Na konkursik ;3

28 3 0
                                    

MistyTheCatq to praca na konkursik ;3

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

MistyTheCatq to praca na konkursik ;3

A to historia Serowego Świra..

  Pewnego dnia patrol Klanu Rozjechanej Biedry przeszedł przy gnieździe dwunogów i znalazł ser. Jakiś kot chciał podnieść ser, ale zza sera wyskoczył żółty kociak. Był zaniedbany i kotom zrobiło się go szkoda. Zabrali go do Klanu. Dostał zastępcza matkę i przybrane rodzeństwo. Było mu dobrze, ale po tygodniu zaczęło mu brakować jednej rzeczy...
  A tą rzeczą...
  Był...
  serek...
  Zostali rozdzieleni prawdopodobnie na zawsze. Ale kociak nie mógł się z tym pogodzić. Kitek uciekł ze żłobka. Bigł przez las do siedliska dwunogów. Nagle zobaczył paczkę chipsów serowych. Wziął je i w pyszczek i prawie zjadł ale się powstrzymał bo nie chciał stracić serka. Zaniósł go do Klanu. Przybrana matka to zobaczyło i powiedziała:
  - Omg znalazłeś serowe chipsy cokolwiek to jest! Nazwę cię Serek ❤️❤️
  Serek był bardzo zadowolony ze swojego imienia. Spojrzał na przybraną matkę. - S...s...
  - Ej KLANIE ROZJECHANEJ BIEDRY CHODŹCIE TU MÓJ SYNEK MÓWI PIERWSZE SŁOWO !!!!! - I nagle w żłobku zrobił się straszny tłok..
- S... s.... Se... Serek :3 - Powiedział Serek.
  - On jest taki cuuteeeee - powiedziała jedna z karmicielek
  - Serek! Serek! Chce serek!!!! Nie być cute tylko serek >:3 - Miauknął Kociak. - Zaras przecież tu były serowe chipsy.. - zaniepokoił się. - ODDAWAĆ MOJE SHIPSY - shipsów nie było.
  - Idę po ser.. - mruknął i opuścił żłobek. Koty odprowadzały go wzrokiem. Nagle jego przybrana matka zerwała się z miejsca
  - Zaczekaj w lesie nie rośnie serrr!!!!
  - Ale rosły serowe shipsy dwunogów !!!! - I uciekł.. A potem... Znalazł... kota z jego Klanu.. który jadł jego serowe shipsy!
  - Oddawaj serek >:{
  - Nie - prychnął kot. - zaraz. W tym czymś jest ser?
  - Jest winc oddawaj.
  - A masz je bo nienawidzę sera. - i rzucił w Serka serowymi shipsami. A one się rozsypały..
  - Moje serowe shipsyyy - zaszlochał Serek. Potem poszedł do Czekoladowego Świra - swojego ojca
  - E Czekoladowy.. Bo ja nie mam sera pomuz mi ploseee...
  - Omg umiesz mówić ale super nie widziałem ze może być coś bardziej super jej jej jej!!!!
  - Emm... ja przyszedłem po ser....  - mruknął Serek.
  - Ok Ok już ci daje.. - i Czekoladowy Świr dał mu ser a potem zjadł na raz całą czekoladę swojego dwunożnego. Serek ucieszony jak nigdy zaniósł ogromny ser do obozu. A nagle usłyszał lidera.
  - Serek chodź tu! Musisz zostać Serową Łapą!
  - Że co!!! Ja chciałem być całym serem a nie tylko łapą!! Jak można dążyć ser tak małym szacunkiem!!! Pomyśl jak źle czuje się teraz ser!
  - Co to jest ser?
  - Wy nic nie rozumiecie! - I chciał iść spać ale matka go zatrzymała.
  - Ej ale potem zostaniesz Serem!! Albo Serowymm nwm co!
  - Ok to ide.
  - Mianuje cię na ucznia Serową Łapę
  Serowa Łapa uczył się najlepiej ze wszystkich bo jak ktoś mu dał ser to miał duża motywacje.

Kilka ks później...

  - I otrzymujesz imie Serowy Świr - dokończył lider.
  - Omg ale super!!!!! Będę mógł w pełni cieszyć się tym ze jestem serem!!!! Zaraz... o nie., ja... przecież ja jestem kotem.. 🥺 ale jeśli oddaje cześć serowi.. mogę być Serowym Świrem >:3

Koniec...
Potem będzie mentorem Herbacianego jeśli wygra

°❀⋆.ೃ࿔*:・ 𝔸𝕣𝕥𝕓𝕠𝕠𝕜 30.05.2024 - ???Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz