Selammm ben yazma şeklimi biraz değistirmeye karar verdim pek beğenmedim biraz değilde çok iste...🤍🎀umarım sorun etmezsiniz
İyi okumalar...Yn'ın ağzından:
Yn: "Ya neymiş unutmayacakmışsın unutursan böyle olur arda bey,
Abi sanada alınmadım değil haberin olsun."Ferdi: "Neden ben ne yaptım yaw"
Yn: "Bahaneye gerek yok sus sus sus ben burda aç mıyım susuz muyum hiç sormuyorsun."
Arda: "Kıtlıktan mı çıktın amk."
Yn: "Sanırım sen yediğin şaplaktan çok hoşnut oldun bir daha istiyorsun."
Ferdi: "Tamam yeter benim için kavga etmeyin."
*Abimin böyle demesiyle hep bir ağızdan gülmeye başladık*
Yn: "Her neyse abi ben çok yoruldum eve geçeyim yengemede bir selam vereyim."
Arda: "Ferdi abiyle benimde ufak işlerimiz vardı halletmemiz gerek sonra
görüşürüz çok özleme beni.""Arda böyle söyleyince nedense onunla dalga geçmek istedim"
Yn: "Ya arda ama çok özlerim ben seni.."
Arda: "özlersen seslen hemen gelirim ben yn.."
"Oda benimle dalga geçiyordu besbelliydi gülümsedim ve azda olsa onlardan uzaklaştım el salladım onlarda bana el salladı ve tam arkalarını dönüp giderlerken bağırdım"
Yn: "Ardaaağ ardağ özledim çabuk gel."
"Arda ve Ferdi abim arkasını döndü ancak Ferdi abim bana değişik değişik baktı bende tırstım"
Yn: "Abi vallah şakaydı gidiyorum ben şimdi hemen."
"Baya hızlandım ve oradan ayrılıp kendime bir taksi çağırdım Taksi durdu ve bindim çok heyecanlıydım uzun zamandır görmediğim sevdiğim yerime gidecektim..
ama aklım abim ve ardadaydi maçı kaybettikleri için üzgünlerdi belliydi.
Taksiye adres verdim ve verilen adrese gelince durdu""Taksiciye parasını uzattım ve taksiden valizimi alıp indim"
"Hızlıca abimin evine koştum ve kapıyı çalmaya başladım"
"Kapı bir anda açıldı ve sera ablam şok geçirmişti ama hemen gülümsedi"
Sera: "Hoşgeldin canım"
Yn: "Hoşbulduk yengelerin birer tanesii"
Sera: "Hadi gel içeri kapıda bekleme tatlım"
*Gülümsedim ve valizimle içeri geçtim*
Yn: "yenge pek durmayacağım şimdi giderim ben işlerim var üzerimi değişip duş alıp çıkmam lazım "
Sera: "Tatlım yeni geldin nereye böyle.."
Yn: "Gelirim sonra yenge"
Benim zaten burda hazır bir odam vardı ve benim için özel hazırlamışlardı çok seviyordum abimle yengemi
Yn: "yengecim müsadenle ben odama gideyim"
"Hızlıca odama çıktım ve duş aldım duş aldıktan sonra üzerime sweatshirt ve altıma rahat bir geniş pantolon giydim."
"Saçlarımı hafif kurulayıp güzel bir topuz yaptıktan sonra kafama kapşonumu geçirdim Bluetoothlu kulaklıklarımı kulağıma takıp telefonumdan güzel bir müzik açtım ve maskemi takıp evden çıktım maske takmamaın sebebi tanınmak istemememdi."
"Evden uzaklaştıktan sonra bir kaç dar sokağa daldım sevdiğim yere az kalmıştı"
"Orayı sevmemin sebebi kimsenin kolay kolay gelmesiydi derken yağmur bastırmıştı ve bende istediğim konuma varmıştım"
"şimdi gelde keyfini çıkarma ancak oda neydi sevdiğim yerde bu sefer arkası dönük bir şekilde oturan bir Adam vardı..."
Bölüm sonu eheh kenanı sonraki bölümde göreceksiniz merak etmeyin aslında biraz uzattım fark ettim ama olsun oy verirseniz sevinirim okuduğunuz için teşekkürler 🤍🎀