İlluminati Ve Masonluk
Almanya'daki Baverya eyaletinde kurulan İlluminati masonluğu örnek aldı. Kaynaklar göre, İlluminati üyeleri üstlerine itaat ediceklerine dair ant içtiler ve farklı derecelerde 3 ana sınıfa ayrıldılar.
İlluminati'nin büyümesi
İlluminati kuruluşundan kısa bi süre sonra pek çok avrupa ülkelerine yayıldı ve başta askeri,idari,adli, bilimsel ve mali kuruluşlar olmak üzere yüzlerce üyesi oldu.
Düşünülen Amacı
Modern İlluminati hükümetleri ve kuruluşları ele geçirerek yeni dünya düzenini sağlamak amacıyla hareket eden bir yapılanma olduğu idaa edilmektedir. İlluminati toplumun ahlak düzenini bozmayı, dini inançları yok etmeyi, ulus devletlerini ve vatanseverliği sonlandırarak sosyal düzeni bozmaya çalıştığı düşünülmektedir.
Sembolleri
İlluminati simgelerinden biri kilisenin şeytan ilan ettiği luciferdir, yani ışık taşıyandır. Resmi mührü henüz bitmemiş olan piramit ve tepesinde tüm yönlere hakim olan gözdür. Göz İlluminati kardeşliğinin Dünya'ya hakim olma isteğini yansıtan büyük bir simgedir.
Her Yerdeler!
Bazı idaalara göre, İlluminati kendisini bilinçli olarak topluma yansıtıyor. Bazıları bu olayların insanların İlluminati'yi yavaş yavaş benimsemesi ve zaman içinde herkesin İlluminati'yi kabul etmesi için yapıldığı söyleniyor.
Çizgi Film Yapımcılarının Ne Kafada Olduğunu Düşündüren 2 Acayip Sahne
1.Twerk akımının asıl kaynağı
http://img-12.onedio.com/img/719/bound/2r0/53eb8b54184d395e4e7c3dea.webm
2.Teletubbieler ve eğlenceli balonları
http://img-13.onedio.com/img/719/bound/2r0/53eb8b54184d395e4e7c3deb.webm