Jisung'un ağzından
Her gün olduğu gibi bugünde uyumamıştım. Her gece mutlaka kafamın içinde geçmişin düşünceleri olurdu. Ne yaparsam yapayım o düşünceleri aşamazdım, bu gibi durumlarda iki yıl önce keşfettiğim o uygulamaya girerdim. Kimse sizi tanımazdı sonuçta, içimdekileri dökerdim. Bazen yazarken ağlardım ama bu bana iyi gelirdi. Sonuçta, kim bu kadar uzun yazıları okur ki? Bu gece nedense birileriyle konuşma ihtiyacı duymuştum sanki. Bu gece içimde bir his vardı. Uygulamaya giriş yaptım diğer yazdığım hikayeleri es geçerek yazmaya başladım.
Nobody🧷
Tanışmak isteyen var mı?Yazdığımda içimde gereksiz bir heyecan vardı çünkü yeni insanlarla konuşmaktan korkan bir tipimdir. Aslında, birisinin bana cevap vereceğini zaten düşünmüyordum.
Bu aralar nedense ruh gibiydim. Kimseyle konuşmuyor, yemek yemiyor, derslerime bile çalışmıyordum. Etrafımdakiler farkındaydı belki ama ben kendime yardım edemiyordum. Çok yorgundum ve bazı şeyleri toparlayabilecek kadar enerjik hissetmiyordum kendimi. Bu düşüncelere dalmışken bildirim geldi.
Leebuseferdontknow
Konuşabiliriz istersen @leebuseferdontknowNedense buna karşı ne yazacağımı bilememiştim elim ayağım birbirine dolaşmıştı ve kalbim hızlanmıştı. Neden böyle hissediyordum bu kadar küçük bir cevaba? Aylardır doğru düzgün bir şeyler hissedemeyen ben, neden buna heyecanlandım?
Kısaca ona yarın istek atacağımı söyledim. O ise sadece mesajı beğenmişti. O gece sürekli yarın ona ne yazacağımı düşündüm. Acaba gerçekten benimle konuşmayı ister miydi? Bana ne düşünerek yazmıştı bunları çok merak ediyordum. Yarın okul vardı ve sabah ilk işim ona istek atmak olacaktı.
Gece nasıl olduğunu anlayamadığım şekilde uyuya kalmıştım. Telefonu hemen elime aldım ve istek attım. Onunla hemen konuşmayı istiyordum. Bir süre sonra kabul ettiğini gördüm heyecanla hesabını stalklamaya başladım sigara içtiğini fark ettim. Nedense onun sigarayı içmesini istemedim neden böyle hissettiğimi anlayamadım fakat o sigaradan uzak durmasını istedim. Umursamayıp gezinmeye devam ettim ve bi süre sonra yazmaya karar verdim.
Nixie_80
selamm!leebuseferdontknow
GunaydinnnNixie_80
gunaydınnnYazdığım andan itibaren heyecanlanmaya başlamıştım. Biraz saçma bir giriş olmuş gibi gelmişti fakat umurumda değildi şu an hissettiğim tek şey heyecandı.
leebuseferdontknow
NasilsinnnNixie_80
iyiyimm
sen nasılsınİnanamıyordum, bu kadar ufak bir konuşmayla yanaklarımın kızarmasına anlam veremiyordum kalbim çok hızlı atıyordu ve ben bunu kontrol edemiyordum.
leebuseferdontknow
Bende iyiyimde yorgunum😔Nixie_80
nedennleebuseferdontknow
Dun 17 saat uyuduğum için gece uyuyamadımHemen konuşmaya başlaması beni mutlu etmişti çünkü ben konuya giriş yapamayacağımı biliyordum. Gereksiz heyecan yapıyordum bence.
Nixie_80
Ben uykusuz olunca çok sinirli oluyorumm😭😭Bir süre cevap vermemişti sabah olduğu için okula hazırlandığını düşünmeye başladım ben zaten erkenden okula gelmiştim ve okulda yazıyordum. Bi süre sonra üstten bildirim düştü
leebuseferdontknow
Biraz geç bakabildim kusura bakma
->Ben uykusuz olunca çok sinirli oluyorumm😭😭
Bende amk gecen sene kıza yumruk atmıstım sabah sabah sinir ettigi icinNixie_80
NEE ĞAMDAŞDÖWŞÖELECL
->Biraz geç bakabildim kusura bakma
sorun degılleebuseferdontknow
İsmin ne bu aradaDoğru ya! İsmim gözükmüyordu benim.
Nixie_80
Jisung seninLeebuseferdontknow
Minho benimdee
Memnun oldumNixie_80
bendeeeeYine heyecanlanmıştım bir anda
Leebuseferdontknow
Kaç yaşındasın hobin falan var mıııNixie_80
4 gün sonra 18im resim yapmayı severim müzik dinlemeyi severim kitap okumayı cok severim
SeninLeebuseferdonknow
Bendee 25 ekimde doğdum 18e giricem kitap okumayı cok seviyorum gecen seneden beri cizim yapmayı seviyorum ama eskisi kadar zamanım ve motivasyonum yok yapmak için
Birde panseksuelim ve uyumayı seviyorumNixie_80
Bende kucuklugumden beri resim cizmeyi severim ama bu aralar pek ilham gelmiyor
Bende bisexim😭Bir süre böyle konuştuktan sonra derslere geçmiştik bu yüzden konuşmamız bitmişti ve kendimi çok heyecanlı hissediyorum dünün aksine bugün çok mutluydum ve dersleri dinliyordum. Bir süre sonra okuldan çıktım ve eve geçtim.
İnstagrama evdeyken pek girmezdim bu yüzden eve geçince instagrama girmedim. Minho yazmış mıydı bilmiyordum bu yüzden ama tüm gece konuşmalarımızı düşünmüştüm neden beni bu kadar heyecanlandırıyordu? Sadece yarını beklemek en iyisiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Starry eyes - minsung
FanfictionHer gece mutlaka kafamın içinde geçmişin düşünceleri olurdu. Ne yaparsam yapayım o düşünceleri aşamazdım, bu gibi durumlarda iki yıl önce keşfettiğim o uygulamaya girerdim. Kimse sizi tanımazdı sonuçta, içimdekileri dökerdim. Bu gece nedense biriler...