Bu shot' ben ve uyuyanhyunjin tarafından yazılmıştır. Farklı yazım tarzlarımızı benzetmeye çalışıp ortaya karışık bişeyler çıkarttık. İyi eğlenceler ve Bismillah diyip baslamayın
-
-threesome-
-slut/master ( sürtük/efendi )-
-feminine/masculine-
-top Lee Know-
-top Hyunjin-
-Bottom Han--
Shottaki Lee KnowShottaki Hyunjin (biraz daha sade dusunebilirsiniz)
(Hanı koymayacağım çünkü öyle bi fotoğraf yok)
-
-
-
Votkasını tek seferde bitirerek karşısındaki masaya bıraktı. Dans pistinde kendisine müşteri çekmeye çalışan oğlanlarda göz gezdirdi.
Gözüne değen bi' çocuk vardı. Dolgun kalçalarını insanlara doğru sallarken kendisini izleyen adamdan habersizdi. "Efendim."
Minho bakışlarının merkezini garsona yönlendirmeden bir şey demesini bekledi. "O çocuğu çağırmamı ister misiniz?"
O kadar belli olmuş muydu? Minho bakışlarını, parmağını fileli çorabına geçirmiş sürtükten çekti. "Güzel şovu bittiğinde."
Adam onaylayarak içkiyi yeniledi ve ardından çekildi. Lee Minho buralara çoğu zaman izleyici olarak gelirdi ama genellikle herkesin gözü ondaydı. İş adamlarının sıkıcı tarzı ve karakteri onda yoktu.
Siyah deri koltukta arkaya yaslanarak içkisinden bi yudum daha aldı. Ardından bir kaç saniye geçmeden şarkı sonlandı. Sadece kendisi için olan garson bu geceki oyuncağına yaklaşarak bir şeyler söyledi.
Kendisinin yerini göstereceğini anladığında bakışlarını çekti. "Pekala, bay Lee gerçekten iyi bi' fırsat." Kendisine bi içki alarak kızıl saçlının yanına adımladı.