𝐃𝐞𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐬𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐜𝐭𝐨𝐫.𝐎𝐦𝐚𝐫𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝.𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚𝐬 𝐌𝐮𝐦 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐬𝐞 𝐊𝐢𝐦𝐨𝐫𝐚 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭 𝐡𝐞𝐫.𝐃𝐮𝐝𝐞𝐲𝐥𝐨, 𝐄𝐝𝐨𝐭,𝐍𝐨𝐭𝐭𝐢,𝐑𝐨𝐬𝐜𝐨𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐃𝐃 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐃𝐞𝐞.
𝗕𝗜𝗔𝗡𝗖𝗜𝗔 𝗠𝗜𝗡𝗗 𝗪𝗛𝗘𝗡 𝗦𝗛𝗘 𝗜𝗦 𝗜𝗡 𝗧𝗛𝗘 𝗖𝗢𝗠𝗔.
𝐈 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢 𝐚𝐦,𝐢 𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡. 𝐈 𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐨𝐯𝐞,𝐢 𝐜𝐚𝐧 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐜𝐭𝐨𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐮𝐫𝐬𝐞'𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠.
"𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐢𝐭 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐭 𝐚 𝐭𝐢𝐦𝐞" 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧.
"𝐌𝐮𝐦 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭"𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐃𝐞𝐞 𝐭𝐨 𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚𝐬 𝐦𝐮𝐦
" 𝐧𝐨 𝐢𝐭𝐬 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭."𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚𝐬 𝐦𝐮𝐦
"𝐎𝐤" 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐃𝐞𝐞 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦.𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐰𝐚𝐤𝐞.𝐃𝐞𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐞.𝐇𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐫𝐲.𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞.𝐃𝐞𝐞 𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝.𝐒𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧𝐥𝐲, 𝐃𝐞𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐧.𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚.
"𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬.𝐃𝐞𝐞 𝐫𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 '𝗦𝗛𝗘'𝗦 𝗔𝗪𝗔𝗞𝗘!!'𝐀 𝐧𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦,𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫.𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐢𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐢𝐧."𝐛𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐟𝐮𝐥 𝐝𝐚𝐫𝐥𝐢𝐧𝐠"𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐮𝐫𝐬𝐞."𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐦 𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞𝐬 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲"𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡.
"𝐖𝐞𝐥𝐥...𝐮𝐧𝐟𝐨𝐫𝐭𝐮𝐚𝐧𝐥𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐯𝐢𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐥𝐥𝐞𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐡𝐚𝐬𝐧𝐭,𝐢𝐦 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲." 𝐒𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐚𝐬 𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬.𝐇𝐞𝐫 𝐦𝐮𝐦 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐫𝐲 𝐚𝐬𝐰𝐞𝐥𝐥.
𝐃𝐮𝐝𝐞𝐲𝐥𝐨, 𝐄𝐝𝐨𝐭,𝐍𝐨𝐭𝐭𝐢,𝐑𝐨𝐬𝐜𝐨𝐞,𝐃𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐎𝐦𝐚𝐫𝐢 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭 𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚.
𝐎𝐦𝐚𝐫𝐢 𝐬𝐡𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝.
"𝐎𝐤 𝐬𝐨 𝐮𝐦 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐲" 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬
"𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐛𝐨𝐲" 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐮𝐫𝐬𝐞
"𝐃𝐚𝐦𝐧" 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐝𝐨𝐰𝐧.𝐁𝐢𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐢𝐧 2𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐥.
𝑯𝒆𝒚𝒚𝒚 𝒚𝒂𝒍𝒍𝒍 💋💋
337𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔
YOU ARE READING
'𝐇𝐄𝐀𝐑𝐓𝐁𝐑𝐎𝐊𝐄𝐍'
Fanfiction𝐀 𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐞𝐠𝐧𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐠𝐞𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐫𝐞𝐯𝐞𝐚𝐥.𝐀𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧𝐭 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐬𝐨 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐧 𝐚 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝.𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚�...