R ANGI [🎖]

71 8 5
                                    

◈𝐏𝐫𝐳𝐲𝐰𝐨́𝐝𝐜𝐚– Kot, który przewodzi Klanem i przeprowadza ceremonie. Czasami prosi o rady 𝐳𝐚𝐬𝐭𝐞̨𝐩𝐜𝐞. Idzie wraz z 𝐔𝐳𝐝𝐫𝐨𝐰𝐢𝐜𝐢𝐞𝐥𝐞𝐦 klanu do księżycowej zatoczki¹, i odbiera 5 żyć.

◈ 𝐙𝐚𝐬𝐭𝐞̨𝐩𝐜𝐚– Tak jak sama nazwa wskazuje, kiedy 𝐏𝐫𝐳𝐲𝐰𝐨́𝐝𝐜𝐚 umrze, zastępuje on go. Póki co doradza mu. Może on być jego rodziną, przyjacielem a nawet partnerem ale jego Rady muszą być cenne. W przypadku celowego podpowiadania złych rad automatycznie traci rangę, a nawet może zostać wygnany. Organizuje również patrole. Czyli w skrócie prawa ręka 𝐩𝐫𝐳𝐲𝐰𝐨́𝐝𝐜𝐲.

◈ 𝐔𝐳𝐝𝐫𝐨𝐰𝐢𝐜𝐢𝐞𝐥 – Kot który zna się na zioła i dzięki temu je leczy, oraz ma silną więź z Klanem Księżyca¹. Podróżuje co jakiś czas do księżycowej zatyczki wraz z innym 𝐮𝐳𝐝𝐫𝐨𝐰𝐢𝐜𝐢𝐞𝐥𝐞𝐦 oraz z 𝐮𝐜𝐳𝐧𝐢𝐚𝐦𝐢 𝐮𝐳𝐝𝐫𝐨𝐰𝐢𝐜𝐢𝐞𝐥𝐚. Idzie również do niej z 𝐏𝐫𝐳𝐲𝐰𝐨́𝐝𝐜𝐚̨ by odebrać 5 żyć.

◈ 𝐔𝐜𝐳𝐞𝐧́ 𝐔𝐳𝐝𝐫𝐨𝐰𝐢𝐜𝐢𝐞𝐥𝐚 – Kot od 6 księżyców do 12 który szkoli się na 𝐔𝐳𝐝𝐫𝐨𝐰𝐢𝐜𝐢𝐞𝐥𝐚.

◈ 𝐙𝐰𝐢𝐚𝐝𝐨𝐰𝐜𝐚 – Kot który pilnuje obozu kiedy wszyscy korzystają z ich terenów. Co jakiś czas wychodzą na inspekcje po ich terenach by sprawdzić czy nie ma jakiś potencjalnych zagrożeń.

◈ Ł𝐨𝐰𝐜𝐚 – Kot który zwykle tylko poluje. Podczas dnia musi wyjść conajmniej na 6 patroli. Dzięki niemu koty mają więcej zwierzyny, dzięki czemu mogą się dalej rozwijać. Powinieneś być dumny z swojej rangi.

◈ 𝐖𝐨𝐣𝐨𝐰𝐧𝐢𝐤 – Tym razem kot tutaj poluje, ale o wiele mniej niż Ł𝐨𝐰𝐜𝐚. Też jak nim jesteś walczysz o swój klan oraz trenujesz młodszych aby byli tak dobrzi jak ty.

◈ 𝐔𝐜𝐳𝐞𝐧́ 𝐙𝐰𝐢𝐚𝐝𝐨𝐰𝐜𝐲 – Kot od 6 księżyców do 12 który szkoli się na 𝐙𝐰𝐢𝐚𝐝𝐨𝐰𝐜𝐞.

◈ 𝐔𝐜𝐳𝐞𝐧́ Ł𝐨𝐰𝐜𝐲 – Kot od 6 księżyców do 12 który szkoli się na Ł𝐨𝐰𝐜𝐞̨.

◈ 𝐔𝐜𝐳𝐞𝐧́ – Kot od 6 księżyców do 12 który szkoli się na 𝐖𝐨𝐣𝐨𝐰𝐧𝐢𝐤𝐚.

◈ 𝐌𝐚𝐭𝐤𝐚 – Kotka która karmi i opiekuje się 𝐤𝐨𝐜𝐢𝐚𝐤𝐚𝐦𝐢.

◈ 𝐊𝐨𝐜𝐢𝐚𝐤 – Młody kot który nie skączył 6 księżyców. Nie ma żadnych obowiązków.

◈ 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐬𝐳𝐲 – Kot który przeszedł na emeryturę.  Zwykle pytani o Rady, lub opowiadający 𝐤𝐨𝐜𝐢𝐚𝐤𝐨𝐦 najróżniejsze historie. Ich jedynym obowiązkiem to pogrzebywanie kotów.

¹ Zobacz [ 🌟 ]

( info: Zastępca i Zwiadowcy byli inspirowani od Dzdzownica01 :3mam nadzieję że to nie problem.. :< )

[ ☁ ] 𝑾𝒐𝒋𝒐𝒘𝒏𝒊𝒄𝒚 𝑹𝒑 - 𝑅𝑜𝑧𝑑𝑧𝑖𝑒𝑙𝑒𝑛𝑖 𝑁𝑎 𝑍𝑎𝑤𝑠𝑧𝑒 ɞOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz