Fandom Name: Mene
mene - inaczej też selene czyli córka theii
Nazwa fandomu została oficjalnie przedstawiona 12 lutego 2025 roku i nawiązuje ona do Mene a inaczej Selene, czyli według mitologii greckiej córki Theii. Zostało to przedstawione za pomocą krótkiego filmiku opublikowanego na social mediach grupy równo o północy.
Opinions About Mene:
Mene są znani ze swojego niezłomnego wsparcia dla Theii. Fani regularnie organizują różnego typu projekty, aby wspierać członków zespołu, takie jak zbiórki na cele charytatywne w imieniu zespołu, a także kampanie urodzinowe i rocznicowe. W dodatku cały fandom jest bardzo zintegrowany i aktywny. Regularnie organizują spotkania, konwencje oraz wydarzenia online, które łączą fanów z różnych części świata.
Poza swoim fandomem znakiem rozpoznawalnym Mene jest głównie ich pozytywność i dobra atmosfera w fandomie.
Niestety niektórzy członkowie Mene są tak oddani, że ich zachowanie graniczy już z wręcz obsesją. Czasami prowadzi to do natarczywego śledzenia członkiń zespołu i naruszania ich prywatności. Część Mene często ma też bardzo wysokie oczekiwania co do muzyki i występów Theia, a gdy coś nie idzie zgodnie z ich oczekiwaniami od razu mówią o tym na social mediach, lecz wtedy pozostała część fandomu szybko się tym zajmuje.
Favourite Title Tracks: zostanie uzupełnione później
Favourite B-Sides: zostanie uzupełnione później
Favourite Era: zostanie uzupełnione później
First Biases: Ines & NABI
Most Popular Members in Korea: NABI & Flora
Most Popular Members in Japan: Ceres & Hachi
Mostly Popular Members in China: NABI & Zella
Most Popular Members in America: Flora & Ines
Most Popular Members (Worldwide): NABI & Ines
CZYTASZ
Theia | apply fiction
RandomTheia is a 6-member girl group under JYP Entertainment. The group consist of Hachi, Zella, Ceres, NABI, Flora and Ines. They debuted on March 20, 2024 with the mini album "Reign of the Six".