12u

1K 14 1
                                    

Hafta da bir geldiğim gay barda takılıyordum, kenarda köşede sikişenler falan vardı. Kendime göre birisini henüz buldum diyemem ama arama işi bitmemişti.

Öylece etrafa bakarken bir çocuk gözüme takılmıştı. Arkadaşı içki veriyordu ama o içmiyordu. Gay barda isen ya içersin ya da sevişirsin bunu başka bir açıklaması yoktu.

Ama benim gibi bir arayış için de de değildi. Sanki oturmaya gelmiş gibi duruyordu ama sexy çocuktu, hakkını yememek lazımdı. Eğer onunla sevişecek olsaydım ben kesin altta olurdum. Hem, hem çocuk tavşana benziyordu.

Minhonun bakış açısından

Hyunjin sürekli birilerini kesiyordu.
"Hyunjin ben neden geldim amk ben gay bile değilim"
"Ama bisex sın knk"
"Çokta sikimde amk hiç sikişecek havam yok."
"Grup düşünür müsün?"
"Hyunjin, sence?"
"Tamam tamam peki şuradaki nasıl?"

İşaret ettiği yere baktım, iki kişi vardı. "Hangisi?" sarı saçlıyı işaret etti. "Hem sen de şu kahverengi saçlıyı düşünebilirsin, senin altına yakışır."

Aslında bir bakıma Hyunjin haklıydı çünkü çocuk sabahtan beri gözleriyle beni yiyip bitirmişti. "Hadi o zaman yanlarına gidelim."

Hyunjin cevabıma şaşırdı ama reddetmedi.

Ayağa kalkıp ona göz kırptım ve yanlarına gidip oturduk.

"Kendine göre birini hala bulamadın mı?"
"Bütün gece beni mi izledin?"
"Kalkmış..."
"İndir o zaman"

Dediği cümle ile tuvalete gittik. Boş bir kabine girdik ve soyunmamı söyledi. Dediğini dinledim ve pantolonu ardından da boxerımı çıkarttım.

"Önce sakso mu yoksa direk gireyim mi?"
"Direk gir!"

Sinirle ona emir cümlesi kurduğum da bakışları benim penisime kaydı çünkü benimki de kalkmıştı. "Pekala giriyorum"

Deliğimi parmağıyla genişlettikten sonra içime girdi ve yavaş hareketlerle hızlandı. Fazla inlemiyordum çünkü bu işi bilmiyordu. En sonunda boşaldı ve hızlıca pozisyon değiştirdik. İçine girmem fazla uzun sürmedi, ilk önce kendini deliğine sabitledim ve yavaşça içine girip ufak hareketlerle onu az da olsa inletmiştim ama ben bununla boşalmazdım.

Ani bir şekilde hızlandım inlemeleri tuvaletin dışından bile duyulurdu. "Fazla bağırma," onu uyardıktan sonra git gel yapmaya devam ettim ve en sonunda boşaldım, içinden çıkıp pantolonumu giydim ve cebinden çıkardığı bir kağıdı bana uzattı,

"Sex partnerliği için, hem altta olmayı severim" dedi ve göz kırpıp çıktı.

Bizim ilk oturduğumuz masaya geçtim ve Hyunjin çoktan masaya geçmişti.

"Hanginiz üstteydi?"
"Ben, onunki kalkmadı bile! Sizde?"
"Önce o sonra ben ikimizin ki de kalktı"
"İyiymiş"
"Hem seninki gayet uzun nasıl seninkine kalkmaz?!"
"Evet bende anlamadım"
"Numarasını aldım"

Fısıldadığım şeyle bana döndü ve ciddi olup olmadığımı sordu. Ardından numarayı kendisi de istedi ama vermedim. Onu kendi sürtüğüm yapmaya kararlıydım...

Minsung -Smutshot-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin