Capitolul 9

33 4 6
                                    

POV Y/n

Timpul trece repede și veni sâmbăta. De dimineață am fost la salon pentru a ma aranja. A fost pentru prima oară, dar a fost chiar bine. Apoi am mers direct acasă pentru a ma îmbracă. M-am aranjat mai bine apoi am coborât jos unde JungKook era deja gata. În cele din urma am plecat la casa mirelui adică a lui Taehyung, iar de acolo mergem la Hikari. Au dansat puțin apoi am mers la primărie. Și în cele din urma la biserică. Imediat ce am întrat, am observat ca icoanele au început sa plângă cu SANGE !!! Ce dracu!!!

JK- Mai încet cu înjurăturile ești în biserică

- Bine. Dar de ce icoanele plâng cu sânge!

JK- Pentru că diavolul este aproape

- PE BUNE!!! spun și îl iau în brațe

JK- Da. Dar nu el în persoana ci noi

- În ce sens?

JK- În sensul ca noi vampiri suntem ne ortodocși

- Ok…

Slujba a durat ceva cam mult dar a trebuit sa stam. După ce sa terminat toți mergem acasă sa ne pregătim pentru petrecerea din seara asta. Ce este mai interesant în asta ca petrecerea va fi pe tărâmul vampirilor. L am rugat de atâtea ori pe JungKook să mă ducă și pe mine, dar nu a vrut.

JK- Ești gata?

- Da

JK- Vino aici

- Acum. De ce ?

JK- Pentru a putea pleca. mă apuca de coapse și mă ridică

- Heiiii !!! LASĂ-MĂ JOS!!!

JK- Nu mai țipă

- Dă mă jos

JK- Ok🙄😒

- Mult mai bine

JungKook mă ia stil mireasa și merge cât poate de repede pana la castelul lui Taehyung. Fiecare dintre băieți are câte un castel în lumea vampirilor, cât și case în lumea oamenilor. Imediat ce suntem toți petrecerea începe. Hikari este foarte, foarte frumoasă.  După ce mâncăm a început dansul mirilor. Ce frumos este Taehyung în lumina asta.

JK- Chiar ți se pare mai frumos ca mine ?

- Ce ? NU!!!

JK- Să nu te mai aud spunând astfel de lucruri despre alți băieți, altfel vei fi pedepsită. zice cu un zâmbet pervers pe fața

- Bine, bine. Mai vedem noi. spun foarte încet

JK- Ce ai spus?

- Nimic

JK- Ai grijă ce spui

- Unde sunt ceilalți? spun încercând să schimb subiectul

JK- Nu știu cred ca la masă

- În fine merg sa beau apă

Plec direct la masa unde se aflau și băieți.  Beutura o gura doua de apă s-o mă așez pe scaun.

- Ce faceți

Y- Nimic ne plictisim

RM- Tu ce faci ? L ai lăsat pe pe JungKook  între fete

- Ce !!! Cum!! Nu, în niciun caz!

Jin- Doi geloși. Voi chiar va potriviți

- Știu deja asta Jin. Dar mulțumesc.

J-hope îi spune ceva lui Jimin ,apoi el își îndreaptă privire spre JungKook care se apropia de masă cu o fața " ai grija ce faci ( nervoasă)"

După ore întregi de petrecut urmează aruncarea buchetului. Merg și eu printe celelalte domnișoare. Hikari se întoarce  cu spatele numără pana la trei apoi arunca buchetul.

Hik- 1… 2… 3… ȘI

Am încercat sa fac tot posibilul sa nu vina la mine, dar la ce ghinion am l am prins. Mă  uitam la JungKook care se înecase cu sânge. Nu îmi venea sa cred, dar mu pot să fiu eu următoarea nu am terminat încă liceul și pe lângă vreau sa fac și o facultate. Deci nu nu și nu. Mă duc înapoi la mână și beau o gura mare de apă.

JK- Ești în regula, pari un pic palidă.

- Da sunt Ok

După încă una sau doua ore ne retragem și mergem la castelul lui JungKook. Era mult mai frumos decât cel a lui Taehyung.  Facem baie apoi ne punem în pat și adormim direct din cauza oboselii, dar și din cauza că era 4 d.m.







Încă un capitol terminat sper sa va placă. 624 de cuvinte. Puteam mai bine.

îndrăgostit de un mafiot•J.JK•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum