Jisung'tan
Sonunda sabah olmuştu ama hafta sonuydu hafta sonu ailem yüzünden giremezdim bu yüzden pazartesi gününü bekledim pazartesi gününe kadar hiç aklımdan çıkmamıştı hemde doğum günüm yaklaşıyordu, pazartesi günü gelmişti. Hemen Minho yazmış mı diye baktım ve evet, yazmıştı.
12 Eylül
Leebuseferdontknow
Günaydınnn14 Eylül 00.14
Leebuseferdontknow
Dogum gunun kutlu olsunn!!🥳14 Eylül 09.38
Nixie_80
->Günaydınnnn
YA
BEN
İNSTAYA GİRMEYORUM
HAFTA SONU
COK COK COK COK COK COK COK COK
OZUR DİLERİM
->Dogum gunun kutlu olsunn!!🥳
VE COK TESEKKUR EDERIM💛
GÜNAYDINNNeredeyse ağlayacaktım o kadar berbat hissediyordum ki kendimi, büyük ihtimalle benim yazmamı beklemişti kendimi dünyanın en kötü insanı gibi hissediyordum. Yanımda ki Seungmin'e baktım ve sınıfta bağırmaya başladım "Seungmin!" Gözlerim dolmuştu. Anında bana döndü. "Jisung? Noldu?" Endişelendirmiştim bir anda, bağırdığım için herkes bize bakıyordu.
Ona mesajları gösterdim. "Kanka senin suçun değil ki sen zaten hafta sonları giremiyorsun isteyerek yaptığın bir şey değil bu." Bir yandan düşününce ona hak vermiştim fakat telefona bakamadığımı Minho bilmiyordu. "Kim bilir ne kadar bekledi beni Seungmin..."
"Jisung! Moral bozmak yok bugün senin doğum günün!" Ve evet, bugün benim doğum günümdü. Doğum günlerine fazlasıyla değer veririm. Minho'nun doğum günümü kutladığını görünce yüzümde bir gülümseme oluştu ve bunu engelleyemiyordum.
Dersler sonunda bitmişti ve Minho'ya evde ona yazamayacağıma dair bir mesaj atmıştım, tekrardan aynı şeyin yaşanmasını istemiyordum. Bugün bir hikaye paylaşmıştım ve ona cevap vermişti. Sevdiğim iki tane idolü paylaşmıştım ben ve kim diye buna ne cevap vermişti ki? Hemen uygulamaya girip baktım.
Leebuseferdontknow
->Hikayene yanıt verdi
Ben😉TAMAM SANIRIM HEYECANDAN BAYILACAKTIM! Kalbim bir anda o kadar hızlı atmaya başlamıştı ki atışı dışarıdan bile duyuluyordur! Hemen bizimkilerin olduğu gruba girdim.
🎀guclu kasarlar mutlu yasarlar🎀
Siz, Seungmin, Changbin, HyunjinJisung
1x ss
NE YAZICAM BEN BUNA BAYILIXAM SANIRIM SİMDİ YARIDM EDİNHyunjin
OHA KANKAAAA MİNHO MU BUJisung
EVET KANKA NE YAZICAM ACİL TAKTİKSeungmin
Yaz işte bi şey kanka ne diyebilir kiSanırım bu grupta bir tek Seungmin mantıklı konuşuyordu Hyunjin beni daha fazla heyecana soktu. Hemen mesajlara girip cevap yazmaya başladım.
Nixie_80
ayyy
🤭Leebuseferdontknow
😍O EMOJİDE NEYDİ ÖYLE KAFAYI YİYECEĞİM SANIRIM!
Nixie_80
ne dicegimi bilemedim😣
Leebuseferdontknow bu mesaja "💖" ifadesini bıraktı.Leebuseferdontknow
Olur oyle seyler
Bu mesaja "💛" ifadesini bıraktımız.Kalbim hâlâ çok hızlı atıyordu... Sanırım bütün gece bunu düşünüp sırıtacaktım. Neden bu çocuğun dediklerine bu kadar heyecanlanıyordum bilmiyorum ama ilerde bir şeyler olacağının farkındaydım.
Çok uzun bir süre sonra böyle heyecanlanıyordum ve mutlu oluyordum artık içimden bir şeyler yapmak geliyordu oysa ki tanışalı bir kaç gün olmuştu sadece. Acaba gerçekten benim hakkımda neler düşünüyordur? Bütün bunları düşünürken yatağıma girdim ve uyumaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Starry eyes - minsung
FanfictionHer gece mutlaka kafamın içinde geçmişin düşünceleri olurdu. Ne yaparsam yapayım o düşünceleri aşamazdım, bu gibi durumlarda iki yıl önce keşfettiğim o uygulamaya girerdim. Kimse sizi tanımazdı sonuçta, içimdekileri dökerdim. Bu gece nedense biriler...