Od rozhovoru s Jinem v kuchyni uběhly dvě hodiny teď sedíme všichni v obýváku a koukáme na televizi Jungkook kouká do mobilu a s někým si píše sem tam se mu kouknu co si píše s kým ale pro moje dobro to nechám být.
,, Kluci omlouvám se ale budu muset odejít.“ ozve se po další hodině Jungkook.
,,A kam jdeš.“ zeptá se ho Jimin.
,, Musím něco vyřídit a tak.“ odpoví mu .
,,A to tu zase necháš Taeho samotného.“ zeptá se Suga.
,, Vždyť tu není sám jste tu vi.“
,,To ano ale kolem šesté hodiny odcházíme do baru trochu si užít.“ odpoví RM.
,,Tak může jít s vámi.“ zamumla.
,,Nechce chtěl být chvíli s tebou sám.“
,,No tak to bude muset přeložit na jindy já dnes nemám čas.“ vstane a jde do pokoje.
,,Tae...“
,,Hmm..“
,, Půjdeš s námi mi tě tu necháme samotného.“ obejme mě Jimin.
,,No co se dá dělat já myslel že když bude volný dům tak že bychom mohli být spolu a užít si večer ale když nemá čas půjdu s vámi.“ zamumlám mu do ramene.
,,Mrzí nás to Tae.“
,,Kluci nemusí už sem si na to zviknul že není věčně doma jak říkám toleruju mu to.“ usmeju se na ně.
,,Ale neměl bys Tae měl bys mu dát na vybranou buď ty nebo oni.“
Řekne J-Hope.,,Ale já ho nechci stratit.“
,,To se budeš rádči trápit.“
,, Když se s ním rozejdu zničí to kapelou.“
,, Když se rozejdeme v dobrém nezničí to kapelu Tae.“ ozve se Jungkook který stojí mezi dveřmi.
Já se na něj podívám pohledem to myslíš vážně.
,,Tae bude to tak lepší už dlouho nám to neklape jsem s tebou jen proto že ti nechci ublížit ale to je to spíš naopak tímhle ti ubližují víc.“ poví.
,,Ale já se nechci rozejít.“ zamumla a odbehnu ke dveřím kde se rychle obuju a zmizim ven.
Jungkook:
,,Já chtěl jen aby se netrápil i ví jste to říkali.“,, Jungkooku kdybych mu to nenavrhnul tak si teď mrtvý ale udělal si správnou věc on se z toho dostane a ty si můžeš vlastně teď být s tím za kým chodíš.“ odpověděl Jin.
Tae:
Šel jsem do parku kde jsem si sednul na lavičku a koukal do dáli a v hlavě si říkal on mě vážně opustil, on se semnou rozešel co budu bez něj dělat, vím nechce abych se trápil ale já se trápím protože už není můj ale je jeho.
Pokračování příště omlouvám se za chyby...