El Salvador - Kısım 2

13 1 0
                                    

Adı: Mateo Duarte

Proxy adı: El Salvador (Kurtarıcı)

Diğer Takma İsimler:Yıllar geçtikçe, diğer Vekiller Mateo'yu küçümsedikleri için ona birkaç takma ad verdiler. Bu takma adlardan bazıları "çizme yalayıcı", "sıçan", "İsa", "vaiz" ve son birkaç yılda "basit".

Yaş Grubu: 32+

Uyruk: İspanyol

Doğum Yeri: Valensiya, İspanya

Diller: Ana dili İspanyolca ve Valensiyaca'dır. Ancak, o bir çok dilli; Birden fazla dil biliyor. Bildiği diğer dillerden bazıları İngilizce, Japonca, Rusça, Almanca, İtalyanca ve daha fazlasıdır.


Boy: 6'6"/1m98cm


Yönelim (LGBT+): Bilinmiyor (büyük olasılıkla Omnisexual ve Asexual,yaratıcı tarafından doğrulandı.)


Meslek: Slenderman'nin Vekili, Tarikat Lideri


Vekil olma yaşı: 17


Vekil Olarak Yaşamı:

Mateo her zaman Slender Man'i takip etmeye istekliydi ve sadakati yıllar geçtikçe arttı. Bu Vekil, kendisi herhangi bir cinayet işlemediği (her zaman değil) ve onları felakete hazırlamak için parçaları ortaya koyduğu için yetkililerden uzak durmayı kolay buluyor.

Mateo, parçası olduğu bir tarikatla ölümcül bir olaydan sonra bir gün hiçbir iz bırakmadan ortadan kaybolduğu için İspanya'da birkaç ay boyunca bir arama ekibi de vardı. Günümüzde, kalan ailesi onun ölmüş olabileceğine inanmayı reddettiği için statüsü hala kayıp.

Mateo, Slenderman adına tarikatlar oluşturmak için Slender Man'in yardımıyla ülkeden ülkeye gider. Proxy, günlük faaliyetlerine dönmeden önce sığınmak ve birkaç gün dinlenmek için dünyanın dört bir yanındaki izole mülklere "sahiptir".

İyi/Nötr/Kötü: Kötü

Kişilik:

Mateo tamamen çıldırdı. Slendersickness , beynini Slenderman'ı bir Tanrı olarak gördüğü noktaya kadar bozdu. Ona olan bu saplantı ve hayranlığı, Slenderman'in favorisi olduğuna inandığı için ondan övgü alan diğer Proxy'leri son derece kıskanmasına neden olur.

Aynı zamanda onu son derece bencil yapar, çünkü sadece kendini ve Slenderman'nin onun hakkında ne düşünebileceğini önemser, yaptığı her şey kişisel kazanç içindir. Mateo her zaman Slenderman'den övgü arar ve uzun boylu yaratıktan gelen her kelimeyi ve emri dinler.

Mateo oldukça can sıkıcı olsa da, çok karizmatik ve manipülatiftir. İnsanların kendisine güvenmesini ve tarikatlarına katılmasını sağladığı için çalışırken bu özellikleri kullanır. Karizması, konuşurken beden dili ve belagat şeklinde ortaya çıkar, bu da insanları yalanlarına ve daha iyi bir yaşam ve (sahte) ilahi kurtuluş vaatlerine inanmaları için manipüle etmesine neden olur.

Mateo ayrıca biri Slenderman hakkında küfürlü konuşmaya cesaret ettiğinde son derece agresiftir. Ona itaatsizlik eden veya karşı çıkan insanlara bir anlam vermekten çekinmeyecektir. Mateo, bu insanları silahıyla veya şok tabancasıyla tehdit etme eğilimindedir ya da onlara Slendeman'in onları cezalandırmak için geleceğini söyler.

Dış görünüşünün sizi aldatmasına izin vermeyin, Mateo çok zeki ve çocukluğundan beri öyle. Farklı alanlardan engin bilgiler biliyor, hatta bildiği rastgele gerçeklerin miktarıyla sizi şaşırtabilir. Aynı zamanda biraz tamircidir ve farklı silahları yükseltmede oldukça iyidir, ayrıca bazı şeylerin nasıl hackleneceğini de bilir ama zar zor yapar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilinmeyen Pastalar Ve HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin