Sevgilim will ile sinemaya gidiyorduk.Birden will gaza bastı.Çok hızlı gidiyordu.
Will çok hızlı gidiyorsun lütfen biraz yavaşla.
Rose bişey olmaz hadi ama.
Will yavaşla lütfen.
Rose abartma.
Will beni indirirmisin?
Arabayı durdurdu.
Peki in ozaman rose.
İniyorum zaten will.
Arabadan indim ve yanımdan hızla uzaklaştı.
Tanrım çok hızlı gidiyor.Bişey olmasın.
Birden bir çarpma sesi duydum arkama baktığımda will'in arabası elektirik direğine çarpmıştı.Hemen koşarak yanına gittim.
Will beni duyuyormusun? Will cevap ver lütfen.
Hemen ambulansı aradım.Will'i yoğun bakıma aldılar. Doktor yanıma yaklaştı ona ağlayarak cevap veriyordum.
Siz yakınımısınız.
Evet.Durumu nasıl?
Durumu kritik sadece bir mucize onu kurtarabilir.
Yani yapabilecek hiç birşey yokmu?
Malesef.
Yanımdan ayrıldığında aklımı yitirecek gibi oldum.Hemşireden rica ettim ve will'in yanına girdim.
Will uyan sevgilim lütfen beni bırakma biz evlenecektik.Ben sensiz yapamam.Lütfen aç gözlerini.
Sonra doktor yanıma girdi ve beni ordan çıkardılar.Akşama doğru doktor yanıma geldi.
Doktor bey bir gelişme var mı?
Evet hasta gözlerini açtı.
Peki yanına girebilir miyim?
Ama şuanda durumu hala kritik olduğu için yanın girmeniz doğru olmaz.
Ama gözerini açtı durumu düzelmiş olmalı.
Malesef öyle bir durum söz konusu değil.Sizi daha sonra tekrar bilgilendireceğim.
Peki teşekkürler.
O gece ordan hiç ayrılmadım.Sonra doktorlar odaya girdi ve biraz inceleme yaptıktan sonra will'in üstünü örttüler.Doktor yanıma geldi.
Hastayı kaybettik.
Nasıl ya.
Kahrımdan ölecektim hayatımın anlamını kaybettim.