Benimle Kafa Bulma

12 5 0
                                    

ALVİN'İN ANLATIMIYLA


NE? Çocuğun ismi Google'da arattığım gruptaki rasta kafalının ismiyle aynı. Ama o olamaz değil mi? Yani Dünya Rock Star'ı arkadaşı yerine yanlışlıkla bana istek atıyor, yeni nakil olacağım lisede okuyor ve arkadaş olmak isteyen ilk O'ydu.

_________________________________________

Ama böyle bir şeyin gerçek olması imkansızdı. Büyük ihtimal yalan söyleyen ya da beni trolliyen bir veledtir diye düşündüm.


"İyimiş.". Sanırım bunu yazmamı beklemiyordu ki cevabından belli etti. "İyimiş?". Ne yani? Ne dememi bekliyordu? "OHA TOKİO HOTELDEN TOM KAULİTZ Mİ? AMAN TANRIM İNANMIYORUM!!!". Dememi falan beklemiyordu herhalde?


"Ne oldu ki?". O da normal biri sonuçta şaşırmamı falan beklemesin gerçek rasta kafalı bile değilsin zaten. "Şaşırmanı beklerdim...". Bune şimdi ya? Ciddi misin sen? Bu zaten o rasta kafalı değildi o yüzden sövsemde bir şey olmazdı (aklıma sokim keşke yapmasaydım).


"ÇOCUK SEN ZATEN GERÇEK TOM BİLE DEĞİLSİN BENİMLE KAFA BULMA SENİN O ANNENİN *****". Şey uhm sonu normalde daha uzundu yani 5 cümle kadar falan çok yaratıcı küfürler vardı ama boşverin o kısımları.

_________________________________________

Çocuk normal olarak şaşırmış olucaktı ki öylede oldu "Yazıyor..."  ve "Çevrimiçi" yazısı 5 kere yer değiştirdi. Sanırım yazıcak bir kelime bulamadı.


"Sen iyi misin?". Kanka asıl sen iyi misin? "Kardeş beni trollediğin o kadar belli ki umrumda değilsin. Tamam mı?"


Aslında gerçek çıkma ihtimalide vardı ama ben inanmıyordum. "Yarın okulda görüşelim o zaman, gerçek miyim değil miyim anlarsın." Hassiktir.

_________________________________________

Zurnanın ZORT dediği yere gelmiş bulunuyoruz. Aman be sanki gerçek? Korkmam için yapıyor. Telefonu kapattım, o artık umrumda değildi hiç de olmamıştı zaten.


Sırtımı yatağıma yasladım ve uzandım, tavanı izledim... Boş tavan işte ne bekliyon tavana bakıyorum sadece çünkü yapacak başka bir şeyim yok.


Evet korkmaya başladım çünkü gerçek olmasa böyle bir şey bile demez ve beni trollediğini anladığım için engel basardı. Aman neyse rasta kafalı bir veledten korkçak değilim sonuçta.


Telefonumu kapattım ve yatağıma uzanıp tavana baktım. Daha dün Türkiye'deydim ve şuan Almanya'dayım. Ne kadar garip değil mi? Sırf babamın işi yüzünden 1 günde hayatım değişti. Öyle söyleyince biraz garip oluyor ama gerçektende öyle.


"ALVİN GEL! AKŞAM YEMEĞİ!!" Annemin aşağı kattan bağırdığını duydum ve merdivenlerden inerken: "Tamam bekle!". Dedim.


Masaya oturduğumda babam yoktu. "Babam nerede?". Annem bu soruyu sormamı bekliyormuş gibi cevap verdi. "Takımla ilgili biraz işi vardı gelir yarım saate.". Dedi.

_________________________________________

Yemeğimi bitirdikten sonra dişlerimi fırçaladım ve odama çıktım. Sandalyeme oturdum ve telefonumu açtım, hiç bildirim yoktu. Her zamanki gibi...


Youtube'da biraz vakit geçirdikten sonra evin ön kapısının açıldığını duydum. Babamın geldiğini bildiğim için bir şey yapmadım.


Saate baktığımda saat çoktan 23.00 olmuştu, pijamalarımı giyip yatağa uzandım ve uykuya daldım.

_________________________________________

Soluk soluğa uyandım. Hava hala kararıktı... Saate baktığımda saatin daha 04.15 olduğunu gördüm. Okul 09.00'da başlıyordu o yüzden uyuyabilirdim ama yarın ilk günümdü. Ne yaparsam yapayım uyuyamıyordum.


Daha okulun başlamasına 5,5 saat vardı.(15dk yol) Bende bunu değerlendirip duş aldım ve kahvaltımı yaptım.


Dişimi fırçaladıktan sonra kırmızı bir hoodie ve gri bir eşofman giydim. Saçımı taradım ve elime telefonumu alıp saate baktım. Saat daha 07.38'di ve benim yapacak hiçbir şeyim yoktu.


Instagram'a girdim ve Tom'a (sözde) yazdım. "Napıyon? Seni okulda görmek için sabırsızlanıyorum.". Mesajı attığım gibi çevrimiçi oldu ve geri mesaj yazdı. "Çok heyecanlanma.".


Tom olmadığı o kadar belliydi ki! Neyse okulda görecektim zaten.

_________________________________________

Saat 08.30 gibi bir şeydi. Çantamı alıp evden çıktım ve elimde telefonumla TikTok'ta gezinirken okula doğru yürümeye başladım.


10 dk gibi sonra telefonumu cebime koyarken küçük tatlı bir köpeğin beni takip ettiğini gördüm ve sevmek için yanına gittim. Elimi kaldırdığım gibi havladı.


"Heyy bu kadar vahşi olma.". Bir kere daha havladı ve ağzını açtı. Hemen bir adım geriye çekildim ve çekildiğim gibi üstüme gelmeye başladı.


Biliyorum, bir köpek böyle davrandığında koşmamalı-


Koşmaya başladım ve köpek arkamdan havlıyordu. Bilmediğim yollara giriyordum ve büyük ihtimal koybolmuştum.


Koşmaya devam ederken yanlışlıkla çıkmaz sokağa girdim ama köpek beni hala kovalıyordu. Göt korkusuyla önümdeki uzun duvardan atladım ve işte, köpekten kurtulmuştum.


İç çektim ve kendime çekidüzen verdim. Etrafıma baktım ve okul işte ordaydı. İyiki kaybolmamıştım.


Adım attığım gibi arkamdan bir ses duydum."Napıyorsun burada?". Arkamı dönüp baktığımda uzun, kumral ve yeşil gözlü birisi duruyordu.


"Köpekten kaçıyordum ve sonra bu duvardan atla-". Sözümü yarıda kesti. "Bu liseye mi gidiyorsun?". Gittiğim liseyi gösterdi. "Evet.". Kolunu omzuma attı ve okula doğru yürümeye başladık. "Bende."Devam ettirdi, "Ben Matthew bu arada.". Cevap verdim. "Ben Alvin."

_________________________________________

İnsanların böyle davranmasından nefret ederdim ama arkadaş bulma şansımı kaçırmak istemiyordum. Okul bahçesine girmiştik. Önümüzde çığlık atan bir ton kız vardı.


"Neler oluyor?". Sordum, hiçbir şeyden haberim yoktu. "Sanırım Oyuncu ve kardeşi geldi.". Oyuncu kimdi? Lakap falan olmalıydı. "Oyuncu?". Bunu dediğim gibi cevap verdi. "Tom. Tom Kaulitz. Kendisi okulun oyuncusudur."


İşte ordaydı, dün ve bu sabah konuştuğum Tom. Aslında o olmadığını biliyordum ama neyse.

_________________________________________

Matthew 12. sınıf olduğu için okula girince ayrıldık, bende yeni sınıfıma doğru yürümeye başladım.


//Ben bu bölümü bir hafta önce falan yazmıştım şimdi devam ettirip attım yani anladığınız üzere yeni bölüm yazmaya çok üşeniyorummm😭



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FAMOUS / TOM KAULİTZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin