²

21 2 0
                                    

"Artık bazen bilerek yaptığını düşünüyorum.."

Dedi, sol gözü bandajlı olan adam. Stark'ın hep onu bilerek bekletiğini artık anlamıştı. Kısa adamın önünde kollarını bağlamış esmerin bahane uyduracağını bildiği halde cevap bekliyordu. Onun bu huyundan nefret ediyor ve bunu ister istemez yüzünede yansıtıyordu.

"Steve'e, eminim buraya dosyaları vermen için gelmen gerektiğini söyledim, 3 kez." Dedi, gözünü Stark'dan ayırmadan. "Evet Steve dedi! Ama... o geç yanıma geldiği için..-" Bandajlı iki kolunu yana açarak esmerin sesini bastırdı. Bahanelerine katlanamazdı.

"Tamam, neyse ne! En azından seninle konuşmam gereken bir şey olduğunu söylemiştir, değil mi?" Stark sessiz kaldı, Fury ile bir şey hakkında konuşacağını unutmuştu. Hatırladığı tek şey, atölyesindeki işini bitirip saate baktığı anda gördüğü okumadığı dosyalar, ve Steve'in ona dediği sözlerdi. Bir de alelacele çıktığı, atölyenin kapısını kapatmış mıydı?

Fury, arkasındaki masanın üstünden Tony'in getirdiği dosyaları açıp öylesine göz gezdirirken konuştu. "Dosyalara baktıysan..." Bandajlı sözünü iğneleyici şekilde Stark'a yandan bakarak söyledi. Esmer biraz ürperdi ve yüzüne yansımaması için boğazını temizledi. "... Her Yenilmezler için özel bir görev var, seninki de 20 Parmak."

Stark kaşlarını çattı ve anlamamış bir ifade ile Fury'e baktı. "20 Parmak?" Fury Stark'a dönüp kafasını salladı. "Evet, 20 Parmak" Nick, elindeki dosyayı tekrar masaya koydu ardından arkasını dönüp camdan dışarıyı izlemeye başladı.

"Ryomen Sukuna'nın 20 parmağı New York'un her yerinde olabilir, hepsi bir mezar balmumu içinde onları bulmak senin görevin." Stark, beyni yanmış bir şekilde Fury'e bakıyordu. Neden ona bunun gibi garip görevler geliyordu? "B-Bak yavaş ol. Zekiyim, farkındayım. Ama bana bu şekilde işkence yapamazsın." Dedi Stark, kekelerken kollarını iki yana doğru 'Anlayamıyorum..' mânası ile açarak. "İlk olarak... Bu Sukuna Ryomen kim?"

Nick iç çekerek esmere döndü. "Efsaneye göre, Sukuna,1000 yıl önce Jujutsu Sahirliğinin ilk döneminde bir lanetli bir ruhtu. ve diğer Jujutsu Sahirleri onu yenmek için ellerinden geleni yaptılar. Sukuna'nın ölümünden sonra, cesedi tam olarak yok edilemedi ve o zamandan beri 20 parmağının kalıntıları mezar balmumu içinde korundu, Lanetli Eşyalar olarak çağları aşarak günümüze kadar geldi"

Tony, elini anının üstüne koyarak bir ısı aradı. Artık gerçekten beyni yanıyor diye düşündü. "Jujutsu ne amına-" Stark öksürdü ve sakinleşmek için derin derin nefes aldı. "Peki tamam, daha fazla sorgulamıyorum. Neden bu parmakları bulmam lazım?"

Fury kafasını salladı."Güzel soru." Bandajlı Duvardaki saate baktıktan sonra cevapladı. "Parmakların yutulmaması için. İnsanların eline geçmemesi gerek, en çok da kötülerin." Fury boğazını temizledi ve devam etti. "Eğer yutulursa, kişi kesinlikle ölür veya ele geçirilir."

Stark sustu bu seferde sessiz kalma hakkını kullanmak istedi, şuan anda Fury çok fazla garip konuşuyordu. Algılamak ise beynini acıtıyordu.

Stark biraz geriye çekildi ve yüzüne bir gülümseme takarak kollarını bağladı. "Ya yersem? Lezzetli midir?" Fury ani aptal bir soru ile donup kaldı, ciddi olduklarını sanıyordu. Tekrar iç çekti, Gözlerini devirirek kafasını iki yana salladı. "Aptallığı kes. yersen ele geçirilme riskini artırmış olursun." Nick elini çenesine koydu ve düşünceleri ile boğuşurken konuştu. "Ama.. bir ihtimal var. Milyonda bir."

Stark kafasını sallamadan önce tekrar sessiz kaldı. "Anladım..." Bandajlı adam gülümsedi. "Güzel! Çünkü, şimdi bir tanesini almaya gidiyorsun." Stark nefesi kesildi ve ağzı açık kaldı. İşi gücü içerisinden bir parmak mı almaya gidecekti? Saçmalıktı. "Sen- manyak mısın? Şimdi olmaz! İşim gücüm var, insan sorar müsait misin diye-" Fury Stark'ın sözünü kesti. "İtiraz yok!" Tony homurdandı ve iç çekti. "Peki..."

Fury telefonunu cebinden çıkartı ve bir şeyler yazmaya başladı. "Natasha'a bir tanesinin yerini bulup sana atacak. Gecikme!" Dedi Bandajlı, ofisten çıkan adamın arkasından bakarak. "Tamam be." Tony kısık ve sinirli ses ile cevap verdi. Fury'nin duyduğunu bile sanmıyordu.

Hatalar varsa kb!

Pls oy.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tony Ryomen [MCU X JJK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin