Kinito.pet'i bilio musunuz? Heh işte ben o arkadaşı çizdim (kinitonun fandomuna bayılıyorum)🥰.
Ama çok tatlı fandomu var kinitonun ve bana korkutucu da gelmio ya (oynasam altıma sıcarım ama neyse)😭. Ben ilk adaldan sonra baldibackten izlemiştim. O günden beri fandomundayım seviyorum ya tatlı bişi cizmeside kolay.
Neyse çok uzattım alın bakın resme.
Aslında ilk başta tatlış bi resim yapcaktım sonra vazgeçtim😔. Niye bilmiyorum ama arkadaşlarıyla cizicektim eğer tatlıs cizseydim. Fakat arkadaşlarını çizmeye çok üşendim ya🥰. Bence bu da yeter.Ya ben bida resim yapmicam bk gibi duruo amk kusucam ya😭😭.
YA KİNİTO GARİBAN KÖPKE GİBİ DURUO. BİLİOSUNUZDUR ONU DEMİ. O KANEPENİN KÖŞESİNDE OTURAN GARİBAN KÖPKE VAR YA. TİPİ AYNI ONUN GİBİ AĞLICAM NWKSKWKDĞWŞDŞŞEPFÜWİİFŞWĞĞDŞE.
GARİBAN KİNİTO.PET OYUNCU LEAVE DİYİNCE KANEPENİN KÖŞESİNDE SABAHLIYOR✋😭. PUHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAH. ÇOK İYİ YAA.
Aq lgs 420 gelmiş aglixam ya💀. 440 bekliodum babam agzıma sicmazsa iyidir☺🥰. Boku yedim zaten gaziemir de lgsyle alan bi tane düzgün okul var o da 440'la falan kapatır. Gerçi bu sene 450'yle kapatır gibi yüzdelik dilimler çok kaymış. Benim yuzdelik dilimimin normalde 6 larda gelmesi lazım 9larda gelmiş💀. Bucaya gidecem taaa sansıma tüküreyim.
İnş istediginiz liseye gidersiniz. Hadi öptüm sizi❤💗ʚ♡⃛ɞ(ू•ᴗ•ू❁)(ㅅ^³^)♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COUNTRYHUMANS/COUNTRYBALLS ÇİZDİĞİM RESİMLER🗣️🔥
Humor!İSTEK ALIYORUM! |•|•| Resimler, çizimler, karalamalar falan olacak. Normal resim kitabı işte.