Tuvalete geldiğimizde sinirli bir şekilde aynaya döndüm ve saçlarımı düzeltip geri Jisung'a döndüm.
"Ulan hayırsız it senin yüzünden bütün sınıfa rezil oldum"
"Özür dilerim lix. Abine ondan hoşlandığımı söylemeyeceksin değil mi?"
Başını eğmiş,dudaklarını büzmüş elleriyle oynuyordu. Oy benim minik sincabım. Çok tatlıydı. Ona sarıldım.
"Hayır söylemeyeceğim sincap çocuk ama sana bir sır verebilirim"
"Ne sırrı?"
"Abim sana deli gibi aşık!"
"Ya ben mutlu olayım diye söylüyorsan?"
"Ciddiyim hatta odasında bir sürü fotoğrafın var özellikle duvarda ve masında. Hemde bazı fotğraflarını sticker yaptırdı çoğu eşyasında da sen varsın bize geldiğinde göstermeye çalışırım."
Jisung mutluluktan zıplamaya başlamıştı. Bu hali çok tatlıydı. Küçüklükten beri her mutlu olduğunda ellerini çırpıp zıplıyordu ve bunu yaparken çok tatlı oluyordu. O benim için çok önemliydi.
Jisung deli gibi ellerini çırparken ben onu izleyip gülüyordum sonra kapı açıldı ve birisi girdi.
"Jisung Minho seni çağırıyor"
Bu Hyunjin'di.
Jisung ilk önce bana baktı sonra derin bir nefes aldı ve tuvaletten çıkıp sınıfa gitti.
"Ne zamandır arkadaşsınız?"
"Tanışalı on beş yıl oldu"
"Baya fazlaymış"
"Peki siz abimle ne zaman tanıştınız?"
"İlkokulda"
"Hm iyiymiş"
"Abimle Jisung'un arasını yapalım mı?"
"Olur da nasıl?"
"Orası kolay çünkü ikisi de birbirlerije deli gibi aşık"
"Jisung Minho'dan mı hoşlanıyor?"
"Evet ve abimin ondan hoşlandığını daha demin söyledim"
"Her hpneyse bir planın var mı?"
"Va-"
Birisi kapıya tekme attı ve içeri girdi. Evet bu pecete bükücü Lee Minho'ydu.
"Napıyorsunuz aşk kuşları"
"JISUNG!"
Öyle bir bağırmıştım ki Jisung sesimi duyup tuvalete gelmişti. Abim tam bana vuracaktı ki Jisung geldigi için üstünü başını düzeltti ve yanım agelip bana sarıldı.
"Noldu lix niye bütün okula anırıyorsun?"
"Gel, gel bişey dicem ben sana"
"Bişey demicek Jsiung'çum sınıfa gidebilirsin"
"Sana soran olmadı abi?"
"Sus pişmiş civciv"
"Sen kendine bak, mutant kedi"
"Ay kavga etmeyin be. Noldu lix çabuk söyle birazdan sers başlayacak"
"Bişey yok gıcıklığına yaptım."
Abim dedigimi duyduğunda rahatlamıştı ve Jisung tuvaletten çıktı. Hyunjin ile ben bir anda anıra anıra gülmeye baslayınca bize ters ters bakmaya başlamıştı.
"Ne gülüyorsunuz?!"
"Abi kusura yanlış anlama ama niye Jisung'un yanında üç yüz altmış derece değişiyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love You Baby/Hyunlix
RandomBurda bisi yok git fici oku (Eger begenirsen oy vermeyi unutma!)