"AHH BABAAAAAMM"Dino, babası hyungwonun cenazesine giriş yapmıştı.
Ordu komutanları Minghao ve Junhui diğer adları the8 ve jun, üvey babası jeonghan, amcası seungcheol, küçük kardeşi seungkwan, büyük kardeşi mingyu ve eşi wonwoo...
Herkes cenaze için simsiyah giyinmişti ve hyungwonun siyah taştaki cesedine bakıyordu.
Dino cenaze odasına patır kütür girmesi ile bütün ilgiyi çekmişti.
"BABAAAMM YER YARILSIN İÇİNE GİRSİN BU DÜNYA"
Babasının cesedine dokunuyormuş gibi yapıyordu.
Genellikle babası ile arası iyi değildi ve herkes onun rol yaptığını biliyordu.
Dino timsah göz yaşlarını silerek üvey babası jeonghanın ve jeonghandan olan kardeşi seungkwanın yanına geçmişti.
Parmağını sanki gözünün altında ki yaşı siliyormuş gibi yanağında gezdirdi.
Üvey babasına döndü ve ağlamaklı bir sesle."NASI OLMUŞŞ"
Jeonghan dinoya dönerek.
"Dün gece mutfağa su içmeye kalktığında"
"Onu demiyorum be üstüm nası olmuş"
Jeonghan yüzünü buruşturarak "Ehhh biraz kaba durmuş"
"Ya demi haklısın jeonghancım ben dedim köleye abartı durur diye ama yok dinlemiyor ki. Size çok yakıştı prensim, yok siz en iyisisiniz bilmem ne bilmem ne"
Jeonghan hafifçe kafasını sallayarak boynunu büktü.
Dino ilgiyi kaybettiğini fark edince üstündeki kabalığı alıp juna doğru fırlattı ve babasının yanına gitti tekrardan.
"Ahh babam ahhh. Hayır yani onca senedir kralsın o kadar savaş gördün bi suya mı öldün cidden. Ay kafamı patlatıcam babacım sizde yani. Anca tahtta oturdunuz. Bi sınır genişleteyim yok, bi gezip tozayım yok anca ye iç çocuk yap savaşa halkı gönder bak hiç haraket etmediğin için olabilir babacım. Beyin alışık değil ya bi hareketlilik gördü TAK diye kalbi durdurdu. Ben size diyordum da dinleyen mi var"
Kardeşi seungkwan dinoya ters ters bakarken ya sabır çekti.
"Ya siz dangalak mısınız? Mesela baba sen hyungwon babamın nasıl su içmeye kalktığında öldüğünü biliyorsun?"
"Nasıl olacak canım yanımdan kalkıp gitti su içeceğim diye"
Seungkwan parmakları ile alnını ovuşturarak "Hepiniz gerçekten salaksınız salak" dedi ve odadan çıktı.
O sırada kraliyette ki kitaptan sorumlu olan kişi - ismini hatırlamaya dahi çalışmıyorlar - kralın çocuklarına seslendi.
"E şey majesteleri. Bir kralımız olmadığına göre ne yapacağız"
Dino abisi mingyu'nun yanına giderek kulağına eğildi.
"Ay salak mıdır nedir bu da?"
Sonra yüzüne gülümser bir ifade takınarak sorumlu kişiye döndü.
"Sen bilmeyeceksen kim bilecek - eli ile the8 göstererek- bu adam mı bilecek işe yaramaz bunak"
The8 sözün kendine geldiğini görerek junun arkasına geçti.
"Aman prensim ben ne anlarım krallıktan falan"
Dino, the8'e gözlerini devirerek baktı.
"Gerizekalı sen olmayacaksın zaten. Amaaaan kime laf anlatıyorsam...
İLK ÇÖKEN KRAL OLUR"Dino herkesi şok içinde bırakarak ilk çöken kişi olmuştu. Sonrada sevinçle ayağa kalkarak dans etmeye başladı.
"Ben oldum ben oldum kral ben oldum noldu lan mingyu hyung ilk ben çöktüm ben oldum"
Sorumlu kişi ellerini çırpıp herkesin kendine dönmesini sağladı.
"O öyle olmaz prensim"
Mingyu yarım bir sırıtış ile çenesini ovuşturdu.
"Nasıl olacak ya"
Sorumlu kişi dinonun ve mingyunun elinden tutup taht odasına götürdü.
Dino gerilerek elini sorumlu kişiden çekti."Ya birbirinizi öldürün deme sakın bak ben korkarım. Abi bir şey de"
Mingyu sorumlu kişiye dönüp bir şeyler demesini bekledi.
Sonunda sorumlu kişi sakalları ile oynamayı bırakıp çocuklara döndü."Taş kağıt makas oynayacaksınız"
Dino ellerini çırparak sevindi.
"AYYY ABI DUYDUN MU BİRBİRİMİZİ ÖLDÜRMEMİZ GEREKMIYORMUŞ GEL BI SARILAYIM"
Mingyu kardeşini durdurum elini kapadı ve hazır bir şekilde bekledi.
Dino abisinin bu kadar ciddi olması üzerine kendisi de yerini alarak kimin kral olacağını seçecek oyunu başlattılar."TAŞ-KAĞIT-MAKAS"