jisoo gone 1

21 2 1
                                    

ჯისუ pov:სალამი ეს ისტორია ჩემზეა ისტორია რომლის საშინელმა დასაწყისმა გამომფიტა მეგონა ვეღარასდროს ვიქნებოდი ის ვინც ახლა ვარ ვნახოთ სად დაიწყო კოშმარი რომელიც რეალობა აღმოჩნდა...

ავტპრი:თითქოსდა ერთი მშვენიერი დილაა ჯისუ ბლექფინქის საერთო სახლში იღვიძებს თავიდან ყველაფერი კარგად მიდის მანამ სანან ჯისუ არ შეამჩნევს რომ ოთახში მხოლოდ ერთი ლოგინია და მას ჯენის ლოგინში ეძინა ამან გოგო ძანიან გააკვირვა რადგან ზუსტად ახსოვს გუშინ თავის და ჯენის საერთო ოთქხში ორი ლოგინი იყო და მან ტავის ლოგინზე დაიძინა მიიხედ მოიხედა და შეამჩნია რომ ავეჯიც შეცვლილი იყო და ფოტოები კედლებზე

ჯისუ:აქ რახდება გოგოებო? (გოგონა ოტახიდან გავიდა და ლისას და როუზის ოტახში შევიდა შიგნით არავინ იყო თუმცა ოთახი ჩვეულებრივად გამოიყურებოდა) მარტო ჩვენი ოტახი შეცვალეთ? (გოგონამ ქვემოთ დაიწყო სვლა პირველ სართულზე ჩადიოდა თუმცა ამჩნევდა რომ კედლებზე ბლექფინქის საერთო სურათებიდან გამქრალი იყო ეს მან გააკვირვა თუმცა დიდი ყუდადღება არ მიუქცევია როგორც კი გოგონები დაინახა მისაღებისკენ გაეშურა) გოგონებო? აქ და ხდება? (გოგონას არც ლისამ შეხედა და არც როუზმა) ჰეი ჩემი არ გესმით გამომხედეთ ოეეე როსთვის გავკივი გამომხედეთ რახდება სახლში ჩემი არ გესმით? ღმერთო ესენი გამაგიჟებენ გეყოთ ღადავი (გოგონაბთან მივიდა თუმცა მათ ისინი მას ვერ ამჩნევდნენ) ჯანდაბა რახდება? ჯენი ჯენი სად ხარ? (გოგონა სამზარეულოსკენ გაეშურა) ჯენ ვერც შენ მამჩნევ? თქვენ რა მეღადავებით აქ რახდება ჩემი საწოლი სადაა? ან ჩემი ფოტოები სად გაქრა? (გოგონა უკვე ანერვიულდა მართლა ვერავინ ამჩნევდა მათ) კარგი რა ნუ მანერვიულებთ ხომ იცით ასეთი სუმრობები არ მიყვარს (გოგონა გაბრაზდა) ასე არა? ახლა სახლიდან გავალ და დავინახავთ რა მოხდება (გოგონა გარეთ გავიდა თავიდან არავინ ჩანდა თუმცა მეორე ქუჩისკენ რომ წავიდა ვიღაც ქალმა ჩამოიარა პარკებით) უკაცრავად ჩემი გესმით? ჰეი თქვენ რა ვერ მხედავთ? ხალხო რახდება? (გოგონა დააზლოებით 10 ადამიანთან მივიდა თუმცა მას ვერავინ ხედავდა არც ყურადღებას აქცევდნენ და არც ესმოდათ მისი გოგონა გაშტერდა და თვალები ჩაუწითლდა აცრემლიანებული თვალებით დაბრუნდა სახლში) გეყოფათ ხუმრობა ეს უკვე მართლა აღარ მომწონს ვინმემ გამეცით ხმა კარგად არ ვარ თქვენ რა საერთოდ ვერ მამჩნევთ? ჯენი ჯენი ხმა გამეცი (გოგონა ჯენისთან მივიდა და ყვიროდა თუმცა უიმედოდ შემდეგ აღელვებული თავისი მშობლების სახლში წავიდა იქაც არაფერი არცერთი მისი ფოტო არც მისი ოტახი მშობლები მას ვერ ამჩნევდნენ ვერავინ ხედავდა თავის საკუთარ სახლში მივიდა და იქ სხვა გოგო ცხოვრობდა გოგონა ვერ ხვდებოდა რა ხდებოდა გაუჩერებლად ტიროდა)

"კიმ ჯისუ გაქრა"😳😥💔🔞🔞🔞/დასრულებული✅️Where stories live. Discover now