~One~

29 4 27
                                    

Arkadaslar ilk kez hikaye yazisim degil ama yinede guzel olmayabilir simdiden sorryke
.
.
.
.
Yine sikici bir gundu.Ofladim sinirle ve saclarimi geriye attim.Ne igrenc bir gundu boyle ne kavga vardi ne kaos.Madem kavga yoktu bende kavga cikaricaktim tabii ki.Hemen zenginlerin oldugu restauranta gittim ve en lüks arabayi gozume kestirdim.Bu arabanin degeri yaklasik 5 milyon kusuru buluyodu ve eger ben bu arabaya zarar verirsem sahibi benimle buyuk bir kavga ederdi.İste istedigim seyde buydu.

Hemen arabanin oraya doğru yaklastim ve cizmeye basladim.Ve iste o duymayi bekledigim ses.

"NE YAPTİGİNİ SANİYORSUN SEN!!!!"

İcimden partiler verirken o tarafa dogru dondum.Saclari kizil,gozleri mavi olan ustundede kalin kiyafetleri olan cocuga baktım.Shenhezya(?)dan geliyor olmaliydi ve bayada zengin duruyordu.Duruyordu değil zaten zengindi arabasini cizmistim cocugun.

Guldum ve çocuğa baktim.

"Arabani ciziyorum prenses begenemedin mi?"

"Ne yapiyorsun ne yapiyorsun??!!"

"Arabani ciziyorum"

Sinirle bana bakiyordu.Cok komik gozukuyordu boyle.Guldum ve dibine yaklastim.

"Bucuruk benden kisa boyun var sus bence"

"Neee kisa degilim ben bir kere nerden cikti simdi bu hih"

"Kisasin iste hayatim kabullen"

Cocuk dibime yurumeye basladi.Hemen bicagimi cikardim bende ve istemeden çocuğa sapladim.Cocuk bana korkulu gozlerle bakiyordu sindi.

"N-ne..."

Ne yapacagimi bilemeden cocuga baktim.Amacim bıçakla korkutmakti onu ama o ucube dibime yaklasarak bicagin saplanmasina neden oldu.Hemen ambulansi aradim.Hataliydim sonuçta.Evet belki gecmiste cok kez kisiyi bicakladim ama onlarin hepsi haketmisti.Ben sadece bu cocukla ugrasmak istemistim ve isteyerek olmamisti.

Kisa bir sure sonra ambulans geldi ve hastaneye goturduk cocugu.Ameliyata alindi cocuk hemen.Beklemeye basladim bende.

Ben beklerken bağırarak birisi geldi.Bu cocuga asiri benziyordu.Onun gibi kızıl saclari vardi ve gozleri maviydi.Tek fark bu çocuktan daha uzundu.Yaninda da kahverengi sarimsi saclariyla uzun boylu bir oglan vardi.Arkadan saclari toplanmisti.İkisine baktim.

"TEUCER!!!!"

"Sevgilim sakin ol iyi olucak o"

İsmi Teucer'di demek.Gelen cocuga baktim.Herhalde yakiniydi.Yanina gittim ve ona baktim.Zengin duruyolardi.Aslinda onlarla yakinlasip para istesem bir sikinti olmazdi.Cocuk bana bakti sinirle.

"Kimsin yahu"

"Ben ameliyattaki cocugu getiren kisiyim yolda onu kanli gordum ve bende getiriyim dedim"

"Iyi yapmissin saol"

"Param nerde-ohom yani rica ederim"

"Ne parasi amk cocugu mahvederim seni"

"Sevgilim yeter sakin ol suan kavganin sirasi degil"

"Haklisin degil"

(Burdan sonra anlatimi kendi agizimla yapcam daha yeni aklima geliyo aferin bana)

Zhongli sevgilisi Childe'i sakinlestirmeye calisiyordu.Childe cok sinirli birisiydi en ufak seyde tartisma acardi.Zhongli ise Childe'in aksine daha sakin bir kisiligi vardi.Childe'a sarilip saclarini optu Zhongli.

"Childe biliyorum iceride kucuk kardesin(23 yasinda)savas veriyor ama dayanmak zorundasin"

"Z-zhongli..."

"Shhhh hepsi gecicek bebegim"

O sirada daktir ameliyattan cikti.Childe ve Zhongli hemen daktirin yanina geldi.

"Kardesim o nasil!"

"Durumu cok sukurler olsun iyi uyanir birazdan gorebilirsiniz"

"Sukurler olsun sukurler olsun"

"Ben sana demistim Childe"

Zhongli ve Childe iceri girerken Timmie biraz panik olmustu.Ya bu Teucer denilen cocuk ifsalarsa onu.En iyisi hastanede bekleyip gelismeleri ogrenmekti.Kapinin ordaki sandalyelere oturup beklemeye basladi Timmie.

-Iceride-

Teucer Childe'a iyi oldugundan bahsedip duruyordu surekli ama Childe anlamamakta israr ediyordu.

"Ya abi iyiyim iste"

"Childe cocugu zorlama istersen bak iyimis"

"Childe kim?"

Childe ve Zhongli birbirlerine baktilar.Teucer Childe'in sadece gercek ismini biliyordu.Kendine 2 farkli daha isim koydugundan haberi yoktu.Zhongli hemen duruma el atti.

"Senin o mukemmel Ajax abinin 2 farkli ismi daha varda onlardan birisi Childe digeride Tartaglia"

"Dur ne Tartaglia'mi LAJXLAXJALXJKAXJKAXJAK"

Teucer deliler gibi kahkaha atiyordu.Childe ise dudak buzdu.

"Komik mi yarragim"

"Childe daha komik abi LSXJKAXNLAXNMX"

"Ya of gidiyorum ben"

"Gule gule abis"

Childe ofladi ve cikti odadan.Kahve alsa hic fena olmazdi.Kafetarya kismina indi hemen.O sirada yanlislikla Timmie'yle carpisti.

"Ah pardon Ajax abi hehe"

Childe sok icinde cocuga bakiyordu.Ailesinden baska kimse bilmezdi adinin Ajax oldugunu.Birde Zhongli ve Xiao haric.Nasil bu yabanci onun adinin Ajax oldugunu biliyordu.Kafasinda milyon tane soru isareti olusmustu Childe'in.

Evet bok gibi bir hikayeyle karsinizdayim asiri igrenc oldu ama olsun siz yinede sevmis gibi yapin tamam mi😔😔

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The First Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin