Bir ⭐'cıkkkk ??
OLİVER
Artık bunalmıştım günlerim monotonlu bir şekilde geçiyordu. Ailem benim yüzüme bakmıyordu.
Biraz odamda oturduktan sonra odama beni sevip kollayan ablam geldi .
"Oliver hadi gel biraz seninle bahçede dolaşalım."
Kafamı salladım ve ablamla beraber odadan dışarı çıktık.
İçimde bir heyecan vardı çünkü sık sık dışarı çıkamazdım. Ailem benden gerçekten nefret ediyordu. Çoçukluğum yarım kalmıştı.
Ablam sanki bana birşey dicekmiş gibi sürekli ağzını açıp kapatıyordu.
Ona sorgulayıcı bir şekilde baktım.
"Akşama davet var. Karşı krallık gelecek bize . Babamgil bir antlaşma yapacak ve seninde orada olmanı istedi."
Şok olmuştum !
Herkesin gelmesini isteyebilirdi ama benim gelmemi zerre umursamazdı babam .
Halbuki ergenliğime kadar herşey o kadar güzeldi ki !
Kafamı salladım. Mecbur akşam için hazırlık yapacaktım yoksa burnumdan getirirdi .
Herhalde gelen kişiler önemli ki benim de o yemeğe katılmamı istemişti.
Hizmetlilerden biri yanımıza geldi "Genç efendi babanız sizi çağırıyor."dedi ve gitti yanımızdan.
Babam önemli birşey olmayana kadar yanına çağırmazdı beni.
Çalışma odasına gittim ve kapıyı tıklatıp açtım.
Yüzüme dahi bakmıyordu ama geldiğimi anlamıştı.
"Akşama davetimiz var önemli kişiler bu akşam aramızda olacak tek bir hatanı görmek istemiyorum" dedi tiksintiyle.
Sessizce kafamı sallamıştım. Zaten alışmıştım artık onun bu hareketlerine.
Odama doğru gittim. Büyük ihtimalle de ablam kıyafetlerimi ayarlamıştı.
Odaya girdiğim gibi yatağın üzerinde olan kıyafetleri üzerime geçirdim.
(Akşam yemek saatinde )
Yemek saati olmuştu ama ben hâlâ odadaydım.
Fazla insanların içine çıkmadığım için rahatsız hissediyordum.
Ama gitmezsem babamın ortalığı yıkacağını bildiğimden aşağı indim.
Herkes oturmuş sohbet ediyordu.
Bir kişi hariç
Genç adamın gözleri tam üstümdeydi.
Bakışmamızı kesip kısa bir özür diledikten sonra oturdum yerime.
Yemeği yemeğe devam ettik.
Biraz sonra babam söze başladı.
" Sizi tekrardan burada görmek ne güzel efendim." Dedi yaşlı krala.
"Bu evlilik işi bizi tekrardan bir araya getirdiği için çok mutluyum "
Benim işe olaylardan haberim yoktu evlilik lafını duyunca şok oldum.
Kim evleniyordu ? Ne evliliği?
"Oğlum Oliver ile oğlun Noah'ın iyi anlaşacağına eminim ben." Demişti babam.
Şimdi anlamıştım herşeyi babam yine bir işi için beni ortaya atmıştı. Ve bu sefer büyük bir bok çukuruna düştüğüme emindim.
Elim ayağım titriyordu. Midemdeki herşeyin ağzımdan çıkacağına emindim.
Hemen koşarak balkona çıktım.
Ve diz üstü oturdum ağlamaya başladım.
Biraz sonra sırtımda bir el hissettim.
Gelen kişi Noah'tı !
"Biliyorum olanlar şuan sana karmaşık geliyor ama inan bana herşey güzel olacak. Sakın beni onlarla bir tutma ben sana iyi davranacağım."
Çaresizlikle baktım gözlerine.
Belki o bana daha iyi davranırdı. Bu boktan hayatıma ışık olurdu belki.
"Kabul ediyorum seninle evlenmeyi" dedim.
Gözlerinde saf mutluluk vardı.
...........................................................
Selamm ♥️
Size geçen hafta atacağım dedim ama işlerimden dolayı müsiat olamadım.
Umarım beğenirsiniz
Kontrol etmeden atıyorum
Gelecek bölümde görüşmek üzere hoşçakalın 👋 👋 👋
Sizi seviyorum ♥️♥️♥️
♥️💖🩷❤️❤️♥️💗❤️🩹❤️🩷💖💞♥️💞❤️💘💖❤️❤️🩹💞💝♥️❤️💘💖❤️💞💝❤️♥️❤️❣️💖❤️❤️🩷💞💝♥️❤️🩷💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Kingdom
Teen FictionBir saray düşünün içinde zorla tutulmuş ve köle gibi yetiştirilen bir prens köle... ✓ İntersex bir kurgudur. ✓ BxB kurgudur. ✓ Krallık hakkında fazla bilgim yok buradaki herşey hayal ürünüdür.