KEHANET

15 3 5
                                    

Soğuk bir kış gününde 10 krallığın kralları ve eşleri huzur içinde yemek yerken odaya koşturarak kahinlerden biri girdi." Efendim ,efendim" dedi ancak devamını getiremedi. Nefes nefeseydi.Aligror kıralı "Ne oldu" diyerek ayağı kalktı "Çok kötü bir şey gördüm efendim, gelecekte 10 krallığı yönetecek kişi seçilirken varisler arasında çok büyük bir kargaşa çıkacak ,ve bu krallıklara da yansıyacak"Bir anda salonda büyük bir kargaşa çıktı. Herkes acilen saraylarına döndü ve plan yapmaya başladı. Kehanetin ne zaman gerçekleşeceğini bilmiyorlardı. Ayrıca birbirlerine düşman olma olasılıkları yüksekti. Varislerin arasında geçen bir kavga onlara da yansıyabilirdi. Hiçbiri krallıklarını kaybetmeyi göze alamazlardı.

-22 yıl sonra-

  Kılıcımı bir kenara fırlattım ve saraya girdim. Yıllardır olduğu gibi kahvaltımı odamda tek başıma yapıyordum ve bu umurumda bile değildi. Ailemin beni sevmemesine alışmıştım ben. Zaten onlara ihtiyacım da kalmamıştı. Artık 18 yaşında olgunlaşmış bir kızdım ben. Ayrıca hazırlanmam gereken bir sınav vardı. onlarla uğraşamazdım. Her 20 yılda bir 10 krallıktan varisler gelir ve bazı sınavlara tabi tutulur sonunda tahta oturmaya başaran kişi bütün gücü eline alır ve krallıkların kral veya kraliçeleri bir şey yapmadan önce ona danışmak ,izin almak zorundadır. Seçmeler bu sene hatta yarındı. Kahvaltımı hızlıca bitirip hemen duşa girdim. Çıkar çıkmaz giyindim ve okçuluk için çalışmaya iniyordum ki annemle koridora denk geldim. Yüzüne bile bakmadan "yarın seçmelere gidiyorum haberiniz olsun "dedim. Tam ilerlemeye devam edecektim ki annem den bir cevap geldi. "Oraya gidip de krallığımızı rezil etme". Şaşırmıştım, hayır annem söylediklerine değil bana cevap vermesine şaşırmıştım. Annemin söyledikleri umurumda değildi. Aşağı indim ve çalışmalara başladım. Akşama kadar çalıştım ve sonra akşam yemeyi bile yemeden yattım. Sabah erkenden kalkıp hazırlandım ve yola çıktım. Yolum uzundu , ancak akşam varabilirdim. Beyaz atımın üzerinde sakince ilerliyordum. Yaklaşık 1.30 saat olmuştu yola çıkalı, bir şeyler atıştırmak için çantama uzandığım anda bütün ormanı inleten bir ses duyuldu. Bir çığlık sesi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


SİZCE ÇIĞLIK SESİ KİMDEN GELDİ?

Biliyorum bu bölüm çok kısa oldu biraz aceleye geldi çünkü ama birdahaki bölüm daha uzun olucak.Ayrıca bu akşam size bi süprizim olacak.

Görüşürüz:)


Taht OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin