דברים מעצבנים וזה😀

75 8 25
                                    

אז
היום המחנכת שלי (שהיא המורה הכי מדהימה בעולם) לא באה לבית ספר
אז הייתה איתנו מורה מחליפה
בלי סיבה, אפילו שסתם ישבתי ודיברתי עם חברות שלי בחוץ והכל היה טוב, כל פעם שהיא עברה לידי היא שאלה "שוהם, הכל בסדר?" כאילו זה שיש לי שיער קצר ואני לבוש ✨איך שאני מתלבש✨ ולא מסתובב עם הצ'אחלות והערסים מהכיתה שלי אוטומטית אומר שיש לי בעיות בבית ובמשפחה ואני לא בסדר משום בחינה ושבא לי למות.
כאילו
מה יש לה
וגם
התחלנו לדבר בכיתה על המחנכת שלנו, ואיזה ילד אמר "היא מורה בסדר והכל אבל מה שלא טוב זה שהיא מלמדת אותנו שהומואים ולסביות זה דבר קיים וזה בסדר"
עכשיו אני התחלתי "להתחמם"
בדברים כאלה יש לי פתיל קצר
התחלתי לרעוד ולקבל דפיקות לב ממש חזקות
כי תמיד השיחות כאלה נגמרות בזה שבא לי לבכות
התחלתי לצעוק עליו "מה הבעיה שלך????"
המחנכת שלי הייתה צועקת עליו יחד איתי על דברים כאלה
אבל
המורה המחליפה אמרה "אני לא רוצה להיכנס לזה עכשיו וכל אחד והדעה שלו"
אבל כן נכנסנו לשיחה על זה
ואני ממש התיצבנתי
הילדים התחילו להגיד "ומה אם אני רוצה להזדהות כבריטני ספירס?"
כמובן שהם ציפו שזה יטקיל אותי
אבל אמרתי לו שזה בסדר, שיזדהה כמה שבא לו, צריך לכבד את הזהויות של כולם לא משנה מה.
אגב איזה ילד אמר שהוא מזדהה כבאטמן
אז חיפשתי לו את הדגל של batmangender
ומצאתי

אז בחזרה לנושא-בשלב כלשהו של השיחה איזה ילד אמר "צריך שביהדות יהיה צריך להוציא להורג להט"בים, כמו באיסלאם"אני פשוט הזדעזעתיאני לא ממש חושבת שיש חוק כזה באיסלאם-ודי כבר להגיד שזה נגד היהדות תעשו לי טובה לא צריך לפרש כל דבר כנגד להטבוגם-הם כל כך מנס...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אז בחזרה לנושא-
בשלב כלשהו של השיחה איזה ילד אמר "צריך שביהדות יהיה צריך להוציא להורג להט"בים, כמו באיסלאם"
אני פשוט הזדעזעתי
אני לא ממש חושבת שיש חוק כזה באיסלאם-
ודי כבר להגיד שזה נגד היהדות תעשו לי טובה לא צריך לפרש כל דבר כנגד להטב
וגם-
הם כל כך מנסים להבהיר שלהיות להטב זה אומר אוטומטית להיות נגד הדת...
אבל
יש כל כך
הרבה
להט"בים דתיים.
ואפילו חרדים!
רובם מסתירים את זה, נכון, אבל פשוט כי לא תמיד הסביבה שהם חיים בה תכבד אותם. יכול להיות שגם ינסו לפגוע בהם.
לי אישית זה לא היה ממש משנה אם זה היה נגד הדת, אבל יש אנשים שכן. אני האמת לא יודע כל כך למה אנשים אומרים שזה נגד הדת, כאילו, ממה זה בא.

אז
כן
ברו אמר מול הפרצוף שלי שצריך להרוג להט"בים💀
באמת רציתי להגיד "אז קדימה, תירה בי אם יש לך אומץ."
ואיזה ילדה אמרה שהם צריכים ללכת לבית חולים
אז צחקתי ואמרתי "יאללה אני מזמינה לעצמי אמבולנס" (בלשון נקבה כי כולם מכירים אותי כבת)

אז כן
ביי
לילה טוב⭐

ספר חפירות!Where stories live. Discover now