Nasılda mis gibi kokuyor etraf, portakal çiçeklerinin kokusu tüm Antalya'ya hakim olmuştu. Hafif rüzgarla birlikte ordan oraya savrulan bu hoş koku insanı adeta huzura kavuşturuyordu. Mayıs ayının sıcak esintili bir günü deniz çarsaf gibi güneş tepede kumsal da oturan iki kız arkadaş sohbetler pek derin...
-Oğlum hadi be daha akşam ki düğüne hazırlanacağız zaten akşam oldu nerdeyse..
- Tamam tamam geldik işte hadi çok konuşmada direksiyon a geç...Siyah bmw nin kapısı kapandıktan sonra Azad aslanoğlu ve en yakın arkadaşı mehmet boz alanya'dan yola koyularak akşam antalya da olacak arkadaşlarının düğünü için yol aldılar..
_Saat geç oldu hadi artık toparlanalım eve gidip hazırlancaz daha..
Diyen sibelin sesi ile olduğu yerden kalkarak doğruldu dilan
_ bizi bıraksalarda sabaha kadar şurda kalsak..
_ he bacım he hayaller hayatlar haydii..
Dilan 19'una yeni girmiş 3 kız kardeşin en kücüğü aslen sivaslılar fakat babasının işi dolayısıyla ( inşaat ustası) uzun yıllar Antalya da yaşıyorlar hatta okadar uzun ki dilanın doğumu antalya'da oluyor.. Annesi ev hanımı diğer iki ablası ise evli mutlu çocuklu...
Dilan evin göz bebeği, bal rengine vuran gözleri, ince belli orta boylu beyaz tenli heleki yüzü, tek bir kusuru yok.. Simsiyah uzun saçları türbanının içinde..Sibel ile birinci sınıftan beri arkadaşlar hatta dahada öte..
Sibel dilana istinaden daha aktif daha çılgın..Eve yollanan iki kız arkadaş akşam ki düğüne hazırlanmışlardı... .
_ ooo bremın damat senmisin? Diyen serdar azada imrenerek bakıyordu..
_ yok be bremın ne damadı aklımın ucundan bile geçmiyor.. Diye cevap veren azad ise bu akşam başına geleceklerden habersizdi..Azad aslen diyarbakır lı 26 yaşında 6 kardeşin 4 numarası evin paşası annesinin bir tanesi babasının sağ kolu. Lojistik şirketleri, otellerin başında olan isim. Kızların gelin gelmek istediği kişi.. Fakat azad son derece takıntılı biri..
Serdar azadın diyarbakır dan arkadaşı evliliği tam bir facia ve fiyasko olan serdar istediği evlilik hayalini maalesef tadamamıştı. Aile zoruyla evlenen serdar halasının kızını almak zorunda kalmış sevmeyerek 3 yıl geçirmiş hala çocuk sahibi olamamış tı...