Mapa Huncwotów stworzona przez Lunatyka (Remusa Lupina), Łapę (Syriusza Blacka), Glizdogona (Peter Pettegrew) i Rogacza (Jemes Potter), grupy żartownisiów zwanych Huncwotami w latach 1971 - 1978 w Hogwarcie. Mapa pokazuje położenie wszystkich osób w zamku.
Teoria 1:
DlCZEGO BLIŹNIACY WEASLEY NIE WIDZIELI GLIZDOGONA:Czytając "Więźnia Akzabanu" zawsze ciekawiło mnie, jakim cudem bliźniacy Weasley nigdy nie odkryli Petera Pettegrewa na mapie. No bo jak nigdy nie zaniepokoiła ich obecość kogoś obcego w łóżku ich brata.
Prawdopodobnie dlatego, że jako twórca mapy potrafił się przed nią ukryć. W filmie widział go Harry, co można wyjaśnić tym, że był synem Jeamsa, twórcy mapy. W filmie także widział go Severus Snape, ale można to wytłumaczyć tym, że mapę aktywował Remus - także twórca mapy. W ten sposób bliźniacy nie mogli odkryć obecności Petera.Teoria 2:
SKĄD BLIŹNIACY POZNALI HASŁO DO MAPY HUNCWOTÓW:Istnieje wiele teorii. Jedna mówi, że mapa dawała im wskazówki, rozpoznając w nich następców Huncwotów, ale dlaczego w takim razie nie podała im hasła? Druga teoria mówi, że mapa chciała wrócić do Glizdogona i Lupina, dlatego nie podawała im hasła, ale ja wierzę, że chodzi o coś prostszego - był to test stworzony przez Huncwotów. Miał on chronić mapę przed nauczycielami i innymi uczniami, ale zrobiony tak aby inni żartownisie mogli je odkryć. Wiadomo, że Huncwoci byli inteligentni, więc stworzenie takiego testu leżało w granicach ich możliwości.
Teoria 3:
SKĄD MAPA ZNALAZŁA SIĘ U FILCHA:Huncwoci byli inteligentni - nie wydaje mi się żeby po prostu oddali tak cenny skarb bez powodu. Powszechnie uznaje się, że stało się z powodu zatrzymania u Filcha. I tak, to mógł być powód, ale Huncwoci mogli ją ukryć. Wydaje mi się, że zostawili ją tam, by następnie pokolenie żartownisiów mogło ją znaleźć.
YOU ARE READING
Teorie Harry Potter
Short StoryTeorie w Harrym Potterze, jak chcecie to piszcie pomysły w komentarzach