"Siz, aptal insanlar..."
Dedi Stark, yoksa Ryomen mi demeliydim? Tony Ryomen...
Stark, sadece gücünün yüzde birini kullanarak yıktığı şehir New York'un ortasında duruyordu. Yan dönmüş bir otobüsün üstünde asil bir şekilde. Yüzünde ve yırtığı ona özel olarak tasarlanmış gömleği ile açığa çıkarmış kaslı vücudunda dövmeler vardı. Kahverengi yerine, bebek pembesi gibi saçları. Elamsı gözler yerine kızıl gözler ile 15-20 metre önündeki solmuş mavi gözlerin içine içine bakıyordu.
Steve Rogers'a
"Tony! Yapma!" Diye bağırdı sarışın elini ona doğru uzatarak. Sesi nefes alsa bile titriyor, ve korkulu gözler ile arkadaşına bakıyordu. Onun iki gün önceki hali ile şimdiki halini düşünüyor, onun bu hale nasıl geldiğini sorguluyordu.
Kafası çok karışıktı, yanındaki arkadaşları gibi...
Rogers'ın hemen yanında, yıldırım tanrısı Thor'un da aynı yüz ifadesi vardı. İstese Çekicini sallayarak veya ona çekici ile vurarak Stark'ı öldürebilirdi. Değil mi? Ama hayır...
Denedi, o fazla güçlüydü.. İstesede tekrar yapamazdı zaten... o onun arkadaşıydı...
Thor'un yanındaki Hulk'a ne demeli? Sinirli bir şekilde Stark'a bakıyordu onunda elinden de hiç bir şey gelmiyordu, gelemiyordu. Diğerleri gibi yüzü endişeli değildi aksine her zamanki gibi sinirliydi, istese kısa adama saldırmayı deneyip onu yerden yere vurabilirdi.
Denedi, bir çok kez, ama yeri boylayan hep kendisi oldu... o çok ama çok fazla güçlüydü. Hem istesede tekrar yapamazdı o onun arkadaşıydı...
"Tony'de kim?" Diye sordu Stark, manyak bir şekilde gülmeden önce. Kollarını iki yana 'Ben kazandım!' Anlamıyla açmış, arkadaşlarına sırıtıyordu.
"Ben o adamı gerçekten akıllı sanmıştım." Dedi kısık ama keskin sesle. "Lakin, o parmakları düşünmeden yiyene kadar.." Dedi Ryomen... son sözlerinde bir kahkaha patlatmıştı.
Rogers sessiz kalmıştı... yumruklarını ve dişlerini sıkıyor, aynı zamanda ağır nefes alıyordu... ümidini kaybediyordu.. arkadaşı göz göre göre gidiyordu... belkide gitmişti bile... hiç bir fikri yoktu...
İlk defa Amerika'nın altın çocuğu çaresizdi.
Rogers, artık dayanamayıp titrediği ellerinden kayan kalkanını yerden geri aldı. Bağırarak arkadaşının üzerine doğru koştu.
"Seni Pislik!"
○●○●○
Stark kuledeydi, atölyesinde rock müzik dinlerken zırhına bir kaç özellik ekliyordu. Ayağını yere müziğin ritmine uyarak vuruyor ve müzikde geçen bildiği yerleri kısık bir ses ile söylüyordu.
5 gündür duş almadığı, uyumadığı, yemek yemediği yüzünden belli oluyordu Stark'ın, umrunda değil gibi duruyordu. Aslında öyledi umrunda değildi.
Bir kaç dakika sonra kısa adamın sevdiği parça başladı. "Jarvis!" Diye bağırdı esmer. "Müziğin sesini yükselt!" Dedi yaptığı işinden gözünü ayırmayarak.
Jarvis Stark'ın emrine uyarak Müziğin sesini açalı 5 saniye olmamıştı ki cam kapıya tıklatma sesi geldi. Stark, kapının tıklanmasını bir şekilde duydu ve sıkıntıyla iç çekti. İşinden gözünü ayırmadan müziğin sesini bastırarak cevap verdi. "Gir!" Diye bağırdı ve kapı açıldı.
Tony, yan gözle kimin geldiğine baktı, ve Rogers'ın geldiğini gördü. "Jarvis, müziğin sesini kıs lütfen." Dedi sarışın, elindeki birkaç dosya ile esmere yaklaşırken.
Jarvis müziğin sesini kıstı ve Tony anında kaşlarını çattı, işini bırakıp Jarvis'e seslendi. "Ben mi senin efendinim, yoksa o mu Jarvis?" Dedi Stark. Jarvis'i şaka ile karışık bir şekilde azarladıktan sonra uzun boylu adama baktı. "Sende kaçabileceğini sanma yüzbaşı, neden müziğimi kısıyorsun?"
Rogers, esmerin yanına vardı ve elindeki dosyaları masanın üstüne koydu. "Emin ol, kimse senin aptal rock müziklerini dinlemek istemiyor." Dedi elinde olmadan gülümseyen sarışın. Tony homurdandı ve rahatsız bir ifade ile uzun boylunun masmavi gözlerinin içine baktı. "Bunun umrumda bile olmadığının farkındasın değil mi?" Dedi soğuk kanlılık ile.
Steve iç çekti, ve tam cevap verecek iken, Stark cevap vermesine izin vermeden bir başka soru sordu.
"Neden geldin?"
Rogers, bir kaç saniye neden geldiğini hatırlamaya çalıştı. Masanın üzerindeki dosyaları gördü ve dosyalardan gözlerini ayırmayarak, ve Tony'in onun cevabını kesmeden dinleyeceğini umarak konuştu.
"Fury şu dosyalara bakman gerektiğini, ve baktıktan sonra senin geri getirmen gerektiğini söyledi."
"Başka birini göndersem olmuyor mu?" Diye sordu Stark bir kaşını kaldırarak. "Olmuyormuş, sen dosyaları getirdikten sonra bir şey hakkında senin ile konuşacakmış." Diye yanıtladı sarışın, artık fazla sorudan usanmış bir bakış atarak.
Tony tekrar homurdandı ve işine geri döndü. "Tamam, sonra bakarım." Diyerek geçiştirdi o sırada Rogers'a atölyeden ayrılıyordu. "Oyalanmasın dedi!" Diye bağırdı uzun boylu, ardından atölyeden ayrıldı.
Stark Rogers'ın arkasından baktı ve göz devirdi, ardından dosyalara baktı. "Çatlamaz herhalde bekletsem." Dedi esmer kendi kendine ve işine geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tony Ryomen [MCU X JJK]
Action"Siz, aptal insanlar..." Dedi Stark sessizce, Yoksa Ryomen mi demeliyim? Tony Ryomen...