ÇOK UZUN BİR BÖLÜM OLUCAK UYARIYIM ŞİMDİDEN...
Arkadaşım Brid ile sinema gecesi yapıyorduk. O alt kattaki mutfağa gittiği için ben tek kalmıştım. Telefonumu açıp saate göz ucuyla bakmıştım. Saat gecenin 04.37 siydi. Brid yanıma gelip kapağı açamadığını söyledi.
*KAPAĞI AÇAMADIM BANA YARDIM EDER MİSİN?*
*TABİKİ DE. SEN YORULMUŞA BENZİYORSUN. SEN FİLMİ İZLE. BEN DEVAM EDERİM MUTFAKTAKİ İŞLERE.*
*ÇOK İYİ OLUR. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.*
Kapağı açtıktan sonra kapağı onun elinden alıp aşağı mutfağa gitmiştim. Mutfakta ki ev telefonu çalıyordu. Ben açmak istemedim. Sonuçta bu Brid'in eviydi. Brid'i çağırdım.
*BRİD EV TELEFONU ÇALIYOR GEL*
*FİLMİN EN GÜZEL YERİ SEN BAKSAN OLUR MU?*
*AMA... NEYSE YA BİR TELEFON SONUÇTA EN FAZLA NE OLABİLİR Kİ DİMİ?*
*EE YANİ ABARTICAK BİR ŞEY YOK*
böyle diyordum ama bir sürü şey olabilirdi mesela bir seri katil. Bunun gibi daha bir sürü korkunç şey. Ben bunları düşünene kadar telefon kapanmıştı. Ama bu kimse ve neyin nesiyse tekrar aradı. Bu sefer cesaretimi toplayıp açtım telefonu.
*ALO KİMSİNİZ?*
*OYUN OYNAMAK İSTER MİSİN?*
*OFF BU SAÇMALIĞI UNUTUYORUZ İKİMİZDE VE GÜNLÜK HAYATIMIZA GERİ DÖNÜYORUZ ANLAŞTIK MI ÇOCUK?*
*BEN SANA ÇOCUĞUN KİM OLDUĞUNU GÖSTERECEĞİM SALONA GEL VE BAK ÇOCUK KİMMİŞ*
Telefonu suratına kapattım. Bizim mahallenin çocuklarından biridir kesin. Yoksa başka kim olucak ki. Bu mahallede seri katil olacağını düşünemiyorum. Çünkü yok.
*AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*
İçeriden Brid'in çığlık sesini duyar duymaz asansörle yukarı çıktım. Çok panik yapmıştım. Bu çığlık sesinin o telefonla konuşulanlarla bir alakası var mıdır? Yoksa telefonda konuşulanlar gerçek miydi? Salona girmeye çok korkuyordum. Salona girmeye bir türlü cesaret edemiyordum. Yaklaşık 10 dakika sonra cesaretimi toplayıp salona giriş yaptım. Brid iyiydi onun hiç bir şeyi yoktu. Ben ise ağlıyordum. Brid bana dönüp. Neden ağladığımı sordu.
*NEDEN AĞLIYORSUN? NE OLDU? YOKSA BIÇAK KULLANIRKEN ELİNİ FALAN MI KESTİN?*
*YOK... BİR ŞEYİM YOK... Ö-Ö-ÖYLESİNE... YANİ KÖTÜ ANILARIM AKLIMA GELDİ.*
*PEKİ MUTFAKTAKİ İŞLER BİTTİ GALİBA O YÜZDEN Mİ GELDİN?*
*H-H-HAYIR NEDEN ÇIĞLIK ATTIN? KORKTUM DA.*
*KORKU FİLMİ AÇTIM. KORKTUM. ÇIĞLIK ATTIM.*
*PEKİ MUTFAKTAKİ İŞLER BİTİNCCE GELİRİM.*
*TAMAM.*
Mutfağa gitmek yerine Brid'in odasına gittim üstümü değiştirmek için onun kıyafetlerinden birini giyindim. Onun kıyafetlerini her zaman giyindiğim için böyle konulara takılmaz veya kızmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
scream
Horrorscreamın değiştirilmiş bütün bölümleriyle sizlere geldim iyi okumalar:)