İlluminati Hakkında Bilmemiz Gerekenler (Devamı)
İlluminati, gizli bir örgüt olarak 1776'da, yani 239 yıl önce, Almanya'nın Bavyera bölgesinde kuruldu. Kurucusu, Adam Weishaupt adında bir felsefeciydi.
İlluminati geyiklerinin bu kadar yaygın olmasından elbette popüler kültür sorumlu. Pek çok romanda, filmde, oyunda bu gizli örgüte gönderme yapılıyor. Mesela Dan Brown'ın hem "Melekler ve Şeytanlar" hem de "Da Vinci Şifresi" romanlarında illuminati var. "Tomb Raider" oyununun film versiyonunda kötüler, illuminati üyesi olduklarını söylüyor. Hatta 2014 Aralık'ta çıkan Madonna'nın yeni albümünde "İlluminati" isminde bir şarkı bile var.
Komplo teorisyenlerine göre illüminati şu an dünyanın en güçlü gizli örgütü. Yeni dünya düzenini kurmak için çalışıyorlar. Fransız devrimini onlar yaptı. Kennedy suikastini onlar düzenledi. Amerika'nın "sahte ay inişini" onlar tertipledi. Prenses Diana'yı onlar öldürdü. NATO'nun, IMF'nin, Avrupa Birliği'nin kontrolü onlarda. Her yerde adamları var. Mesela Michael Jackson, Lady Gaga, Jim Carrey, hatta Kim Kardashian, hatta ve hatta Justin Bieber illuminati üyesi.
İlluminati ve Subliminal Mesajlar
Subliminal mesaj; başka bir objenin içine bir mesaj ya da işareti saklamaktır. İlk bakışta fark edilmezler ancak bu mesajların bilinçaltını etkiledikleri ileri sürülmektedir. Reklamcılık ve propaganda alanlarında kullanılan Subliminal mesajın daha çok masonlar tarafından kullanıldığı bilinmektedir. Subliminal mesajı kullananlardan biri de var olduğu iddia edilen illuminati isimli gizli örgüttür. Peki İlluminati nedir? İşte en yaygın görüşler:
İnanışa göre İlluminati adını ve üyelerini bir sır gibi saklayan ölümcül bir kuruluştur. Bugün hemen her ülkede mevcuttur. Özel eğitim, tören ve alt kültürlerden gelmeyenler İlluminati'ye kabul edilmezler.
İlluminati o kadar gizlidir ki, varlığından bile bahsedilmez. Bu gizli örgüte ihanet edenlerin cezası kayıtsız şartsız ölümdür .
İlluminati ağı içerisinde bir çok seçkin grup vardır, fakat bu "Yuvarlak Masa" organizasyonları, İlluminati Planı'nın gündelik politik, ekonomik, iş dünyası, ordu, eğitim ve diğer tüm alanlardaki beyin yıkamalarında anahtar rolü oynamaktadır.
3. Bölümde Görüşmek Üzere :D