SUNOO
Kelimenin tam anlamıyla o kadar sıkılmıştım ki Jungwon ofisinde ben olan erkek arkadaşını yapayalnız bırakıyordu.
Bugün sevimli giyindim çünkü bugün kendimi sevimli hissettim, o çok kızacak ama açıkçası şu aşamada umurumda değil.
Ofisine gidecektim çünkü sıkılmıştım, bana istediğim ilgiyi göstermiyordu ve ben temas bağımlısyım, bu yüzden onun ilgisini her şeyden çok istiyorum.
Yine de beni sevdiğini biliyordum, bana karşı her zaman çok tatlı ve nazikti, ama kesinlikle daha şiddetli ve baskın bir yanının olduğunu gösterdiği zamanlar oldu, ama bunu pek göstermedi.
Ama daha fazlasını göstermesini istedim!, hava çok sıcaktı!, bugün biraz sonra arkadaşlarımızla dışarı çıkacaktık ama o zamana kadar neden onu rahatsız etmeyelim ki?
Önce iyi göründüğüme emin olduktan sonra odamızdan çıkıp koridora çıktım, hafif göz makyajı, simli siyah göz farı, göz kalemi ve üzerine pembe ruj ve parlatıcı sürdüm.
Onu masasında otururken görmek için ofisine yürüdüm, gözleri vücudumu takip etmeden önce kaşlarını kaldırarak bana baktı.
Bu bana iyi göründüğümü hissettiriyor, sonra kucağına oturmadan önce yanına gittim, "Ne yapıyorsun", bana sordu, "Oturuyorum" dedim şımarık bir ses tonuyla.
Odadaki herkesin gözleri bana dikilmişti, Jungwon öndeki sunum yapan kişiye "Devam et" dedi.
"Sunoo, beni işimden uzaklaştırma", midemi mutluluktan titreten kısık ve sert bir ses tonuyla söyledi, başımı belaya sokmayı seviyordum, belki bugün bana karşı biraz daha sert davranırdı.
"Hiçbir şey yapmıyorum" diyorum, ona somurtarak bakarken belimi tutup beni biraz daha kucağına çekerek daha rahat etmesini sağladım.
"Biliyorum, toplantıdayken hiçbir şey yapmamaya devam et" dedi ve ben de başımı salladım ama başımı göğsüne koymadan önce hafif bir somurttum.
Pozisyonumu değiştirdim, böylece kucağına yan oturdum, benim için daha rahattı, çok geçmeden o da dönüp oturan kişiye baktı, yine de birkaç adam bana baktı ve ben de onlara gülümsedim çünkü insanlarla dalga geçmeyi severim, deneseler bile bana sahip olamazlardı ve onlar da bunu biliyordu.
Toplantıda ne hakkında konuşuyorlarsa ona bakarken elimdeki başımı kaldırmaya yardımcı olmak için dirseğimi omzuna dayadım.
Jungwon bir modellik şirketinin CEO'suydu, dolayısıyla her şeyin patronuydu.
Bir kez daha sıkılmaya başladım, ben bir modelim, Jungwon'un modeliyim, yani onun şirketinde çalışıyorum, öyle tanıştık.
Bana uyarı dolu bir bakışla bakmasını sağlamak için taktığı kravatla oynamaya başladım, aslında bana o çalışırken oyun oynamamamı söylüyordu.
Durmadan önce iç çektim ve başımı omzuna koydum, belime kimsenin göremediği küçük bir dokunuş yaptı.
Toplantılarının çoğunun malikanesinde olması hâlâ tuhaf, tuhaf ama sanırım evde iş yapmak daha iyi.
"Bebeğim" dedi bana ve ben ona baktım, "Herkese biraz içki getirir misin?" diye sordu ve ben de sırıttım.
"Karşılığında ne alacağım" diye sordum, "Sana istediğin birkaç kıyafeti ve yeni mücevherleri alacağım" dedi ve kalkmadan önce başımı salladım.
Pantoloumu düzeltmek için ellerini uyluklarımda hissetmeden önce bana "Bekle" dedi.
Daha sonra gitmeme ve içecek almama izin verdi, çoğu insanın sevdiği bir içecek hazırladım, pembe limonata.