(yazar)
Komiser han jisung bu aylar çok Lee minho adlı bir seri katile takmıştı. İşlerini gizli yapan güvenlik kameralarına bile yakalanmayan bir yakışıklı katildi bu işte profesyoneldi ve son zamanlarda öldürdüğü diğer öldürdüğü sayılardan fazlaydı geçen ay toplam 13 kişi öldürmüştü şimdi ise 13'ü geçmişti bu ay 25 kişi öldürmüştü Lee..
(Jisungdan)
Gece gözüme uyku girememişti.sürekli dosyaları araştırıyordum sabahlamıştım son dosyaya bakarken minho güvenlik kameralarına göründüğünü fark ettim şok olmuştum evde çığlık attmıştım aşağı inmeden önce üstümü giymem lazımdı dolabı açtım altıma siyah pantolon üstüme gömlek ve kravat Alıp hemen dolabı kapattım hizlica üstümü giydim ceketi unutmuşum odadan çıkmadan önce aklıma geldi iç çekip hemen siyah ceketimi alıp chan'in odasına ilerledim chan'la seungmin'i uyandırmaya çalıştım ama uyanmamişlardi gece yine fanfinifon yapmışladi piçler "UYANİN LANN SABAH KADAR Mİ SEVİŞTİNİZ" Chan gözünü açıp"Lan hıyar ne bağrıyorsun kulağımın dibinde "
"NEYSE ONU BOŞVERİNDE MİNHO'NUN KAMERALARDA GÖRÜNTÜSÜ ORTAYA ÇIKMIŞ "
Chan'la seungmin hemen doğrulup ve birbirlerine baktı
Seungmin"yalansa sikerim seni"
"BAK KENDİ GÖZLERİNLE GÖR"
Chan'la seungmin hemen dosyaya bakarlar ve ayağa kalkarlar hızlıca
"ŞOK OLDUM AMK"
"Bende bim,olum siktirtmeyin şimdi kalkın üstünuzu giyinip arabaya gelin hızlıca"
Chan:Lan dur amk köpek mi koşuyor Arkanda
Chan ve seungmin üstünü odada giyinip gelirler Chan'ın üstünde deri ceket içinde gömlek ve kravat vardı altına siyah pantolon giymişti her zamanki gibi seungmin altına bol bir siyah yırtık pantolon giyip üstüne kısa kollu gömlek ve üstüne siyah deri yelek
Giymişti ve hızlıca evden çıkıp arabaya bindiler ve karakola doğru sürmeye başlar hannie"Jisung bu kadar acele etme amk durda şuradan kahve al bari"
S"evet"
Jisung vites'i çekti ve kapıyı açtı ve arabadan inip arka taraftaki cama yaslandım
"Ne istiyorsunuz ?"
S:ben bir kopiçiğino biraz sütlü kafeni biraz bol olsun buz az olsun"Oldu paşam başka ne istersiniz"
Chan"PAUAUNAUWUANWHAHHAHAHAHAHHASHA"
"Acelemiz var hadi söyle Chan sen ne istiyon bacım"
"Latte "
Hafif kıkırdadim sonra arkamı dönüp Starbucksa ilerledim kahveleri sipariş verdim az beklemeden sonra hızlı adımlarla arabaya ilerledim arabaya bindim ve karakola doğru sürdüm
Toplantı vardı bugün hemen Chan ve seungminle içeri girdik seungmin Chan'ın sekreteydi ikisi odaya ilerlediler bende asansöre yaklaştım biraz bekledim ve duraksdim asansör açıldığında minho vardı?!! O burda ne yapıyordu,beni mi öldürcekti?!! Minho kapı açılır açılmaz hızlıca beni içeri aldı ve -2 düğmesine bastı beni sıkıca tutuyordu kıpırdamıyordum ağzımı tuttuğu elini ısırıp bağırmaya başladım "CH-" minho elindeki bezle ağzıma götürdü galiba çoktan -2 ye inmiştik yavaş yavaş gözlerim kararmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My obsessed red killer -minsung-
Mystery / Thrillerkomiser han jisung ve onun takıntılı katili Lee minho jisung son cinayetten sonra minhoyu bulmaya yemin eder fakat lee onu kaçırır..