu ve Asu duruyordu, arkada ise Sarp ve Asil Uraz duruyordu. Asker ilk baş anlam veremedi fakat daha sonra farkına varıp " SİZ NASIL ÇIKTINIZ? CEZALANDIRILACAKSINIZ ! " Diye gürledi. Asker Ahu ve Asu ' ya doğru yürümeye başladı fakat Asil Uraz askerin karşısına geçerek söyledikleriyle askeri durdurmaya başardı.
" Sen kimi cezalandırıyor sun? Ben çıkarttım onları." Sesi sertti.
" Efendim ben sizi görmedim. Affedin."
" Tamam affettim , şimdi çık!"
" Ama efendim... Lordum kimsenin girmesine izin vermiyor... Sizi bekliyebilirim burda."
" Asker! Sence ben kimsemiyim ? Ha söyle bana!"
Asker bu çıkışa şaşırdı. Çünkü Prens Asil Uraz Çakır askerlere karşı hiç sert olmamış, emir vermemişti. Abi gibi görmüştü. Fakat bu sefer yapması gerekiyordu. Çünkü arkadaşları tehlikedeydi.
Asker başını daha da öne eğip kısık sesle " değilsiniz efendim. Siz Lord Abbas 'ın oğlusunuz." Dedi fakat yanlış dedi , çünkü Asil Uraz kendisine Lord Abbas 'ın oğlu diye hitap edilmesini sevmezdi, sevemezdi .
Çünkü Asil Uraz babasından nefret ediyordu!
Asil Uraz şuan abisi olarak görmüyordu askeri. Asker bu sefer hak etmişti! Dilini bir kez damağına vurdu ve sakin, alaylı sesle " Yanlış asker! Yanlış! Çok kolaydı aslında." Sonra birden kaşlarını çatarak sesini yükseltti. " YANLIŞ! ÇÜNKÜ BEN PRENS ASİL URAZ ÇAKIR 'IM ... Ben Prens olduğum için kimse değilim Lordunuzun oğlu olduğu için değil! " Asker 15 yaşındaki çocuk tarafından aşağılanınca dişlerini sıktı. Asil Uraz " şimdi çık!" Diye emretti. Asker selam vermeden çıktı. Asil Uraz 'ın şuan umrunda değil di. Rahat bir nefes alıp verdi ve arkasında olan arkadaşlarına döndü. Hepsine teker teker baktı , ifadeleri çok değişikti.
Hepsi şoktaydı.
Ahu , gözleri ve ağzı açık bir şekilde bakıyordu.
Sarp ıslık çalıp alkışlıyordu.
Asu ise... Faklı bakıyordu ama güzel bakıyordu. Asil Uraz ' ın anlamadığı şeklide bakıyordu. Asil Uraz sadece bir bakışını yakaladı, hayranlık fakat gerisini anlamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
Viễn tưởngAsu Kül ve Ahu Kül. Abla kardeş güçlerini nasıl koruyacaklar? Geçmişin sırrını, ölümünü ve ipuçlarını birleştirip nasıl bir cehennemin içinde olduklarını bulacaklar mı? Asu, ateş gücüyle Ahu ise elektrik gücüyle düşmanlarını KÜL etmeyi başarırlar. ...