"Ya vazmı geçsek?"Dinonun kapıda duraklamasıyla arkada kalan 10 kişiye döndü.
İşleri nedeniyle jeonghan ve seungcheol çocuklarla gelemiyeceklerini söylemişti.
Joahua nın yanlarında olması nedeniyle pek üstelemediler jeongcheol ikilisi olmadan da eğlenebilerlerdi ne de olsa"Ya olm geldik artık gir işte en fazla ne olabilir ki"
Seungkwan ın demesiyle dino derin bir nefes alarak kapıyı açtı.
"Bismillahirrahmanirrahim" (Dino)
"Salak ateist sin sen bir çarpılda güliyim (mingyu)
"Hadi artık gir şu kapıdan" (Woozi)
Dino nun girmesiyle kalan on kişide arkasından kapıdan geçip küçük bir odaya boluştular. İçerisi karanlık ve biraz da havasızdı. Birde 11 kişinin küçücük bir odada olmasını göz önünde bulundurursak ultra mega küçük bir oda dan bahsetmemiz gerekir.
Karanlıktan pek birşey gözükmese de bulundukları odada önlerinde iki tane kapı vardı. Bir sonraki aşamaya geçmek için bu kapılardan birini seçmeleri gerektiğini düşünüyorlardı.
"Hangi kapıdan gidicez" (Dokyeom)
"Bekle az moderatör bize talimatları vericek" (Minghao)
Minghao nun demesiyle oda da başka bir sesin duyulması bir oldu.
"Öncelikle hoşgeldiniz"
"Ayyy saol canımm" (Seungkwan)
Joshua koluyla seungkwan a hafifden vurup susmasını istedi
"Başlamadan önce herhangi bir rahatsızlığı olan varmı aranızda? "
"AYY BEN !! "(Woozi)
Woozi nin bağırmasıyla herkes ona baktı. Jihoon un bir rahatsızlığız yoktu bildikleri kadar
" Senin ne rahatsızlığıj var ki amk" (Wonwoo)
"RUH HASTASIYIM KARDEŞİM OLAMAZ MI" (Woozi)
"Tanrı belanı versin hemi" (Joshua)
"YOK ARAMIZDA RAHATSIZLIĞI OLAN""Pekala o zaman oyuna geçelim.
Gördüğünüz size verilen fenerle yan taraftaki yönergeyi okuyup şifreyi çözmeniz lazım
Bir sonraki oda da görüşürüz o zaman.
Ha dikkatli olmanızı tavsiye ederim HAHAHAHAHHAHAA""Bu mal ucube niye gülüyo" (Dino)
"Sanan ne kardeşim bulmacana BAK SEN HAHAHAHAHAH "
"LAN" (Dino)
Dino minghao nun arkasına saklanarak sessiz kalmaya başlamıştı bile. Aralarında en büyükleri olarak joshua yı öne alarak yönergeleri okumasını istediler.
"Bulunduğunuz ev lanetli hanni bebeğin ruhunun kapana kısldığı bir evdir. Burada daha önce yaşayan insanların şikayetleri üzerine kapana kısılan hanni nin ruhunu özgür bırakmak siz 11 genç e düşmektedir.
Yapmanız gereken ilk şey kapıların arasındaki şifreli kutuyu açmak.
Kutunun içinde bir anahtar bulucaksınız bulduğunuz anahtar sizin bir sonraki odaya geçmenizi sağlıcakDikkatli olunuz sadece bir tavsiye" (Joshua)
Joshua yönergeyi okuduktan sonra kapıların yanına yaklaştı ve şifreli kutuya baktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anlamadım kar tanesi? - svt
Fanfictiondino ben anlamadım şimdi kim kime neyi vermiş?