I

19 3 3
                                    

uyarı: bu hikayede cinayet,çeşitli öldürme fantezileri,kan,dehşet,intihar girişimleri,argo,küfür ve cinsellik bulunur hassas kişilerin okumaması önerilir
————————————————————————
Saat 5.00'da alarmının çalmasıyla başındaki ağrı ile yataktan kalktı siyah saçlı.Tabii ayağının yanında kıvrılarak yatmış olan kediyi görmediği için yataktan kalktığında istemeyerek kedisini yere düşürdü.

"Ah,üzgünüm Suzume görmemişim seni."
Suzume'yi kollarının arasına alarak terliklerini giydi ve tamamen uyanmak için kahvesini hazırlamak üzere mutfağa gitti.

Mutfağa geldiğinde Suzume tezgaha oturup sahibinin kahve yapmasını izlemeye başladı.
Patisine değen sıcak sıvı ile miyavlayarak hızla tezgahtan aşağı indi.

Dalgınlıktan cezvedeki sıcak suyun yarısını tezgaha dökmüştü.Suzume ona neyin onu bu kadar derin düşündürten şeyin ne olduğunu sorarcasına suçlayıcı bir şekilde bakıyordu.

"Bana niye öyle bakıyorsun benim suçum değil onların suçu"
Cezvede kalan suyu bardağa koydu ve sinirle bardağı alarak salona ilerledi.

Aklına geldikçe kendini öldüresi geliyordu 2 kere deneyip başaramamasıda cabasıydı.

Salona geçip koltuğa oturdu mesleğinden kazandığı ödüllerle bakıştı doğum günü olduğu için moralini daha fazla bozmamaya karar vererek televizyon kumandasını eline aldı ve televizyonu açtı.

"14 yaşındaki ****** *** isimli hayatının baharında olan genç kızın bedeninin yarısı boş bir arazide,kemikleri ise yakınlardaki bir çöp kutusunda bulundu.Hunharca öldürülen kızın katilinin 'Osaka Kâbusu' olabileceği herkesin içini ürpertiyor"

Gözleri genişledi ardından kumandayı koltuğun bir köşesine fırlattı siyah saçlı
"Tabi ürpertir o şerefsiz yine ortalardaysa!"

Hızla geceliklerini değişerek çantasını ve ceketini alıp kediye mama bile vermeden çıktı.

Merkeze vardığında hoşgeldin karşılamalarına cevap vermeden ofisine ilerledi.Bilgisayarında hemen olayın detaylarına bakmaya başladı siteyi açtığı anda içeri turuncu saçlı girdi.

"Efendim bu sabahki haberde-"

"Çok mu müsait gibi görünüyorum Shoyo?" Turuncu saçlının sözünü keserek siteye bakınmaya devam etti

"Kusuruma bakmayın efendim ama şuan ulaşabildiğimiz müteveffanın en yakını sizsiniz sizden bilgi almamız gerekiyor"

"14 yaşındaki bir kızın nereden yakını olabilirim?" sitede müteveffanın bilgilerine geldi

"Efendim!Aklınız bir karış yukarda herhalde!Müteveffa sizin...
















































SON DAKİKA
14 yaşındaki genç Sakusa Aoi......








































Kuzeniniz"....
_____________________
yetimtaslayanatsumu yu aglatma fic'inin birinci bölümü😈

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝘚𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘚𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯' 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥 / ꜱᴀᴋᴜᴀᴛꜱᴜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin